دانلود و خرید کتاب عادت های موفقیت افراد میلیونر دین گرازیوسی ترجمه علیرضا لهفتان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عادت های موفقیت افراد میلیونر اثر آوای چیروک

کتاب عادت های موفقیت افراد میلیونر

گردآورنده:آوای چیروک
انتشارات:آوای چیروک
امتیاز:
۴.۴از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب عادت های موفقیت افراد میلیونر

کتاب عادت های موفقیت افراد میلیونر، دروازه‌ای به ثروت و سعادت نوشته دین گرازیوسی و ترجمه علیرضا لهفتان است. در این کتاب، شما راهکارهای دستیابی سریع و آسان‌تر به آنچه در زندگی می‌خواهید را پیدا می‌کنید. 

 درباره کتاب عادت های موفقیت افراد میلیونر، دروازه‌ای به ثروت و سعادت

دین گرازیوسی درکتاب الهام‌بخش خود به ما مسیر شادی، ثروت و آزادی بزرگ‌تر را نشان می‌دهد.

گرازیوسی در این کتاب عادت‌های واقعی و روشن را ارائه می‌کند. راهکارهای معرفی‌شده در این کتاب، او را از سال‌ها کار سخت در کنار خانواده‌ای که برای زندگی تقلا می‌کردند، به سمت موفقیت هدایت کرد و این موفقیتی است که هرگز فکر نمی‌کرد کسی بتواند به آن دست پیدا کند.

این کتاب تنها درباره مسیر شخصی گرازیوسی در رسیدن به موفقیت نیست، بلکه پر از روش‌های جهانی است که برای هر کسی کاربرد دارد. او برای پی بردن به عادت‌های موفقیت افراد میلیاردر، ورزشکارهای حرفه‌ای، مدیرهای اقتصادی و برخی از رهبرهای فکری که با آن‌ها به‌خاطر کارش در ارتباط بوده‌، به پرسش و جست‌وجو پرداخته. بسیاری از این افراد از سطح‌های پایین و نزدیک به هیچ کار خود را شروع کرده‌اند و در شرایط سختی قرار داشتند که حتی به تصور شما نمی‌آید. 

وقتی گرازیوسی به راهکارهایی که استفاده می‌کردند پی برد و با راهکارهای خودش آنها را مقایسه کرد، متوجه تفاوت‌هایی کوچک در بین آن‌ها شد که تغییری بزرگ در زندگی‌مان ایجاد کرده و تاثیری شگرف خواهد داشت. این پیامی است که این کتاب می‌خواهد به شما بگوید و به شما نشان خواهد داد که چگونه عادت‌های قدیمی را با عادت‌های جدید جایگزین کرده و در مسیر موفقیت قرار بگیرید.

با آن‌که تمرکز اصلی این کتاب بیشتر بر روی موفقیت اقتصادی است، اما روش‌هایی که او معرفی می‌کند، می‌تواند به شما در دیگر بخش‌های زندگی هم مانند خانواده، فرزندداری، دوستی، رابطه‌ها، معنویات، سلامتی، تناسب‌اندام، عشق، علایق، صمیمیت و دیگر موارد، کمک کند. اهمیتی ندارد که دیگران در گذشته به شما چه گفته‌اند، شما این حق را دارید و می‌توانید به تحقق خواسته‌ها، لذت و موفقیت در تمام قسمت‌های زندگیتان دست پیدا کنید.

 خواندن کتاب عادت های موفقیت افراد میلیونر، دروازه‌ای به ثروت و سعادت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت در زندگی و کسب‌وکار.

 درباره دین گرازیوسی

دین در شهری کوچک در شمال ایالت نیویورک، در فاصله ۷۰ مایلی از شهر نیویورک در خانواده‌ای که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کرد، به دنیا آمد و بزرگ شد. حتی در برهه‌ای از زندگی خود، به همراه پدرش در حمام منزلی زندگی می‌کرد.

دین با وجود زندگی فقیرانه، مواجه شدن با ازدواج‌های مکرر والدین خود و تغییر مکان زندگی برای ۲۰ بار تا ۱۹ سالگی، شانسی برای ورود به دانشگاه نداشت و حتی احساس می‌کرد که به اندازه کافی برای رفتن به دانشگاه باهوش نیست. اما بعد سال‌ها با دریافت پیام‌های الهام‌بخش از سوی مادربزرگش کارملا فانیزی، به این باور دست یافت که می‌تواند هر کاری را انجام دهد و هیچ محدودیتی برای او وجود ندارد. او از دین می‌خواست نگران گذشته‌ای که داشته، نباشد و آینده خود را بسازد.

دین از تنها سرمایه‌ای که داشت یعنی اراده، برای داشتن زندگی‌ای بهتر استفاده کرد و تبدیل به کارآفرینی بسیار موفق، شخصی مهم در معاملات ملکی، نویسنده عناوین پرفروش مجله نیویورک تایمز برای دفعات متعدد، مربی انگیزشی، فردی که به نقاط مختلف جهان سفر کرده و در صحنه همایش‌های مختلفی که حتی تا ۱۵۰۰۰ نفر در آن رویدادها حضور داشتند، شد. او نویسنده کتاب‌های پرفروش "تحقق کامل"، "از راه املاک و مستغلات ثروتمند شوید"، "سی روز تا سوددهی در بازار مسکن"، "شهر شما، سود شما" و "همین الان در بازار مسکن به سود دست پیدا کنید"، می باشد. دین هم‌چنین در هشت سال گذشته به طور هفتگی هر دوشنبه، ویدئوهایی انگیزشی را به دیگران ارائه کرده است که باعث الهام‌بخشی میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان شده است.

دین بدون بزرگترین هدیه‌ای که در زندگی خود دریافت کرده یعنی گذشته‌اش، به هیچ یک از موارد بالا دست پیدا نمی‌کرد. از اختلال خوانش‌پریشی او گرفته تا احساس حقارت و بزرگ شدن در شرایطی سخت به خاطر مشکلات مالی، همه به او کمک کردند تا بتواند توانایی بی‌نظیر خود برای ایجاد راهکارهایی مربوط به موفقیت را ایجاد کرده و آن‌ها را رشد و توسعه دهد. در میان گذاشتن این تکنیک‌ها به نوعی هدیه دین به دیگران بوده تا بتوانند با استفاده از آن‌ها به پتانسیل کامل خود دست پیدا کنند.

دین در فینیکس آریزونا به همراه دو فرزند خود زندگی می‌کند. او در لیگ سافتبال نونهالان دختر مشغول مربی‌گری است و تا آنجایی که بتواند در رویدادهای مربوط به فرزندانش، شرکت می‌کند. او هم‌چنین بنیان‌گذار سایت زندگی بهتر۱۴ است. در این سایت چالشی ۳۰ روزه وجود دارد که به افراد کمک می‌کند تا در ۳۰ روز، در عادت‌های خود تغییراتی کوچک را ایجاد کنند و در مسیر رسیدن به موفقیت، ثروت و زندگی‌ای که لایق آن هستند، قرار بگیرند.

 بخشی از کتاب عادت های موفقیت افراد میلیونر، دروازه‌ای به ثروت و سعادت

اجازه بدهید سوالی از شما بپرسم؛ چقدر جذب و متقاعدسازی در فرایند تلاش برای رسیدن به موفقیت و ثروت، برایتان اهمیت دارد؟ این دو عنصر برای من جزو عناصر بسیار اساسی و مهم هستند. اگر شما توانایی ندارید که فرصت‌ها و افراد مناسبی را به سمت خود جذب کنید، یا فاقد توانایی لازم برای متقاعد کردن خود یا دیگران برای انجام کاری که می‌خواهید، هستید، بنابراین شما فقط ایده‌ای خوب در ذهن خود دارید که هیچ‌وقت عملی نخواهد شد. اگر شما از قبل، از این واقعیت و نکته آگاهی دارید، شاید سر خود را تکان داده و خواهید گفت:"دین، حق با توست و ۱۰۰ درصد در رابطه با اهمیت این موضوع حرف درست را می‌زنی". اجازه دهید برای کسانی که نمی‌دانند چرا این موضوع واقعیت دارد، توضیحاتی را ارائه دهم.

وقتی نگاهی به موفقیت‌ها و دستاوردهای اقتصادی که تا به حال داشته‌ام می‌اندازم، جذب و متقاعدسازی دو عادت بسیار مهمی هستند که در انجام آن‌ها حرفه‌ای شده‌ام و من را به درجه‌ای از موفقیت رسانده‌اند که، در جوانی برایم غیرممکن به نظر می‌آمد. پس من انسان خوشبختی بوده‌ام که توانسته‌ام، چنین نیروی حرکتی و درآمد بزرگی را تنها با کمک این دو مهارت به‌دست آورم.

من موارد بسیاری را دیده‌ام که در آن، عناصر جذب و متقاعدسازی که در کسب ثروت بسیار مهم هستند، بی‌اهمیت جلوه داده شده‌اند و حتی گاهی اوقات نیز نادیده گرفته می‌شوند. بنابراین به من اعتماد کنید. من به خاطر این که متوجه اهمیت این دو عنصر نبودم، شکست‌های بدی را در زندگی متحمل شده‌ام. اگر بخواهید، می‌توانید تمام وقت خود را صرف تجربه همان شکست‌هایی بکنید که من در گذشته خود داشتم. اما هر دوی ما می‌دانیم که باهوش تر از این حرف‌ها هستیم. شما این کتاب را دارید و می‌توانید از من و تغییرات مثبتی که سال‌ها روی این دو عنصر انجام داده‌ام، بهره‌مند شوید.

قبل از اینکه بخواهیم به طور دقیق این دو عادت را بررسی کنیم، اجازه دهید تا به شما این اطمینان را بدهم که قرار نیست من حقه‌های تبلیغاتی را به شما ارائه دهم تا از راه آن‌ها، بدون اینکه تلاشی داشته باشید، بتوانید محصولات خود را بفروشید، این هدفی نیست که این کتاب دنبال می‌کند و من می‌دانم تا به حال نیز متوجه این موضوع شده‌اید. این عادت‌ها طراحی شده‌اند تا به قطعات بنیادین پازلی دست پیدا کنید که به شما اجازه خواهند داد، تبدیل به فردی موفق شوید و ثروت خود را افزایش دهید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
من واقعا به این مسئله اعتقاد دارم که وقتی ما دست از یادگیری می‌کشیم، می‌میریم
mahdi_313

حجم

۴۰۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

حجم

۴۰۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان