دانلود و خرید کتاب انسان در جستجوی خویشتن رولو می ترجمه سیدمهدی ثریا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انسان در جستجوی خویشتن اثر رولو می

کتاب انسان در جستجوی خویشتن

نویسنده:رولو می
انتشارات:نشر دانژه
امتیاز:
۲.۸از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب انسان در جستجوی خویشتن

کتاب انسان در جستجوی خویشتن نوشتهٔ رولو می و ترجمهٔ سیدمهدی ثریا است و نشر دانژه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب انسان در جستجوی خویشتن

با این همه سختی و مشقت در زندگی چگونه می‌توانیم انسجام درونی خود را حفظ کنیم؟ در زمانی که هیچ چیزی از آینده‌مان نمی‌دانیم و تمام آینده مبهم است چطور می‌توانیم به راه خودمان ادامه دهیم؟

کتاب انسان در جستجوی خویشتن شما را با انسجام شخصی در دوران دلهره آشنا می‌کند. این کتاب چیزی نیست که جایگزین روان‌درمانی باشد یا راه ساده‌ای برای خوددرمانی ارائه دهد. اما می‌تواند به‌نحوی به شما در خوددرمانی کمک کند. این کتاب نه‌تنها از دانسته‌های تازه در روان‌شناسی به لایه‌های پنهان روان اشاره می‌کند بلکه با تکیه بر خرد کسانی که در طول دوران گذشته در ادبیات، فلسفه و اخلاق برای یافتن بهترین راه‌های رفع احساس عدم امنیت خاطر و حل بحران‌های شخصی کوشیده‌اند نیز بهره‌جویی می‌کند. هدف از این کتاب نشان‌دادن راه‌های مقاومت در مقابل عدم تامین خاطری است که در دوران تاریخی کنونی عمومیت دارد. 

خواندن کتاب انسان در جستجوی خویشتن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران حوزهٔ روان‌شناسی و دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب انسان در جستجوی خویشتن

«مهم‌ترین مشکلات درونی انسان امروزی کدامند؟ وقتی به عوامل دلهره آفرین انسان امروزی مثل جنگ، خدمت سربازی در دوران جنگ و بی‌اعتمادی در فعالیت‌های اقتصادی توجه می‌کنیم چه چیزی را زیر بنای تضادها و دلهره‌ها می‌یابیم؟»


نظرات کاربران

آزاد
۱۴۰۲/۰۵/۰۳

بهترین کتاب ...توصیه اکیدبرای خوندن ودرک کردن اون...بدونین واقعامشکلات ماازچه چیزی ناشی میشه؟..ایا جنگ ..اقتصاد..دیگرانن یا... من که حظ کردم ازخوندنش وبکاربردنش درود برنویسنده فهیمش...مترجم عزیز دکترمهدی ثریا. هرحا لازم بوده تو پانویس راهنمایی کرده برای درک بهتر منظور نویسنده واشراف

- بیشتر
کاربر 2376176
۱۴۰۲/۰۹/۱۵

سلام خسته نباشید دوستان کتاب خوبی هستش میشه بارها و بارها اون رو بخونید و به مشکلات ریشه ای درون خود پی برد حتما پیشنهاد میکنم خریداری کنید واز این کتاب بهترین استفاده رو در جهت خودشناسی ببرید.

Doctor h
۱۴۰۲/۰۵/۲۰

مرتب نقل‌هایی از بقیه فیلسوفان و اندیشمندان در کتاب صورت می‌گیره و پر از پی‌نوشت، که برای من رشته‌کلام و مفهوم از دست می‌رفت. اوایل حس خوبی از شروع داشتم اما هرچه پیش می‌رفتم درصد کمی از کتاب رو متوجه می‌شدم

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۶۱,۵۰۰
تومان