دانلود کتاب صوتی جادوی مؤثر بی‌خیالی با صدای مریم محبوب + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جادوی مؤثر بی‌خیالی اثر سارا نایت

دانلود و خرید کتاب صوتی جادوی مؤثر بی‌خیالی

نویسنده:سارا نایت
گوینده:مریم محبوب
انتشارات:نشر نون
امتیاز:
۲.۸از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی جادوی مؤثر بی‌خیالی

جادوی مؤثر بی‌خیالی کتابی از سارا نایت است که با ترجمه سیدحسام فروزان و صدای مریم محبوب می‌شنوید. نایت در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه از وقت گذاشتن برای افرادی که دوست ندارید و انجام کارهایی که نمی‌خواهید دست بردارید.

درباره کتاب جادوی مؤثر بی‌خیالی

آیا شما هم احساس می‌کنید در زندگی بارِ مسئولیت زیادی روی شانه‌هایتان سنگینی می‌کند؟ آیا چیزهای زیادی وجود دارند که به آن‌ها اهمیت می‌دهید؟ اگر همیشه عصبی هستید و احساس می‌کنید کلی کار نکرده دارید، جادوی مؤثر بی‌خیالی کتابی است برای کمک به شما. کتابی برای همه کسانی که بسیار کار می‌کنند، کمتر تفریح می‌کنند و هرگز برای افراد یا چیزهایی که حقیقتاً خوشحالشان می‌کنند وقت کافی ندارند.

ایده اصلی این کتاب جالب اولویت‌بندی در اهمیت دادن به کارهای مختلف زندگی است. کتاب سوالات مهمی را مطرح می‌کند:  انتخاب شما در هر لحظه از زندگی چیست؟ درد و رنج را انتخاب می‌کنید یا لذت و شادی؟ به خودتان اهمیت می‌دهید یا به دیگران؟

سارا نایت، نویسنده زبردست آمریکایی، در این کتاب با زبانی ساده و طنازانه برنامه‌ای عملی برای رهایی از نگرانی‌های بی‌اساس و اولویت دادن به جوهره اصلی زندگی فردی ارائه می‌دهد. جادوی مؤثر بی‌خیالی عصاره نهایی همه  چیزهایی است که باید درباره بی‌خیالی یاد بگیریم؛‌ یک راهنمای گام‌به‌گام برای کسانی که قصد دارند از احساسات آزاددهنده ای مثل نگرانی خلاص شوند و به دنبال زندگی سالم‌تر و خوشحالتری باشند.

 شنیدن کتاب جادوی موثر بی‌خیالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه کسانی که دوست دارند از شدت و تعداد دغدغه‌های خود در زندگی بکاهند.

نظرات کاربران

کاربر ۲۳۷۸۹۴۷
۱۴۰۱/۰۵/۲۶

بیهوده تنها حسنش صدای گویندست اگه برا خودتون پولتون شعورتون ارزش قائلید این کتاب رو نخرید اصلا ذره ای حتی ذره ای حرف خاصی نداره پر از مثال های بیخود شخصی و خارجی بیهوده تمام حرفش اینه که اهمیت ندید

- بیشتر
کاربر 7424461
۱۴۰۲/۰۸/۰۲

برای من عالی بود چون خیلی به حرف مردم اهمیت میدادم مث یه دارو درمان شدم باهاش بستگی داره هر کسی چه برداشتی از کتاب بکنه

زمان

۴ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۱۶۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۱۶۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان