دانلود و خرید کتاب قدرت انضباط شخصی دنیل والتر ترجمه سیدتیمور سیدی اصل
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب قدرت انضباط شخصی

کتاب قدرت انضباط شخصی نوشته دانیل والتر است که با ترجمه سیدتیمور سیدی اصل و علیرضا نظری انامق منتشر شده است. کتاب قدرت انضباط شخصی به شما کمک می‌کند چگونه از خودکنترلی و استحکام روانی برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید.

درباره کتاب قدرت انضباط شخصی

شما می‌توانید هر چیزی که در زندگی‌تان می‌خواهید را داشته باشید به شرطی که برای تلاش کردن آماده باشید و همه چیزهایی که برای رسیدن به مقصد لازم دارید، در بین صفحات این کتاب پنهان شده است.

موضوع این کتاب در مورد پذیرفتن مسئولیت کامل موقعیتی است که اکنون در آن قرار دارید و همچنین موقعیتی که می‌خواهید در پنج، ده، پانزده یا بیست سال آینده به آن برسید. شما با استفاده از این کتاب، مهم‌ترین مهارت مورد نیاز برای رسیدن به زندگی مورد نظر خود را کسب خواهید کرد، یعنی «انضباط شخصی»

نظم و انضباط شخصی مانند یک کلید است که دروازه شکوفایی شخصی را باز می‌کند و دریچه‌ای به‌سوی زندگی که همیشه آرزو می‌کردید می‌گشاید. با استفاده از نظم و انضباط شخصی، یک فرد متوسط می‌تواند فراتر از چیزی باشد که هوش و استعدادش اجازه می‌دهد. همچنین از طریق انضباط شخصی، یک فرد عادی می‌تواند به یک فرد استثنایی تبدیل شود. از طرف دیگر، یک فرد تحصیل کرده و با استعداد، بدون انضباط شخصی، به‌ندرت از حد متوسط بالاتر می‌رود.

این کتاب به شما یاد می‌دهد:

ـ عادت‌هایی ایجاد کنید که زندگی شما را دگرگون کنند

ـ درک بهتری از انضباط شخصی و اهمیت آن در زندگی خود به دست آورید

ـ عادت‌های خود را کنترل کنید تا بتوانید زندگی خود را کنترل کنید

اگر می‌خواهید به هدف مهمی برسید اما نمی‌دانید چگونه چنین سفری را شروع کنید، این کتاب به عنوان راهنمای رسیدن به مقصدتان مفید خواهد بود. همچنین اگر سعی کرده‌اید عادت‌های بد خود را تغییر دهید و عادت‌های خوبی کسب کنید اما باز هم به عادت‌های قبلی خود چسبیده‌اید، نویسنده به شما یاد خواهد داد که چگونه این چرخه را قطع کنید.

خواندن کتاب قدرت انضباط شخصی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمامی کسانی که به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قدرت انضباط شخصی

نظم و انضباط شخصی در همه جنبه‌های زندگی لازم است اما اکثر افراد این را نمی‌دانند، زیرا جامعه به ما یاد داده است که در طول زندگی با حالت «خلبان خودکار» حرکت کنیم. من معتقدم یکی از دلایل فروپاشی خانواده که اغلب نادیده گرفته می‌شود، عدم انضباط شخصی است. اگر شریک زندگی شما در حال خیانت است یا مشکلات دیگری دارد، یکی از دلایل اصلی آن، عدم توانایی در کنترل تمایلات خود نسبت به جنس مخالف است. اگر شریک زندگی شما قبض‌های کارت اعتباری‌اش را روی هم تلنبار می‌کند یا مشکلات مالی دیگری دارد، یکی از دلایل آن، عدم توانایی وی در کنترل عادت‌های هزینه کردن‌اش است. به عبارت دیگر سطح انضباط شخصی شما میزان موفقیت‌تان در محل کار، روابط، امور مالی، تحصیل و غیره را کنترل خواهد کرد. داشتن نظم و انضباط شخصی مزایای زیادی دارد.

اعتماد به نفس شما را بیشتر می‌کند

فقدان نظم و انضباط شخصی باعث کاهش عزت‌نفس می‌شود. اینکه افراد از اعتماد به نفس پایین رنج می‌برند دلایل زیادی دارد و یکی از آن‌ها این است که در زندگی‌شان، در جایی که باید باشند نیستند. افراد در تمام مدت، به‌ویژه در ابتدای سال برای خود هدف‌هایی تعیین می‌کنند اما در ماه دوم یا سوم دوباره به عادت‌های قدیمی باز می‌گردند و اهداف‌شان را فراموش می‌کنند. بیشتر مردم به این دلیل در زندگی شکست می‌خورند که آنچه برای موفقیت لازم است را انجام نمی‌دهند. شخصی که می‌خواهد لاغر شود روی کاناپه نشسته و همبرگر می‌خورد، مجلات را ورق می‌زند و آرزو می‌کند که کاش در تعطیلات لباس شنا اندازه‌اش شود. با نشستن در جلوی تلویزیون، لباس شنا هرگز اندازه شما نخواهد شد. با وجود اینکه دوست دارید درآمد بیشتری کسب کنید اما نمی‌توانید انگیزه‌ای برای شروع یادگیری در مورد خود اشتغالی پیدا کنید. عدم فعالیت منجر به یک نتیجه می‌شود: شکست. وقتی پنج یا ده سال با یک چشم به هم زدن می‌گذرد و ما هنوز در موقعیتی گیر کرده‌ایم که دوست نداریم در آن باشیم، احساس بی‌ارزشی ایجاد می‌شود.

یک فرد دارای انضباط شخصی، اعتماد به نفس دارد زیرا صرف‌نظر از اینکه در آن لحظه در کجا قرار دارد، می‌داند که بهترین نسخه‌ای از خود است که می‌توانست باشد. آن‌ها به‌درستی غذا می‌خورند، ورزش می‌کنند و برای رسیدن به اهداف‌شان کار می‌کنند. آن‌ها از این‌که در صندلی راننده هستند احساس خوبی نسبت به زندگی دارند و دقیقاً می‌دانند کجا می‌روند.

به ایجاد روابط بهتر کمک می‌کند

دلیل اصلی از بین رفتن دوستی‌ها این است که افراد کاری را که گفته‌اند، انجام نمی‌دهند. شما به کسی اعتماد می‌کنید و حرف‌های‌تان را به او می‌گویید اما بعد می‌فهمید که آن فرد، اسرار شغل و تجارت شما را به همه همکاران‌تان گفته است. یا به یک دوست دیگر اعتماد می‌کنید و به او پول قرض می‌دهید اما او هرگز پول شما را پس نمی‌دهد. دوستی‌ها و روابط برپایه اعتماد هستند. فردی که انضباط شخصی دارد قرار است همیشه طبق گفته‌های خود زندگی کند. اگر از آن‌ها بخواهید یک راز را نگه دارند، آن‌ها این کار را می‌کنند.

آن‌ها غالباً در خلوت خود همان شخصی هستند که در جمع هستند زیرا برای صداقت ارزش قائل می‌شوند. این صفات نادر است و مردم در همه جای دنیا برای چنین رفتارها و صفاتی ارزش قائل هستند. بنابراین یک فرد منظم، به‌احتمال زیاد دارای شبکه قوی از روابط شخصی است زیرا قابل اعتماد است.

کمک می‌کند آزرده خاطر نشوید

افراد به این دلیل به راحتی آزرده می‌شوند که به خود اطمینان ندارند. آن‌ها نمی‌دانند چه کسی هستند یا برای چه هدفی تلاش می‌کنند و بنابراین انتقاد را (حتی وقتی سازنده باشد) حمله به شخصیت خود می‌دانند و به شدت آزرده خاطر می‌شوند. افراد دارای انضباط شخصی این مشکل را ندارند. آن‌ها دارای اعتماد به نفس، آرام و خاطرجمع هستند و بنابراین به آسانی با حمله و انتقاد کنار می‌آیند. افراد منظم می‌توانند انتقاد سازنده را مدیریت کنند. در واقع آن‌ها برای انتقاد سازنده ارزش قائل هستند زیرا این کار آن‌ها را به سمت بهتر شدن سوق می‌دهد.

