دانلود کتاب صوتی حال کاملا استمراری با صدای مریم محبوب + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حال کاملا استمراری اثر گابریل برنستین

دانلود و خرید کتاب صوتی حال کاملا استمراری

گوینده:مریم محبوب
انتشارات:نشر نون
امتیاز:
۳.۰از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی حال کاملا استمراری

کتاب صوتی حال کاملا استمراری نوشته گابریل برنستین است. این کتاب به شما می‌گوید چگونه با ندای درون حال بیشتری به زندگی خود بدهیم، کتاب صوتی حال کاملا استمراری از مهمترین کتابهای توسعه فردی و کارآفرینی است که برای اولین بار منتشر می‌شود.

درباره کتاب حال کاملا استمراری

گاهی، احساسات ما آن قدر عمیق دفن شده‌اند که باید به صورت فیزیکی، تکانی به آنها بدهیم. یادتان باشد که ما حس‌هایمان را فقط در ذهن و دلمان حمل نمی‌کنیم، بلکه آنها را به بدنمان هم آویزان کرده‌ایم. حالا، وقت آن است که از رقصیدن به دور احساسات دست برداریم.

هدف این دوره یاد دادن معنای عشق نیست، چراکه عشق آموختنی نیست. بلکه هدف برداشت موانع آگاهی از حضور عشق است، عشقی که میراث فطری شما است دوره ای در معجزات. 

این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور بهتر و شادتر زندگی کنید و دنیا را زیباتر ببینید. 

شنیدن کتاب حال کاملا استمراری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد پیشنهاد می‌کنیم.

درباره گابریل برینستین

گابریل برنستین متولد اول نوامبر ۱۹۷۹ است. این سخنران و نویسنده انگیزشی از طرف نیویورک تایمز به عنوان یکی از رهبران نسل جدید مربیان معنوی شناخته شده است. او به عنوان نویسنده، سخنران انگیزشی و مربی زندگی، برای جویندگان شادی و آرامش معنای تازه خلق می‌کند و راه می‌گشاید. سخنرانی‌های بسیاری در سراسر جهان ارائه کرده است و در فهرست ۲۰ زن موفق و مشهور مجله فوربس قرار گرفته است. او در رسانه‌های جمعی نیز نمایش چشمگیری داشته و بارها در برنامه رادیویی اپرا وینفری و شبکه‌های CNN و NBC حضور یافته است. کتاب «کائنات هوایت را دارد» در سرتاسر جهان طرفداران بسیاری دارد.

نظرات کاربران

کاربر 3787053
۱۴۰۰/۱۱/۲۵

درک حال بهترین ایده رابه شما در زندی هدیه می دهد

کاربر 5861359
۱۴۰۱/۱۱/۱۵

عالی

arman
۱۴۰۱/۰۲/۱۵

نویسنده اوایل کتاب میگه زمانیکه میخواستم این کتاب رو بنویسم فکر میکردم باهوش نیستم و نمیتونم بنویسم. حالا واسم سواله کسی که خودش در زمان نوشتن کتاب عزت نفس نداره چطور میتونه به بقیه درس عزت نفس بده و اینکه محتوای این

- بیشتر

زمان

۸ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۳۵۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۳۵۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان