دانلود و خرید کتاب رهایی از الگوهای تفکر منفی گیتا جاکوب ترجمه احمدعلی ناجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رهایی از الگوهای تفکر منفی اثر گیتا جاکوب

کتاب رهایی از الگوهای تفکر منفی

معرفی کتاب رهایی از الگوهای تفکر منفی

کتاب رهایی از الگوهای تفکر منفی نوشتهٔ گیتا جاکوب و هانی ون جندن و لورا سیباور و ترجمهٔ احمدعلی ناجی است. انتشارات نسل روشن این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر به شناخت و رهایی از ذهنیت‌های طرحواره‌ای پرداخته است.

درباره کتاب رهایی از الگوهای تفکر منفی

کتاب رهایی از الگوهای تفکر منفی می‌خواهد به شما در شناخت خودتان، احساستان و الگوهای شخصیتان کمک کند. الگوهای تفکر منفی شما مسیر شناخته‌شده‌ای هستند که بارها در آن قدم زده‌اید. اگر بخواهید راه‌های جدیدی پیدا کنید، باید منشأ راه‌های آشنا و چرایی اینکه بارها و بارها همان مسیر را می‌روید، بشناسید و درک کنید. اولین بخش از این کتاب دربارهٔ درک الگوهای تفکر منفی و احساسات و رفتارهای مربوط به آن است. در قسمت دوم، اگر تغییر را لازم یا منطقی دیدید، مفصل توضیح داده شده است که چگونه این الگوها را می‌توانید تغییر دهید.

توضیحات این کتاب بر اساس رویکرد معروف ذهنیت طرحواره است. ذهنیت طرحواره از آخرین دستاوردهایی است که در طرحواره‌درمانی توسط «جفری یانگ» و همکاران او در نیویورک و در سال ۲۰۰۶ میلادی توسعه پیدا کرده و بسیار سریع در سراسر دنیا منتشر شده است. 

خواندن کتاب رهایی از الگوهای تفکر منفی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رهایی از الگوهای تفکر منفی

«شاید دوست شما قراری که از قبل برای دیدن فیلمی گذاشته‌اید، را کنسل کند. اگر با ذهنیت کودکی واکنش نشان دهید، ممکن است بسیار ناامید، مأیوس، رها شده یا عصبانی شوید. از دید بزرگسالانه‌تر ممکن است دلایل دوستتان برای لغو این قرار را درک کنید و بفهمید که چقدر حواسش به شما هست. بااین‌وجود، هیجان‌های شدید را تحمل و شروع به گریه می‌کنید یا از ناراحتی به رختخواب می‌روید.

افراد که از مشکلات هیجانی رنج می‌برند معمولاً ذهنیت کودکی شدیدی را تجربه می‌کنند. عوامل کوچک می‌توانند احساسات منفی جدی را ایجاد کنند، حتی اگر این اتفاق از دید منطقی بی‌اهمیت باشد. درباره همکارانی فکر کنید که از مدل موی جدیدتان تعریف نمی‌کنند چون به احتمال زیاد همکارانتان سرشان شلوغ بوده، متوجه نشده‌اند یا حواسشان نبوده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان