دانلود و خرید کتاب روزت را پس بگیر دنیل والتر ترجمه فرزانه قناعتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روزت را پس بگیر اثر دنیل والتر

کتاب روزت را پس بگیر

معرفی کتاب روزت را پس بگیر

کتاب روزت را پس بگیر نوشتهٔ دنیل والتر و ترجمهٔ فرزانه قناعتی است و انتشارات اندیشه آگاه آن را منتشر کرده است. این کتاب به شما توضیح می‌دهد که چگونه اقدامات سادهٔ روزانه زندگی‌تان را تغییر می‌دهد.

درباره کتاب روزت را پس بگیر

به‌احتمال‌زیاد همه با مشکلات و چالش‌هایی مواجه می‌شوند؛ اما اکثر مردم به‌ندرت به آن‌ها فکر می‌کنند؛ زیرا هیچ راهی وجود ندارد که به‌طور دقیق پیش‌بینی کنیم چه زمانی قرار است این مشکلات در زندگی ما رخ ‌دهند. به همین دلیل، بسیار مهم است که عادت‌ها و روال‌هایی را در خود ایجاد کنیم که بتوانند چه در راه رسیدن به اهداف زندگی و چه در مواجهه با مشکلات و چالش‌های غیرمنتظره، کمک حال ما باشند. 

برای دستیابی به این هدف، کتاب روزت را پس بگیر دستورالعمل‌ها و توصیه‌های کاربردی ارائه خواهد داد. این راهنمایی‌ها باعث می‌شود بتوانید با کنارزدن مسائل بی‌اهمیت، فضایی برای تمرکز روی موارد مهم بازکنید و از این طریق، دستیابی به اهداف و ارزش‌های شخصی‌تان را هموارتر کنید.

فصل‌های این کتاب از این قرار هستند:

فصل اول: خود را بشناسید

فصل دوم: برای خودتان اهداف درستی انتخاب کنید

فصل سوم: کمی وقت آزاد پیدا کنید

فصل چهارم: دیدگاه خود را تغییر دهید

فصل پنجم: عادت‌های رفتاری جدید بسازید

فصل ششم: مثبت بودن را تمرین کنید

فصل هفتم: با ذهن‌آگاهی شروع کنید

فصل هشتم: تمرین‌هایی برای بالا بردن سطح ذهن‌آگاهی

فصل نهم: چطور هوش هیجانی خود را تقویت کنید

فصل دهم: چطور اعتمادبه‌نفس بالاتری داشته باشید

فصل یازدهم: زندگی مینیمالیستی

خواندن کتاب روزت را پس بگیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ کسانی که می‌خواهند زندگی خود را تغییر دهند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب روزت را پس بگیر

«اگر می‌خواهید عادت‌های سازنده‌ای را در زندگی ایجاد کنید، تمرکز خود را بهبود ببخشید، خلاقیت خود را گسترش دهید و یا به هر هدفی که در ذهن خود دارید دست‌یابید، اولین قدم این است که بدانید رفتارهای کنونی‌تان دقیقاً چگونه است و در حال حاضر چه عادت‌هایی دارید. هرچند اکثر افراد توانایی انجام این خودکاوی را ندارند، اما بخش لاینفک این فرآیند است؛ زیرا درنهایت به شما کمک خواهد کرد که با ایجاد اهداف واقع‌بینانه برای خود، تغییرات مثبت بلندمدتی را ایجاد کنید.

در آینه به خود نگاه کنید: این تمرین مخصوصاً برای افرادی که با شکل ظاهری اندام خودشان مشکل‌دارند مفید است؛ آن‌ها برای اجرای صحیح این تمرین به یک آینه تمام‌قد نیاز دارند. برای شروع این تمرین، لباس‌های خود را به‌صورت کامل درآورید و در مقابل آینه قرار بگیرید. در فرآیند این تمرین، تمامی عوامل مخل دید (نور مزاحم یا هر مانع دیگر) را باید حذف کرد. بسیاری از مردم از نگاه کردن به قسمت‌های خاصی از بدن خود معذب و ناراحت می‌شوند. این امر نسبتاً رایج است اما به‌طور مستقیم بر میزان اعتمادبه‌نفس تأثیر نمی‌گذارد. بااین‌حال، آنچه که تأثیر منفی بر اعتمادبه‌نفس دارد این است که مدام بخواهید از پرداختن به همان قسمت از بدن طفره بروید، طوری که بی‌دلیل تبدیل شود به یک مسئلهٔ بسیار مهم برای شما.

درحالی‌که روبه‌روی آینه ایستاده‌اید، اگر متوجه شدید مواجهه با قسمتی از بدن برایتان سخت است، وقت بگذارید و دقیقاً به همان ناحیه نگاه کنید. سعی کنید آن بخش از بدن را به همان شکلِ واقعی خودش ببینید نه به شکلی که دوست داشتید آن‌گونه باشد. شما مجبور نیستید تمامی بخش‌های وجود خود را دوست داشته باشید، اما باید نگاه واقع‌بینانه‌ای نسبت به نقص‌هایتان داشته باشید. داشتن نگاه واقع‌بینانه به ضعف‌ها، حتی می‌تواند نقطه شروعی برای برنامه‌ریزی و پیشرفت در آینده باشد. هیچ‌چیز نمی‌تواند به‌اندازه غلبه بر شک و تردیدی که نسبت به خود دارید، اعتمادبه‌نفس شما را بهبود بخشد.

اگر در مورد ظاهر خود احساس عدم اعتمادبه‌نفس می‌کنید، یکی از مهم‌ترین اقداماتی که می‌توانید انجام دهید بهبود وضع ظاهری است. یک باور قدیمی می‌گوید: «نوع لباس، شخصیت افراد را شکل می‌دهد.» هرچند این باور اغراق‌آمیز است، اما تا حدود زیادی درست است. دیگران به‌احتمال‌زیاد به ظاهر شما به‌اندازه خود شما توجه نمی‌کنند اما به لباس پوشیدن‌تان، ترکیب و تناسب آن‌ها توجه دارند. لباس مناسب می‌تواند به‌عنوان یک زره حمایتی برای شما باشد. وقتی لباس خوب می‌پوشید احساس شکست‌ناپذیری خواهید داشت. درنتیجه، حس اعتمادبه‌نفسی در شما به وجود خواهد آمد که دیگران نیز آن را به‌صورت طبیعی احساس خواهند کرد.

دلیل انجام کارهایتان را بدانید: اگر برای انجام یک عادت دلیل شخصی نداشته باشید، احتمالاً آن را ادامه نخواهید داد و ترک آن نیز آسان‌تر خواهد شد. عادت کنید برای هر کاری که می‌خواهید انجام دهید دلیلی داشته باشید. در این صورت می‌توانید انگیزه و اشتیاقتان را برای انجام و ادامه آن کار حفظ نمایید.»

نظرات کاربران

کاربرm-jamali
۱۴۰۲/۰۳/۰۴

عالی بود کتابهای توسعه فردی رو به صورت چکیده و کاملا ملموس مطرح کرده این کتاب رو به همه مخصوصا نوجوانان پیشنهاد می کنم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۸۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان