نظرات کتاب لحظه صعود
کتاب لحظه صعود اثر ملیندا گیتس

کتاب لحظه صعود

نویسنده:ملیندا گیتس
ویراستار:سارا بحری
امتیاز:
۳.۱از ۷ رأی
۳٫۱
(۷)

نظرات کاربران

Shahrzad
من ترجمه دیگه رو خوندم.. مقوله‌ی «کنترل تنظیم خانواده» که در این کتاب بعنوان مبنای توانمندسازی زنان مطرح می‌کنه بسیار مهمه. وقتی حرف از «حق زن بر بدن خود» زده میشه ، از یک امر انتزاعی حرف زده نمیشه. حق زن بر بدن خود از جمله آثاری که در بر داره اینه که؛ زن «فرصتِ توانمند شدن» رو پیدا می‌کنه. از جمله مصادیقِ حق زن بر بدن خود: «حق سقط جنین» و «حق دسترسی آزادانه و راحت به ابزارهای پیشگیری از بارداری» هست. فعالین اجتماعی در حوزه توانمندسازی زنان لازمه یک گام قبل از ایجاد اشتغال برای زنان طبقه محروم ، به این فکر کنن که اون زن ها اول باید بتونن اختیار بدن خودشون رو در دست داشته باشن. ابزارهای پیشگیری از بارداری در اختیارشان باشه و در راستای حق سقط جنین تلاش کنن. اونوقت بستر توانمند شدن فراهم میشه. کسانی که با این حقوق برای زنان مخالفن در واقع با توانمند شدن زنان مخالفن.
Lfqpt
کاربر چکه 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻 گل گفتین!!
چکه
عجب !!!!!! ... اونوقت اون موجود زنده بیگناهی که در بدن شما قرار دارد بر بدن خود حقی ندارد !!!؟؟؟ زنان زیادی را میشناسیم که در عین توانمندی، دارای 3 تا 4 فرزند میباشند. وبرعکس هزاران زن را میبینیم که با داشتن 1 یا 2 فرزند، فقط سرگرم زندگی روزمره هستند . )حرف زیاده، حوصله ای نیست ...بگذریم )
Dexter
بسیار عالی
ghased ruzan abri
بنظرم خانم ملیندا گیتس و امثال ایشون قبل از اینکه روش های پیشگیری از بارداری رو برای توسعه رفاه در کشورهای آفریقایی و جهان سوم پیاده کنند، باید از دولت هاشون بخوان تا دست از غارت منابع و ثروت های این کشور ها بردارند تا توسعه و رفاه خودش اتفاق بیفته .
کاربر ۳۸۱۱۴۱۱
کتاب را نخوانده ام پلی سوگیری به این شکل به سمت کتاب نشان اژ این ذارد که باید کتاب را خواند
asma sharifi
به نظر منم کار خانم گیتس چندان صحیح نیست. این خانم و شوهرش دنیا رو به هم ریخته اند!!
کاربر ۲۴۶۹۰۶۷
این کشورها بیشتر از فقر فرهنگی رنج میبرند وریشه مشکل در خود آنهاست نه در کشورهای دیگه

حجم

۲۴۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۲۴۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد