دانلود کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی اثر دنیل والتر

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی

معرفی کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی

کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی نوشته‌ی دنیل والتر با ترجمه‌ی سید تیمور سیدی اصل و علیرضا نظری انامق در ناشر صوتی کتاب یاران فناور وابسته به انتشارات اندیشه آگاه منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی

کورت کوپمیر شخصی است که بیش از ۵۰ سال درباره موفقیت مطالعه و تحقیق کرده و چندین کتاب درباره موفقیت نوشته. او روزی وقتی با برایان تریسی مدرس و نویسنده انگیزشی جلسه داشت، تریسی از او می‌خواهد تا درباره راز و رمزهای موفقیتی که در طی سالها کسب کرده توضیح دهد. کوپمیر در پاسخ می‌گوید من تاکنون ۹۹۹ راه موفقیت کشف کرده‌ام اما هیچ‌کدام از آن‌ها بدون داشتن انضباط شخصی تأثیری ندارد.

نظم و انضباط شخصی از جمله مواردی است که وقتی به سراغ کارنامه افراد موفق می‌رویم بیش از هر چیز دیگری به چشم می‌خورد. شاید کتاب‌ها و دوره‌های موفقیت پر باشد از برنامه روتین افراد مشهوری مانند استیو جابز و بیل گیتس؛ اما سؤال اینجاست که این انضباط شخصی چیست؟ چطور می‌توانیم آن را ایجاد کنیم؟ اصلاً ایجاد شدنی است یا به‌صورت موروثی انتقال می‌یابد؟ راه و آزمایش علمی وجود دارد تا بتواند پدیده انضباط شخصی را توضیح دهد؟ راه‌هایی برای رسیدن به انضباط شخصی وجود دارد که مطابق تحقیقات علمی باشد؟ شاید همین سؤال‌ها بودند که والتر را بر آن داشت تا کتابی با همین موضوع بنویسد و کتاب صتی قدرت انضباط شخصی خلق شد.

قدرت انضباط شخصی یکی از کتاب‌های پرفروش ۲۰۲۰ است. دنیل والتر که خودش فارغ‌التحصیل رشته علوم اعصاب شناختی است به دلیل ارتباط نزدیک رشته‌اش با روانشناسی، از روان‌شناسی سر درمی‌آورد. تحصیلات او باعث شده تا نوشته‌های کتابش نیز بو و رنگ علمی بگیرند. اگر چند فصل کتاب را تورق کنید متوجه استفاده نویسنده از مثال‌ها و تحقیقات علمی خواهید شد. از مزایای کتاب حاضر، دسته‌بندی منظم مباحث است. نویسنده در ابتدای کار با نظم خاصی وارد موضوع می‌شود و این نظم و فهرست‌بندی مناسب باعث ایجاد جذابیت بیشتر کتاب شده است. به‌طور مثال والتر در فصل اول در مورد این قضیه صحبت می‌کند که آیا انضباط یک صفت ارثی است یا اکتسابی؟ در فصل دوم به مزایای انضباط شخصی می‌پردازد و در فصل سوم علت‌های مقاومت افراد نسبت به ایجاد تغییر را واکاوی می‌کند.

از فصول و نکات مثبت کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی بررسی تله‌های شناختی است که باعث می‌شود ما نتوانیم انضباط شخصی خود را ایجاد کنیم. یا اگر آن را ایجاد کردیم نتوانیم آن را نگه‌داریم. کتاب درعین‌حال که افراد را تشویق می‌کند تا راه‌های علمی و منطقی برای ایجاد و حفظ انضباط شخصی را در پیش بگیرند سعی می‌کند تا به‌صورت منطقی نیز به قضیه نگاه کند. نویسنده کاملاً متوجه این نکته است که رسیدن به انضباط شخصی می‌تواند چالش‌ها و سختی‌های خاص خود را داشته باشد. از همین رو مانند کتب روانشناسی زرد صرفاً بر سر مخاطب فریاد نمی‌کشد که تو می‌توانی، بلکه برعکس او هم چالش‌ها را به رسمیت می‌شناسد هم احتمال شکست خوردن را. نگاه واقع‌نگرانه و به‌دور از هیجانات غیرمنطقی باعث شده تا مخاطب احساس راحتی بیشتری با کتاب داشته باشد و به توصیه‌های کتاب با دلگرمی بیشتری عمل بکند. کتاب در کنار استفاده از مثال‌ها و تحقیق‌های علمی به سراغ نمونه‌هایی از انضباط شخصی رفته که توانسته‌اند تا به امروز موفق عمل کنند. برای مثال نویسنده سراغ فنون تکاوران دریایی می‌رود و از آن‌ها سخن می‌گوید یا به سراغ راهبان بودائی و مکتب ذن می‌رود و روش‌ها و سبک‌های نظم شخصی آن‌ها را برای مخاطب مثال میزند. نویسنده هم‌چنین یک فصل از کتابش را به مراقبه و رابطه آن با نظم شخصی اختصاص داده و آموزش‌های کوتاهی از مراقبه را برای مخاطب شرح می‌دهد.

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

دنیل والتر تلاش کرده تا کتابش ساده و همه‌فهم باشد به‌گونه‌ای که بتواند تمام بازه‌های سنی مختلف را در برگیرد. علاقه‌مندان به روش‌های برنامه‌ریزی با شنیدن کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی تکنیک و توصیه‌هایی را می‌آموزند که می‌تواند برایشان مفید باشد. این کتاب می‌تواند هدیه مناسبی برای جوانان یا نوجوانانی باشد که تازه می‌خواهند راه خود را شروع کنند و به دنبال ایجاد عادات خوبی برای خود هستند.

همچنین اگر شما بارها سعی کرده‌اید تا عادت‌های خوبی را در خود نهادینه کنید اما بعد از مدتی به عادت بد خود بازگشته‌اید شاید این کتاب بتواند به یاری‌تان بیاید. اگر شما ابتدای راه ایجاد یک نظم و انضباط شخصی برای خود هستید این کتاب می‌تواند توصیه‌ها و مفاهیمی مفیدی برای شما داشته باشد. کسانی که به علم رفتارشناسی و روان‌شناسی علاقه‌مند می‌توانند با شنیدن این کتاب صوتی داده‌های جالبی را بیاموزند زیرا کتاب پر است از انجام آزمایش‌ها و تحقیقات مختلفی که در طی سالیان زیاد توسط محققان مختلفی به کار گرفته شده است.

چرا باید کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی را بشنویم؟

انضباط شخصی از مواردی است که تقریباً در زندگی نمی‌شود از آن فرار کرد از طرفی دیگر هم هیچ شخص دیگری نمی‌تواند برای انسان یک نظم شخصی بسازد مگر خودش؛ ازاین‌رو مطالعه درباره این پدیده و آموختن راه‌ها و توصیه‌هایی که باعث افزایش بازدهی و ایجاد یک نظم شخصی می‌شود می‌تواند مفید باشد. علاوه بر آن کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی صرفاً به حالت ادعاگونه و بدون پشتوانه نگارش نشده و نگارش آن حاصل ساعت‌ها تحقیق و مطالعه بوده است. کتاب در کنار توضیحات و شرح تحقیقات انجام‌شده، توصیه‌ها و تکنیک‌هایی برای مخاطب دارد که با تحقیقات علمی سازگار است.

درباره دنیل والتر

دینل والتر نویسنده اهل کانادا است. او فارغ‌التحصیل رشته علوم اعصاب و شناختی از دانشگاه ییل است. والتر بعد از اینکه متوجه علاقه‌اش به نوشتن شد در این راه قدم گذاشت. والتر شور و شوق خاصی دارد تا تحقیقات و یافته‌هایش را با دیگران در میان بگذارد تا آن‌ها نیز از نتایج کارهایش بهره‌مند شوند. اکثر کارهای والتر حول موضوع خودسازی و بهبود سبک زندگی است. او همچنین برای موضوعاتی نظیر انضباط شخصی، تمرکز، حافظه و اهمال‌کاری کتاب نوشته است. والتر برای نوشتن کتاب‌هایش تحقیق و سفر می‌کند و بعد از جستجوها کتاب‌های خود را به نگارش درمی‌آورد. کتاب انضباط شخصی والتر در سال ۲۰۲۰ توانست یکی از کتاب‌های پرفروش شود سایر کتاب‌های والتر عبارت‌اند از: غلبه بر اهمال‌کاری، تمرکز ۱۰ دقیقه‌ای، روزت را پس بگیر.

بخشی از کتاب صوتی قدرت انضباط شخصی

اهمال‌کاری مانع از انضباط شخصی می‌شود. گاهی اوقات ما خود را متقاعد می‌کنیم، به این دلیل اقدامی نمی‌کنیم که منتظر زمان مناسب یا شرایط مناسب هستیم. به عنوان مثال ممکن است تصمیم بگیرید به دلیل اینکه پاهای‌تان درد می‌کند، رفتن به سالن ورزش را برای مدتی متوقف کنید. این کار در ظاهر منصفانه به نظر می‌رسد، اما در واقع بهانه‌ای بیش نیست، چرا که شما هنوز هم می‌توانید به باشگاه بروید و ورزش هوازی انجام دهید یا روی بازوهای‌تان کار کنید. هسته مرکزی انضباط شخصی این است که باید کاری که لازم است را انجام دهید، خواه آن را دوست داشته باشید یا نه. بی‌عملی و بهانه‌گیری، همانند دوقلوهای همسان هستند و هیچ تفاوتی بین آن‌ها وجود ندارد، چرا که هر دو به یک مقصد می‌رسند: شکست. اگر قرار است تا زمانی که شرایط کاملاً مناسب فراهم می‌شود منتظر بمانید، پیشاپیش نبرد را باخته‌اید زیرا وقتی می‌خواهید کاری انجام دهید، از منطقه آرامش خود خارج نمی‌شوید.

