دانلود کتاب صوتی دومین بهار با صدای رضا عمرانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دومین بهار اثر آلیستر مک‌لاود

دانلود و خرید کتاب صوتی دومین بهار

معرفی کتاب صوتی دومین بهار

کتاب صوتی دومین بهار، داستان‌های دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی نوشته آلیستر مک لاود است. این کتاب که داستان‌های کوتاه زیبایی دارد، ادامه کتاب جزیره است.

نسخه صوتی این اثر را با ترجمه پژمان طهرانیان و صدای رضا عمرانی می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی دومین بهار

دومین بهار داستان‌های دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی و بخش دوم داستان‌های آلیستر مک‌لاود در کتاب جزیره است. این اثر هفت داستان دارد و حال و هوای جستجوگرانه کتاب می‌تواند به راحتی شما را به سفری در دل کانادا ببرد. داستان‌های تکان دهنده این کتاب از زندگی مردم می‌گوید. به عنوان نمونه یکی از داستان‌ها زندگی پسری است که در فکر است تا کلوپ گوساله‌ها را تاسیس کند. او در مزرعه زندگی می‌کند. دور و برش پر از حیوان است و پسر در ذهن خودش، موقعیت زمانی دام‌ها را بررسی می‌کند. امور آن‌ها را به دست می‌گیرد و ... با اینحال خودش هم می‌داند که ایده‌اش خوب و عالی نیست.

مجله تایم درباره این اثر و ارزش آن اینطور گفته است: این داستان‌های شخصی و جست‌وجوگرانه‌، با لحن مرثیه‌وار و خیس از ضرب‌آهنگِ آب‌های کانادا، گویای تلاش‌های ادبی اگر نه عظیم اما عمیق مک‌لاود است.

کتاب صوتی دومین بهار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از طرفداران داستان کوتاه هستید، شنیدن کتاب صوتی دومین بهار را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره آلیستر مک‌ لاود

آلیستر مک لاود ۲۰ ژوئیه ۱۹۳۶ در کانادا متولد شد. او تحصیلاتش را در رشته نویسندگی تا مقطع دکترا ادامه داد و سه دهه در حوزه ادبیات انگلیسی و تدریس در دانشگاه فعالیت کرد. در طول این زمان بیست داستان کوتاه و یک رمان نوشت. او نخستین بار با دو مجموعه داستان کوتاه «هدیه گمشده نمکین خون» (۱۹۷۶) و «همچنان که پرندگان خورشید را با خود می‌آورند و داستان‌های دیگر» (۱۹۸۶) به شهرت رسید. مجموعه داستان‌های کوتاه مک‌لاود بعدها در کتاب جزیره (۲۰۰۰) منتشر و به زبان‌های بسیاری هم ترجمه شد. هرچند از نویسندگان پرکار به حساب نمی‌آید اما یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین چهره‌های ادبی کانادا است.

آلیستر مک لاود ۲۰ آوریل ۲۰۱۴ از دنیا رفت. 

نظرات کاربران

amir zare
۱۴۰۱/۰۲/۰۴

شاهکار بود

زمان

۸ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۴۹۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۴۹۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۵,۸۰۰
تومان