دانلود کتاب صوتی لذت کار کردن با صدای مریم محبوب + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی لذت کار کردن اثر ماری کوندو

دانلود و خرید کتاب صوتی لذت کار کردن

نویسنده:ماری کوندو
انتشارات:نشر نون
امتیاز:
۳.۰از ۲۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی لذت کار کردن

کتاب صوتی لذت کار کردن نوشته ماری کوندو و اسکات سانن شاین است که با ترجمه سارا حبیبی‌تبار و گویندگی مریم محبوب در نشر نون منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد زندگی حرفه‌ای‌تان را ساماندهی کنید. 

ماری کوندو نویسندۀ ژاپنی و مشاور مرتب‌سازی است. روش نظم‌دهی او با نام «روش کن‌ماری» شناخته می‌شود. او یکی از صد چهرۀ تأثیرگذار معرفی‌شده در مجلۀ تایم بوده و در هزاران نشریۀ بین‌المللی و برنامه‌های رادیویی و نمایش‌های تلویزیونی مهم به آثار او پرداخته شده است. اسکات سانن شاین استاد مدیریت دانشگاه رایس است. آموزش‌ها، سخنرانی‌ها و تحقیقات او به افراد کمک می‌کند با گشودن قفل خلاقیت و تدبیرشان، معنا، رضایتمندی و موفقیت بیشتری را تجربه کنند. لذت کار کردن اثر مشترکی از این دو چهرۀ نامدار است که آثار پرفروشی چون انبساط و دگرگونی زندگی با جادوی نظم را در کارنامه دارند.

درباره کتاب صوتی لذت کار کردن

فضای کاری می‌تواند به‌سرعت به‌هم‌ریخته و نامرتب شود و این موضوع سردرگمی و آشفتگی ذهنی را در پی دارد و بازده کار را پایین می‌آورد. کدام‌یک از ما تابه‌حال از حجم مدارک انباشته‌شده، ایمیل‌های بی‌پایان و کارهای غیر‌ضروری احساس خستگی نکرده‌ایم؟ نویسندگان این کتاب راهکارهای مفیدی برای رهایی از بی‌نظمی و نیز ایجاد فضایی مناسب برای انجام کار ارائه می‌دهند. آن‌ها به ما کمک می‌کنند از چالش‌های آشفتگی محیط کار عبور کنیم و از بهره‌وری، موفقیت و خوشبختی همراه با یک میز و ذهن مرتب لذت ببریم.

این کتاب تنها دربارۀ نحوۀ مرتب‌سازی فضای اطرافتان نیست، بلکه دربارۀ این است که چگونه به هر دو جنبۀ ظاهری و غیرظاهری شغلتان، از جمله اطلاعات دیجیتالی، زمان، تصمیم‌گیری‌ها و شبکه‌های ارتباطی، نظم بدهید و چگونه شادی را چاشنی کارتان کنید.

در فصل ۱ اطلاعاتی دربارهٔ مرتب‌سازی با شما درمیان می‌گذاریم که اطمینان داریم برایتان انگیزه‌بخش خواهد بود. در فصل ۲ و ۳ نحوهٔ نظم‌دهی فضای کار را به شما آموزش می‌دهیم. فصل ۴ تا ۹ به توضیح دربارهٔ ساماندهی اطلاعات دیجیتالی، زمان، تصمیم‌گیری‌ها، شبکه‌ها، جلسه‌ها و گروه‌ها می‌پردازد. فصل ۱۰ به شما می‌آموزد که چگونه تأثیر پاک‌سازی را در شرکت خود چند برابر کنید. فصل آخر چهارچوب مرتب‌سازی را فراتر می‌برد و اقداماتی را پیشنهاد می‌کند که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید شادمانی بیشتری در کار روزانه‌تان به وجود آورید و همچنین طرز فکر و رویکردی که به شغلی رضایت‌بخش منجر می‌شود.

شنیدن کتاب صوتی لذت کار کردن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی اجتماعی شاد پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی لذت کار کردن

چگونه مرتب‌سازی فضای کار زندگی مرا تغییر داد

من پس از فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه، در بخش فروش یک آژانس کاریابی شغلی پیدا کردم. بااین‌حال، خوشحالی من از پیوستن به نیروی کار چندان طولی نکشید. اگرچه طبیعی است افرادی که به‌تازگی استخدام شده‌اند در ابتدای کار با مشکلاتی مواجه شوند، به نظر می‌رسید عملکرد من در فروش هرگز بهبود نمی‌یافت. بین پانزده نفری که تازه استخدام شده بودند من همیشه جزء سه نفر آخر بودم.

صبح زود به دفتر می‌رفتم، ساعت‌ها صرف تماس‌های تلفنی می‌کردم تا با مشتریان قرار ملاقات بگذارم، قرارهایی را که مدیریت کرده بودم پیگیری می‌کردم و، در آن بین، لیستی از مشتریان واقعی هم تهیه می‌کردم. عصرها در فروشگاه ساختمانمان کاسه‌ای نودل سر می‌کشیدم و پشت میزم برمی‌گشتم تا مطالب را آماده کنم. به نظر می‌رسید تمام‌وقت کار می‌کنم، اما به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسم.

یک روز بعد از تلفنی دیگر، از سری تماس‌های دلسردکننده برای فروش، آه عمیقی کشیدم و با سر خمیده گوشی را زمین گذاشتم. درحالی‌که با افسردگی به میز کارم خیره شده بودم، فوراً متوجه شدم کاملاً نامرتب و به‌هم‌ریخته است. اطراف صفحه‌کلید رایانه‌ام همه‌چیز پراکنده بود: دسته‌ای لیست فروش قدیمی، یک قرارداد نصفه، لیوان کاغذی با باقی‌ماندهٔ چای درونش، چای کیسه‌ای خردشده، بطری آبی که یک هفته آنجا بود، تکه‌های کاغذ که نکته‌های مربوط به فروش را که از همکارانم می‌شنیدم رویشان یادداشت می‌کردم، یک کتاب بازرگانی خوانده‌نشده که شخصی توصیه کرده بود، خودکاری که درش گم شده بود، منگنه‌ای که می‌خواستم با آن دسته‌ای کاغذ را منگنه کنم اما فراموش کرده بودم...

نظرات کاربران

melika13
۱۴۰۲/۰۳/۱۱

بعد از اتمام این کتاب و مرحله به مرحله انجام دادن نکات شما یک آرامش عمیق و نظم تکرار نشدنی و برنامه هدفمند در محیط کار خودتون(فرقی نداره شاغل یا محصل باشید یا خاندار و...)دارید.البته اگه بتونید روال کار رو

- بیشتر

زمان

۷ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۳۱۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۳۱۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان