دانلود کتاب صوتی امروز و فردا نکن با صدای گشتاسب امجدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی امروز و فردا نکن اثر گارلند کالسن

دانلود و خرید کتاب صوتی امروز و فردا نکن

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی امروز و فردا نکن

کتاب صوتی امروز و فردا نکن اثری از گارلند کالسن، راهکارهای پنج هفته‌ای است برای اینکه مسئولیت پذیر باشید و از زیر کار در نروید.

نشر صوتی ماه آوا این اثر را با ترجمه نفیسه معتکف و صدای گشتاسپ امجد منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی امروز و فردا نکن

همه ما موقعیت‌های بسیاری را در زندگی داشته‌ایم. کاری ناخوشایند قبول کردیم یا باید به سختی تلاش کنیم تا به موعد مقرر تحویل پروژه‌ها برسیم. شاید زیر لب با خود زمزمه کرده باشیم، کار امروز را به فردا مفکن و باز هم به کارهایی که باید نرسیده باشیم. آیا می‌توان از این وضعیت خلاص شد؟ راه چاره‌ای هست؟

گارلند کالسن در کتاب صوتی امروز و فردا مکن، راهکارهای پنج‌ هفته‌ای ارائه می‌کند که مسئولیت‌پذیری و از زیر کار در نرفتن را به مخاطبانش یاد می‌دهد. نویسنده خودش این راهکارها را امتحان کرده است و آن‌ها جواب خود را پس داده‌اند. بنابراین مطالب این کتاب فقط برای فریب دادن مخاطبان نوشته نشده‌اند، بلکه راهبردی و کاملا عملی هستند. اما یک شرط دارد و آن، تمرین است. 

روزی بیست دقیقه از وقت خود را به انجام تمرین‌های کتاب اختصاص دهید و به آن به چشم یک سرمایه‌گذاری نگاه کنید. در نهایت و زمانی که برنامه را کامل کردید، متوجه می‌شوید که چرا از زیر کار درمیرفتید. اما بهتر این است که روش‌هایی را برای امروز و فردا نکردن یاد می‌گیرید، برنامه‌تان را طوری تنظیم می‌کنید که مطمئن شوید به بهترین وجه انجام وظیفه می‌کنید، یاد می‌گیرید که چطور حواستان را برای کسب نتیجه عالی جمع کنید و برنامه‌ای انگیزشی برای خودتان پیاده می‌کنید. 

مطالب بیان شده در این کتاب چکیده‌ای از تمرین‌های خودآگاهانه و متفکرانه خودشناسی است که به شما کمک می‌کند تا روش زندگی خود را به روشی بدون اتلاف وقت تبدیل کنید. 

کتاب صوتی امروز و فردا نکن را به چه کسانی پیشنهاد می‎‌کنیم 

اگر به دنبال روشی ساده و اثبات شده می‌گردید که زندگی خود را از طریق آن متحول کنید، شنیدن کتاب صوتی امروز و فردا نکن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی امروز و فردا نکن

نمونه‌های دیگر امروز و فردا کردن که سبب ایجاد حال‌وهوایی ناخوشایند می‌شود، به شرح زیر است:

وظایف کسل‌کننده و ملال‌آور: چنین کارهایی می‌تواند فرد را دچار کسالت و بی‌علاقگی کند. مثلا ممکن است کارمندی از کار حسابداری بیزار باشد و بیشتر به سمت کارهای جالب‌تری کشش داشته باشد.

وظایف بلندمدتی که سروته درست و حسابی ندارد: وظایف تعریف شده از هر جهت، کشش خاصی برای تکمیل شدن دارد. ولی وظایف بلندمدت بی سروته می تواند موجب بلاتکلیفی و سرخوردگی شود. 

وظایفی که فرد در آن مهارت ندارد: انجام اموری که فرد به آنها آشنایی دارد به مراتب راحت تر از اموری است که فرد در آنها زیاد سررشته ندارد. 

وظایف ناخوشایند: انجام امور نامطلوب موجب سرخوردگی و عذاب می شود. 

مثلا، زمانی من مجبور شدم برای محصول یکی از مراجعه کنندگانم یک برنامه کاری بنویسم که از لحاظ روحی و روانی نتوانستم به خوبی با آن ارتباط برقرار کنم. همین امر باعث شد انجام وظیفه برایم ناخوشایند و مشکل شود علی رغم ناراحتی ام، با ایجاد یک راهکار برای فرار از امروز و فردا کردن توانستم آن طرح کاری را حتی دو هفته زودتر تحویل بدهم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۲۵۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۲۵۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
تومان