نظرات کتاب کشتن مرغ مینا
کتاب کشتن مرغ مینا اثر هارپر لی

کتاب کشتن مرغ مینا

نظرات کاربران

ATENA
چی بگم که انقدر بی نظیر بود اصلا نمیخواستم تموم بشه و وقتی تموم شد خیلی دلم گرفت. عاشق شخصیت آتیکوس شدم چقد شریف و انسان و مهربون بود.کاش میشد از دنیای کتاب میومد بیرون و باهاش ملاقات میکردم:( حتما بخونید پشیمون نمیشید👌
کاربر ۳۵۲۶۶۶۶
ببخشید شما ترجمه میر رمضانی رو داشتید
ن. عادل
واقعا آتیکوس شخصیت خوب داستان بود
✨...me
دقیقا👌🏻
محمدحسین
سلام و درود این داستان دو بخش دارد بخش اول داستان دوران کودکی جیم ، اسکاوت و دیل و بخش دوم در مورد محاکمه‌ی تام رابینسون که یک سیاه پوست است. که محاکمه‌ی اون در آمریکا و با اون شرایط تاسف بار برخورد سفیدپوست ها با سیاه پوست ها در حال انجامه. روایتگر داستان اسکاوت یک دختر بچه هست و محتوای داستان در مورد مقاومت در برابر تبعیض نژادی و ایستادگی در برابر ظلم هست که ترکیب این با ماجراجویی های اون سه کودک یک داستان عالی رو ب‌وجود میاره. جمله های تامل انگیز اتیکوس (پدر جیم و اسکاوت) که وکیل رابینسون هست ، باعث میشه که نوع نگاه و قضاوت شما نسبت به انسان ها تغییر کنه. حتما پیشنهاد میکنم این کتاب رو قبل از ۲۰ سالگی بخونید. روزبخیر.
ن. عادل
اسکات ، نه اسکاوت. 😐
م ن
لطفا توی بی نهایت قرار بدین
Dexter
ممنون طاقچه بابت آوردن این کتاب
Javadgh76
رمان زیبا و تاثیر گذاری بود ممنون از هارپر لی بزرگ بابت خلق شخصیت آتیکوس
Negar
بی نظیر، بی نظیر، بی نظیر
parsa fallah
بی نظیر شخصیت پردازی ها تو این کتاب عالیه تامل نکنید و برید بخونیدش ♡
محمد حسن
من چاپیش رو خوندم و با یک ترجمه دیگه. تا حالا کمتر پیش اومده از یک اثر آمریکایی خوشم بیاد ولی این رمان برام یکی از بهترینا بوده. اولش یکم طول میکشه تا با لحن کودکانه راوی همراه بشین ولی وقتی فضاتون کم کم عوض شد یه تجربه نو و جذاب خواهید داشت. علاوه بر اون خود قصه هم قصه قشنگ و پرکششیه. اینا رو بذارین کنار زمینه فرهنگی داستان که ضد نژادپرستیه و ... خلاصه به قول سیدبشیر شما تو این اثر با یه پکیج روبه رو هستین :)
maryam moradi
👍
محمد حسن
نه اینکه متن و روایت بچگانه باشه، ولی مشخصه که یه کودک داره روایتشو تعریف میکنه و این خیلی برام قشنگ بود.
maryam moradi
به نظر من با اینکه راوی داستان دختر بچه شش ساله بود متن و روایت اصلا بچگانه نبود پروفایلتون رو دیدم چقد کتاب خوندید عالیه👏
ali karimi
من بشخصه 6 سال بود دنبال این کتاب بودم و حالا بعد خوندنش میفهمم که در ایران در حقش اجحاف شده چون کمتر کسیه که خونده باشدش عالی و فوق‌العاده این که داستان از نگاه یک بچه از همه مهمتر یک دختر بچه روایت میشه اونم در دوران تبعیض جنسیتی و نژادی خودش یک نکته مثبت.
❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎
داستان از زبان دختری به نام اسکات بسیار ساده، بی پیرایه و با مفهوم بیان شده.

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد