دانلود کتاب صوتی تمرکز ده دقیقه‌ای با صدای شرگان انورزاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تمرکز ده دقیقه‌ای اثر دنیل والتر

دانلود و خرید کتاب صوتی تمرکز ده دقیقه‌ای

معرفی کتاب صوتی تمرکز ده دقیقه‌ای

کتاب صوتی تمرکز ده دقیقه‌ای نوشته دنیل والتر است که با ترجمه رضا اسکندری آذر و صدای شرگان انورزاده منتشر شده است. این کتاب ۲۵ عادت برای افزایش تمرکز و حذف حواس پرتی را به شما یاد می‌دهد. 

درباره کتاب تمرکز ده دقیقه‌ای

ده دقیقه این مدت زمان لازم برای انجام اقلب فعالیت‌های این کتاب است، حتی گاهی کمتر. شما با اختصاص زمان ده دقیقه برای برنامه ریزی می‌توانید تمرکز خود را بالا ببرید و با سرعت بیشتری به حالت کار عمیق برسید. این کتاب کمک می‌کند محیط را کنترل کنید و عوامل حواس پرتی را حذف کنید و افکار را در راستای تمرکز هدایت کنید. گاهی ما می‌توانیم کاملا تمرکز کنیم و گاهی قادر به هیچ کاری نیستیم و سطح انرژی ما متفاوت است. ساعاتی پر انرژی و ساعاتی کم انرژی هستیم. رسیدن به تمرکز دشوار است اما اگر یاد بگیریم از قدرت تمرکز در راستای صحیح استفاده کنیم بهره‌وری بیشتر می‌شود.

این کتاب به پنج فصل تقسیم شده. فصل اول مقدمه است که شرح می‌دهد تمرکز چیست و چرا تمرکز دشوار است و پشت گوش اندازی چرا در کار اختلال ایجاد می‌کند. فصل دوم به این می‌پردازد چرا محیط کار مناسب تفاوتی شگرف در کار ایجاد می‌کند و چطور می‌توانیم محیط را کنترل کنیم. در فصل سوم درباره روش برنامه‌ریزی کردن روز و روش افزایش بهره‌وری مطلب یاد می‌گیرید. در فصل چهارم اقداماتی را به شما یاد می‌دهد که نتایجی آنی در افزایش تمرکز خواهید دید. فصل پنجم روش‌های سلامتی را به شما یاد می‌دهد تا از سلامت جسمانی و روانی به تمرکز برسید. 

شما ۲۵ عادت خواهید آموخت که با پرورش آن‌ها می‌توانید بیش از قبل موفق شوید.

شنیدن کتاب تمرکز ده دقیقه‌ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند تمرکزشان را در زمان کار بالا ببرند پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۲۱۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۲۱۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
تومان