باعث می‌شود از رفتارهای پرخطر پرهیز کنید

نظریه‌های رفتاری که سعی در تبیین رفتارهای پرخطر و ناسالم دارند، اغلب نقش «خودکنترلی» را مورد ارزیابی قرار می‌دهند. به عنوان مثال نظریه خودکنترلی هیرشی و گوتردسون بیان می‌دارد که عمل مجرمانه، به دلیل ناتوانی فرد در کنترل میل خود برای انجام چنین رفتاری است. بدیهی است که غیر از خودکنترلی علل زیادی برای ارتکاب جرم وجود دارد اما نکته اینجاست که وقتی اخلاقیات و ترس از به زندان رفتن را از معادله حذف کنیم، بیشتر مردم به جای کار برای امرار معاش، به سرقت بانک می‌پردازند. یک فرد عادی به‌اندازه کافی خودکنترلی دارد که پا در مسیری نگذارد که به زندان یا زیرپا گذاشتن اخلاقیات ختم می‌شود.

در پژوهشی که در سال ۲۰۱۲ توسط فورد و بلومنشتاین بر روی دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا انجام شد، مشخص شد که احتمال اینکه افراد دارای سطح بالای خودکنترلی، داروهای تجویز شده را سوءمصرف کنند، نوشابه زیادی بخورند یا از حشیش استفاده کنند کمتر است.

نظرات کاربران

esrafil aslani
۱۴۰۰/۱۲/۱۷

"شما میتوانید در زندگیتان هر چیزی را که می خواهید داشته باشید به شرطی که برای تلاش کردن آماده باشید و همه چیزهایی که برای رسیدن به مقصد لازم دارید، در بین صفحات این کتاب پنهان شده است. اگر آماده‌اید

- بیشتر
کتاب باز
۱۴۰۰/۰۸/۰۷

این کتاب یک حسن نسبت به کتاب‌های مشابه داره، اینکه علمی هست.

bookbuff
۱۴۰۰/۰۶/۱۵

کتاب بسیار عالی بود. برای نظم و ترتیب در زندگی و استفاده از وقت عالی است.

کاربر ۱۹۱۶۱۰۶
۱۴۰۱/۰۴/۲۷

در کتاب نزدیک به صد نکته و قانون و پروسه ذهنی گفته شده که اگر حتی ۴ تاشم عمیقا درک کنیم و تلاش کنیم به سبک زندگیمون اضافه کنیم خیلی خوب میشه.

ریحان 🌱
۱۴۰۱/۱۱/۲۵

این کتاب فوق العادست ساده از کنارش نگذرید حتما نوت برداری کنید و هر روز اونها رو مرور کنید نتیجه اش شگفت انگیز میتونه باشه✨

دانی چخوف
۱۴۰۱/۱۰/۲۳

خیلی کتاب عالی بود ،من کتاب رشد وتوسعه فردی زیاد خوندم ولی این چیزی دیگه ای ، به کسانیکه قصد تغییر کردن دارن به شدت پیشنهاد میشه

کاربر ۶۲۵۶۰۳۶
۱۴۰۲/۰۵/۱۴

هسته اصلی کتاب،آموزش داشتن انضباط شخصی در زندگیست. اینکه انضباط شخصی چقدر تاثیر روی بقیه قسمتهای زندگی فرد می‌گذارد...از بالارفتن تمرکز تا افزایش قدرت مواجهه با مشکلات و ... مطالبی که در کتاب عنوان شده،کاملا کاربردی و منطبق با واقعیت زندگی هر

- بیشتر
کاربر 2682961
۱۴۰۱/۰۱/۱۲

علمی، ارائه راهکار های کاربردی حرف تازه برای گفتن داره و خوندنش دیدت رو عوض میکنه چه برسه به عمل کردن بهش به نکات ظریفی اشاره میکنه که معمولا از همون جا ضربه میخوریم. پیشنهاد میکنم بخونیدش

emir_emami
۱۴۰۲/۰۲/۱۸

واقعا وقتی عنوان شو دیدم فکر کردم که چندان به دردم من نمی خوره ولی وقتی محتوا شو خواندم خیلی کاربردی بود و واقعا عاشق این کتاب شدم و به برادرم هم گفتم که حتما مطالعه کنه و واقعا دست مترجماشون درد

- بیشتر
زحل
۱۴۰۱/۱۰/۰۹

محتوای کتاب درباره انضباط شخصیه و به ما راهکار های میده تا انضباط شخصی داشته باشیم یا آن را تقویت کنیم .کتاب خوب آموزنده ای هست و می تواند کمک کند که در زندگی منظم تر باشید در صورتی که

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۰۶)
شما نباید از شکست بترسید بلکه باید از حسرت بترسید.
f.z
من معتقدم بسکتبالیست‌های بهتری از مایکل جردن، خواننده‌های بهتر از ویتنی هیوستون فقید و افرادی که ایده‌های تجاری بهتری نسبت به ایلان ماسک دارند، وجود دارند، اما دنیا هرگز آن‌ها را نخواهد شناخت زیرا آن‌ها انضباط شخصی ندارند.
فرزانه
«هرچه بیشتر تمرین کنید، در آن مهارت بهتر خواهید شد.»
masoudcheragi
می‌توانید به یوتیوب بروید و کلیدواژه «موسیقی بهره‌وری» را جستجو کنید. نتیجه این جستجو نوعی موسیقی است که با گوش دادن به آن در حین کار، تمرکز بیشتری به دست می‌آورید.
Anahid
همه انسان‌ها نقص دارند و این موضوع یک حسن است، چرا که بدان معنی است که همیشه جای پیشرفت وجود دارد.
ریحان 🌱
یکی از تکنیک‌های قدرتمندی که می‌تواند از اهمال‌کاری جلوگیری کند و میل به کمال را مهار کند، قانون هفتاد درصدی است. قانون هفتاد درصدی می‌گوید که وقتی هفتاد درصد مطمئن شدید که در کاری موفق خواهید شد، باید آن کار را شروع کنید
ریحان 🌱
شما نباید از شکست بترسید بلکه باید از حسرت بترسید. داشتن احساس بد هنگام نگاه کردن به گذشته و گفتن اینکه «چه می‌شد اگر...»، شما را بدتر از احساس «تلاش کردن اما شکست خوردن» عذاب خواهد داد.
عـلـے و فاطمه
نظم و انضباط عبارت است از انجام کاری که می‌دانید باید انجام دهید حتی درصورتی‌که تمایلی به آن ندارید.
سهيل قهرمانی
. افراد موفق و سخت‌کوش، همیشه در حال تجربه شکست هستند، اما آن‌ها می‌دانند که اگر بتوانند تنها چند کار را با موفقیت به اتمام برسانند، زندگی دلخواه خود را پایه‌ریزی خواهند کرد.
Anahid
اگر رسیدن به آنچه که در زندگی می‌خواهید آسان است، بدانید که چیز ارزشمندی نیست. رسیدن به رؤیاهای بزرگ به زمان نیاز دارد. چیزی به نام موفقیت یک‌شبه وجود ندارد. هر فرد موفقی که در رسانه‌ها می‌بینید برای رسیدن به نقطه‌ای که امروز در آن ایستاده است، کشمکشی جدی را تجربه کرده است. آنچه می‌بینیم نتیجه نهایی است و تصور می‌کنیم که این کار برای آن‌ها آسان بوده است.
alireza Rahimi

حجم

۱۰۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱۰۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
۱۹,۵۰۰
۵۰%
تومان