اگر اکنون بهانه می‌گیرید، در آینده نیز به این کار ادامه خواهید داد. شرایط مناسب وجود ندارد و همیشه چیزی سرجای‌اش نیست. وقتی اهمال‌کاری منطقی به نظر می‌رسد، شرایط خطرناک است، زیرا در این صورت تعلل می‌تواند در هر شرایطی صدق کند. به عنوان مثال اگر تصمیم بگیرید که هر وقت فشار کمتری در محل کار خود داشتید سیگار کشیدن را ترک کنید، هرگز دست از این کار نخواهید کشید چرا که همیشه کمی استرس در کار وجود دارد. وقتی برای کاری بهانه می‌آورید به خود می‌گویید که قادر به انجام کاری که باید انجام شود نیستید، اما اگر اکنون این توانایی را در خود نمی‌بینید، احتمالاً در آینده نیز این توانایی را نخواهید داشت.

وقتی از منطقه آرامش خود خارج شوید همیشه مقداری تردید خواهید داشت. هیجانی که در چالش‌ها وجود دارد آن‌ها را جذاب می‌کند، اما ترس از چالش‌ها نیز می‌تواند شما را متقاعد کند که آن‌ها را کنار بگذارید. طبیعی است که وقتی کاری را انجام می‌دهید که در آن صلاحیت ندارید یا وقتی می‌خواهید مرزهای خود را جلوتر ببرید، به خودتان شک کنید. اما کاری که می‌خواهید انجام دهید هر چه که باشد، از راه‌اندازی یک شغل تا نوشتن یک کتاب و یا بهبود سلامتی‌تان، زمان مناسب برای شروع همین اکنون است، حتی اگر احساس کنید که برای آن آماده نیستید.

نظرات کاربران

MRM
۱۴۰۱/۱۲/۰۲

کتاب بسیار خوبی هست برای اصلاح سبک زندگی یه نکته مهم که باید بگم اینه: متاسفانه خیلی از افراد پول های زیادی برای شرکت در دوره های موفقیت پرداخت می‌کنن... من باور دارم که همه اون چیزی که برای رسیدن به اهدافت لازم

- بیشتر
غزاله رفیعی
۱۴۰۱/۱۲/۲۸

عالی و ممنوتن از طاقچه که هم کتاب متنی و هم صوتی این کتاب را در طاقچه بی نهایت قرار داده ممنونم کارتون عالیه موفق باشید

h
۱۴۰۱/۰۵/۲۸

کتاب خوبی بود

کاربر ۱۵۰۶۹۸۶
۱۴۰۱/۱۰/۱۹

بسیار کتاب خوب و کاربردی بود.باعث شد شروع بسیار خوبی برای عملی کردن اهدافم پیدا کنم.شدیدا توصیه میکنم👌👌👌

ساسان
۱۴۰۱/۱۲/۲۳

کتاب بسیار خوبی بو ، اگه مشکل این رو دارید که کارهاتون رو به موقع انجام نمیدید یا اصلا شروع نمیکنید یا اینکه شروع می کنید نمی تونید ادامه بدید ، توصیه می کنم حتما این کتاب رو گوش بدید

behrooz
۱۴۰۱/۱۲/۱۶

کتاب خیلی خوبیه که برای من مفید بود و نکات جالبی داشت

مهدی09171500798
۱۴۰۱/۱۰/۲۷

خواندن این کتاب انگیزه انسان را در امور روزمره زیاد می‌کند و ما را هدفمند می‌کند

کاربر ۱۹۷۹۹۸۶
۱۴۰۱/۱۲/۱۹

مطالب کاربردی و خوبند.گویندگی اگر با کمی هیجان همراه میشد و حالت یکنواخت نداشت ،بهتر میشد.از تمامی دست اندر کاران سپاسگزارم

فاطمه ذوالفقاری
۱۴۰۱/۱۲/۱۴

خیلی دوست داشتم این کتاب رو. واقعیت زندگی اکثر ما هست ، بسیار کاربردی و مفید برای نظم بخشیدن به امور روزانه و اهداف

محمد باقر
۱۴۰۱/۱۰/۰۷

معمولی بود

زمان

۵ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۳۰۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۳۰۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۴,۹۰۰
تومان