دانلود کتاب صوتی لحظه برخاستن با صدای غزاله پورمحمد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی لحظه برخاستن اثر ملیندا گیتس

دانلود و خرید کتاب صوتی لحظه برخاستن

معرفی کتاب صوتی لحظه برخاستن

کتاب صوتی لحظه برخاستن نوشتهٔ ملیندا گیتس (سومین زن قدرتمند جهان در سال ۲۰۱۳) و ترجمهٔ غزاله سبزیان است. گویندگی این کتاب صوتی را غزاله پورمحمد انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است. توانمندسازی زنان چگونه می‌تواند منجر به تغییر دنیا شود؟

درباره کتاب صوتی لحظه برخاستن

کتاب صوتی لحظه برخاستن (The moment of lift) نشان داده است که توانایی لازم برای تغییر درونی در دسترس است. ملیندا گیتس (Melinda Gates) تأکید کرده است که برای دستیابی به تغییرات مثبت در زندگی، تنها نیاز است که بیشتر بدانیم و برای بهبود وضع خود تلاش کنیم. این نویسنده که همسر بنیان‌گذار مایکروسافت (بیل گیتس) است، در این کتاب صوتی به اشتراک‌گذاری دیدگاه‌های جامعه‌شناسانه و آرزوها و رؤیاهایش پرداخته و با زبان داستان‌گونه، آرمان‌ها و اهدافش را به ما منتقل کرده است تا ایده‌هایش برای بهبود و تغییر در جهان به دیگران منتقل شود. او با اعتقاد به برابری زنان و مردان، بر اهمیت هوشیاری و آگاهی در بهبود شرایط جهان تأکید کرده است. ملیندا گیتس از اهمیت جزئیات در آغاز تغییرات صحبت کرده و در کتاب صوتی «لحظهٔ برخاستن» سعی کرده است دیدگاه شنونده را نسبت به زندگی شخصی و سپس جامعه و جهان تغییر دهد. او با آگاه‌سازی از ویژگی‌های مشترک درونی، مخاطب را به تلاش و ایجاد تغییر در زندگی تشویق می‌کند. این کتاب صوتی به‌عنوان یک نمای کلی از ایده‌ها و ارزش‌های ملیندا گیتس که در سال ۲۰۱۳ به‌عنوان سومین زن قدرتمند جهان شناخته شده، مطرح شده است و به هر کسی که به‌دنبال موفقیت و ایجاد تغییر در جهان است، پیشنهاد می‌شود. این نویسنده اعتقاد دارد که دنیا باید جای بهتری باشد و قصد دارد تا تغییرات مثبتی ایجاد کند.

شنیدن کتاب صوتی لحظه برخاستن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و حوزهٔ توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی لحظه برخاستن

«مدتی بعد از سفرم به هند و بررسی برنامه‌ی بیشواجیت و آرتی که مشغول آموزش افرادی برای خدمات‌رسانی به زایمان‌های خانگی بودند، برنامه‌ای دیدم به نام «شروع مطمئن» که هدفش افزایش بهداشت مادر و نوزاد بود. این برنامه از مادران درخواست می‌کرد برای سلامت خود و نوزادشان به مراکز مخصوص زایمان بروند. زمانی که به محل برگزاری برنامه رسیدم عوامل برنامه از من خواستند ناظر امتحان بیست‌وپنج نفر از زنان باردار باشم. امتحان آن‌ها درباره‌ی اصول بهداشتی، شیردهی و نگهداری از نوزاد بود. در این میان با گروه دیگری آشنا شدم که اکثراً از اقوام نزدیک زنان باردار بودند، مثل خواهرشوهر و مادرشوهر. برای بررسی شیوه‌ی کار پرسش‌هایی از زنان باردار کردم تا ببینم بابت شرکت در برنامه با مخالفت‌هایی روبه‌رو بوده‌اند یا نه. سپس از مادرشوهرهای آن‌ها سوالاتی درباره‌ی شیوه‌ی زایمان خودشان و تغییرات امروزی آن پرسیدم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۸۸۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۸۸۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان