دانلود کتاب صوتی تعقیب گوسفند وحشی با صدای افشین اعتماد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تعقیب گوسفند وحشی اثر هاروکی موراکامی

دانلود و خرید کتاب صوتی تعقیب گوسفند وحشی

معرفی کتاب صوتی تعقیب گوسفند وحشی

کتاب صوتی تعقیب گوسفند وحشی داستانی جذاب از هاروکی موراکامی با ترجمه مهدی غبرایی است. این کتاب که مانند آثار دیگر او، فضایی رازآلود و سوررئال دارد، داستان مردی را روایت می‌کند که در تعقیب یک گوسفند با نشانه‌ای خاص بر پشتش، از توکیو به هوکایدو سفر می‌کند.

این کتاب در سال ۱۹۸۲ در ژاپن منتشر شد و در همین سال جایزه ادبی نوما را برای نویسنده به ارمغان آورد. نسخه صوتی این داستان را با صدای افشین اعتماد و آسمان مصطفایی می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی تعقیب گوسفند وحشی

تعقیب گوسفند وحشی داستان مردی سی‌ساله است که در تعقیب یک گوسفند که در جسم انسان حلول می‌کند از توکیو به هوکایدو سفر می‌کند. این گوسفند نشانه‌ای بر پشتش دارد. علامت ستاره‌ای بلوطی بر پشتش که رازی در آن نهفته است. رازی که مرد را وادار می‌کند تا به دنبالش برود. دوست او عکسی از گوسفندانی در چمنزار برایش می‌فرستد و او این عکس را در روزنامه منتشر می‌کند. بعد مردانی به سراغش می‌آیند که از او می‌خواهند تا آن‌ گوسفند را برایش پیدا کنند. باید پرسید که این گوسفند چه خصوصیتی دارد؟ چه رازی در علامت او نهفته است که همه ار به سمت خود می‌کشاند؟

این کتاب نیز مانند آثار دیگر موراکامی، فضایی خیال‌انگیز دارد. داستانی عجیب و عمیق که با پایانی غافلگیرکننده منتظرتان است. این داستان بخش سوم از یک مجموعه چهارگانه است و اگر کتاب‌های پیش از آن را نیز خوانده باشیم، تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر برایمان می‌سازد. موراکامی موفق شده است تا با درهم آمیختن پدیده‌های خیالی و واقعیت‌های زندگی داستانی عجیب بیافریند. او که ژانر پلیسی جنایی را در این کتاب تجربه کرده است، عناصر ادبیات آمریکایی و انگلیسی را با مفاهیم ژاپنی درمی‌آمیزد و به دنبال هویت فرهنگی مردم ژاپن را در دوران پس از جنگ جهانی دوم است.

کتاب صوتی تعقیب گوسفند وحشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

دوست‌داران ادبیات ژاپن و علاقه‌مندان به آثار و نوشته‌های موراکامی را به شنیدن کتاب صوتی تعقیب گوسفند وحشی دعوت می‌کنیم. 

درباره هاروکی موراکامی 

هاروکی موراکامی در ۱۲ ژانویه ۱۹۴۹ در کیوتو که یکی از شهرهای ژاپن است، متولد شد. در دوران کودکی، مثل کوبوآبه، تحت تاثیر فرهنگ غربی و ادبیات روسیه بود و با خواندن آثار فرانتس کافکا، گوستاو فلوبر، چارلز دیکنز، کورت وونه‌گات، فیودور داستایوفسکی، ریچارد براتیگان و جک کرواک روزهایش را می‌گذراند. او برای رمان‌ها و داستان‌هایش که به زبان‌های بسیاری هم ترجمه شده و در سراسر دنیا خوانده می‌شوند، جوایز بسیاری مانند جایزه جهانی فانتزی، جایزه بین‌المللی داستان کوتاه فرانک اوکانر، جایزه فرانتس کافکا و جایزه اورشلیم را از آن خود کرده است.

از کتاب‌های مشهور هاروکی موراکامی که به فارسی هم ترجمه شده‌اند، می‌توان به جنگل نروژی، به آواز باد گوش بسپار، تعقیب گوسفند وحشی و کافکا در ساحل اشاره کرد.

مهدی غبرایی

مهدی غبرایی در سال ۱۳۲۴ در لنگرود در خانواده‌ای پر جمعیت به دنیا آمد. او فرزند محمد غبرایی و فاطمه محمد راسخی است. دوران تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را در لنگرود گذراند. در سال ۱۳۴۷ از دانشگاه تهران در رشته علوم سیاسی لیسانس گرفت. از سال ۱۳۶۰ به‌طور حرفه‌ای به کار ترجمه ادبی پرداخت. برادرانش فرهاد غبرایی و هادی غبرایی نیز مترجمند. مهدی غبرایی تا کنون آثار نویسندگان مشهوری مانند خالد حسینی، ارنست همینگوی، جک لندن، ژوزه ساراماگو و هاروکی موراکامی را به فارسی ترجمه کرده است.

معرفی نویسنده
عکس هاروکی موراکامی
هاروکی موراکامی

هاروکی موراکامی در ۱۲ ژانویه سال ۱۹۴۹ میلادی در توکیوی ژاپن چشم به جهان گشود. پدر و مادر او، هر دو معلم بودند و در مدارس مختلف، ادبیات ژاپنی تدریس می‌کردند. پدرِ هاروکی از سربازان جنگ دوم امپراتوری ژاپن و چین بود و در طی این درگیری‌ها به‌شدت دچار جراحت شده بود. موراکامی بعدها در مقاله‌ای به نام از «پدرم که حرف می‌زنم از چه حرف می‌زنم» بیان کرد که آسیب‌های وارده بر پدرش در زندگی او تأثیر به‌سزایی داشته است.

نظرات کاربران

meti nejati
۱۴۰۱/۰۳/۰۶

گوینده به جای اینکه سعی کن حس داستانی یا بیان عامیانه تری داشته باشه تمام تمرکزش روی خواندن تحت الفظی گذاشته.

کاربر navid mirkiani
۱۴۰۲/۱۲/۲۲

این کتاب از موراکامی رو خیلی دوست دارم ، و جلد دومش رو هم خوانده ام ( البته به شکلی معجزه آسا ) گویندگی خوب است اما برای یک همچنین کتابی کافی نیست ، به نظر من باید با چند گوینده

- بیشتر
امین
۱۴۰۱/۰۳/۲۲

گویندگی بسیار ضعیف و یکنواخت باعث شده داستان بسیار‌ حوصله سر بر بشود متاسفانه کتاب را خراب کرده است

زمان

۱۰ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۲۹۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۲۹۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۷,۰۰۰
تومان