دانلود کتاب صوتی من می دانم چطور این کار را انجام دهم با صدای معصومه عزیزمحمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی من می دانم چطور این کار را انجام دهم اثر لارا وندرکام

دانلود و خرید کتاب صوتی من می دانم چطور این کار را انجام دهم

انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی من می دانم چطور این کار را انجام دهم

کتاب صوتی من می دانم چطور این کار را انجام دهم نوشتهٔ لارا وندرکام و ترجمهٔ هنگامه خدابنده است. معصومه عزیزمحمدی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شادن پژواک آن را برای زنان منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی من می دانم چطور این کار را انجام دهم

زنان موفق چطور بیشترین استفاده را از زمان خود می‌برند؟ کتاب صوتی من می دانم چطور این کار را انجام دهم، به این موضوع پرداخته است. این اثر صوتی به همهٔ زنان جهان نشان داده است که موفقیتِ کاری زنان هیچ تناقضی با مادربودن و نقش همسری آن‌ها ندارد. این کتاب صوتی تکنیک‌ها و راهکارهایی را در برگرفته است که توانایی شما را در برنامه‌ریزی زمانی و مدیریت کارها ارتقا داده و موفقیت شخصی و کاری را برایتان به ارمغان می‌آورد. لارا وندرکام (Laura Vanderkam) به‌عنوان یک کارآفرین، مادر و همسری موفق به یاری شما می‌آید تا نکته‌های جادویی خود را درمورد مدیریت زمان و کنترل امور به شما بیاموزد. پس اگر زنی هستید که با وجود مشغله‌های بسیار، می‌خواهید هم در شغل خود بدرخشید و هم در خانه همسر و مادر موفقی باشید، مخاطب این کتاب هستید. کتاب صوتی حاضر راهنمایی است برای خودسازی و موفقیت شخصی از طریق مدیریت زمان و برنامه‌ریزی دقیق.

شنیدن کتاب صوتی من می دانم چطور این کار را انجام دهم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی من می دانم چطور این کار را انجام دهم

«میشه زندگی لیندا باسلی رو پراسترس توصیف کرد. اون مدیر بخش پزشکی یک مرکز بی‌خانمان‌هاست. روزش رو صرف معالجه‌ی افرادی می‌کنه که توی شرایط بدی قرار دارن. شوهرش تمام‌وقت کار می‌کنه و از سه کودک در سن مدرسه مراقبت می‌کنن که هم برنامه‌های فوق‌برنامه دارن، هم روزایی هست که مریض میشن و هم نیازهاشون هر پدر و مادری رو دیوونه می‌کنه. با‌این‌حال، وقتی جدول لیندا رو نگاه کردم، خبری از فشار مستمر نبود.

اون شعر می‌خوند. صبح‌هاش رو به یادداشت‌برداری، یوگا و کار با تردمیل می‌گذروند. شب‌ها رو گیتار می‌زد. هرچند ویزیت کردن بیماران به‌مدت ده ساعت در روز کار مشکلی بود اما جدول اون برخلاف بعضی از جدول‌های دیگه که قبل از این دیده بودم، حس تقلا کردن برای زمان اضافی رو نشون نمی‌داد. این درحالیه که توی جدول‌های دیگه لیست کارهای صبح‌گاهی برای انجام و با عجله از در خونه خارج شدن برای رسیدن به سر کار ثبت شده بود.

باسلی توی برنامه‌ی خودش، تأخیرهای دوساعته‌ی زمستونی تا رسیدن به مدرسه رو ثبت کرده بود. اون بدون اینکه زنگ هشدار ساعتش رو برای پنجشنبه و جمعه تنظیم کنه بیدار شده بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۳۵۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۳۵۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۷,۰۰۰
تومان