دانلود کتاب صوتی مصیبت های شاغل بودن با صدای فرهاد اتقیایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مصیبت های شاغل بودن اثر آلن دوباتن

دانلود و خرید کتاب صوتی مصیبت های شاغل بودن

معرفی کتاب صوتی مصیبت های شاغل بودن

مصیبت‌های شاغل بودن اثر فیلسوف معاصر، آلن دوباتن یکی از کتاب‌های مجموعه مدرسه زندگی است که به مشکلات و مصائب شاغل بودن می‌پردازد.

هدف مجموعهٔ مدرسهٔ زندگی این است که مفروضات آسیب‌زای زندگی را که ناخودآگاهانه دچارشان هستیم تصحیح کند و ما را مجهز به ایده‌هایی کند که بهتر بتوانیم خواسته‌های ستایش‌برانگیز و بسیار دشواری را که در حیات عاطفی و شغلیِ خود متصوریم، برآورده کنیم. کار ما می‌تواند منبع خلاقیت، هیجان و رشد و هدف ما باشد اما زندگی شغلی بیشترمان باعث سردرگمی، ناامیدی و شکست می‌شود. 

 درباره کتاب صوتی مصیبت‌های شاغل بودن

کتاب صوتی مصیبت‌های شاغل بودن با دلایل به‌جا و جذابی از جمله توسعه شغل دوران مدرن، نقش تکنولوژی، ماشین‌آلات و رقیب‌ها توضیح می‌دهد که چرا شغل‌ها گاهی مأیوس کننده می‌شوند. دوباتن در این اثر در ۹ بخش و یک فصلِ نتیجه‌گیری، مصبیت‌ها و مشکلات شاغل بودن از جمله تخصصی‌شدن کارها، خسته‌کننده شدن، تجاری‌سازی، تغییرات در مقیاس و روند شغل‌های ایجادشده و میل به سوی سازمان‌ها و پروژه‌های بزرگ، رقابت کاری، ترس از همکاری با دیگران، فرصت‌های نابرابر و....را مطرح کرده و برایشان راهکارهایی پیشنهاد کرده است.

پیشنهادهای شگفت‌انگیز و در عین حال امیدوارکننده‌ دوباتن در مصیبت‌های شاغل بودن دورنمای کارمان را مستحکم‌تر می‌کنند و وقتی شغلی در زمان‌های مختلف ما را به چالشی طاقت‌فرسا می‌کشد، می‌توانند راهگشای ما باشند.

 شنیدن کتاب مصیبت‌های شاغل بودن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن کتاب مصیبت‌های شاغل بودن را به همه کسانی که دوست دارند فلسفه را در پیوند با زندگی بخوانند، و به طور ویژه با مشکلات شاغل بودن در زندگی امروزی آشنا شوند، پیشنهاد می‌کنیم.


معرفی نویسنده
عکس آلن دوباتن
آلن دوباتن

آلن دو باتن فیلسوف، نویسنده و مجری تلویزیونی در ۲۰ دسامبر ۱۹۶۹ میلادی در زوریخ به دنیا آمد. او نویسنده‌ی کتاب های مشهوری مانند آرامش و خودشناسی است. او فرزند ژاکلین و ژیلبر دو باتن بود. ژیلبر در اسکندریه در مصر زاده شده بود و پس از این‌که به خاطر به قدرت رسیدن جمال عبد‌الناصر مجبور به خروج از مصر شد، برای کار و زندگی به سوئیس مهاجرت کرد و هم‌بنیان‌گذار موسسه‌ی مالی-اعتباری جی‌ای‌ام شد (ثروت خانواده‌ی او در سال ۱۹۹۹ م. حدود ۲۳۴ میلیون یورو تخمین زده شد). مادر آلن متولد سوئیس و از اهالی اشکنازی و پدرش از خانواده‌ی یهودیان سفاردی‌ از شهر باتن در کاستیا و لئون بود.

نظرات کاربران

Mo
۱۴۰۰/۰۸/۲۸

به کار من که نیامد

کاربر mhmd.merikhi
۱۴۰۱/۰۳/۳۰

برای شنیدن این کتاب، تمرکز بالایی لازمه. واسه همین من یا اینو دوباره خواهم شنید و یا نسخه چاپیش رو خواهم خوند. قسمت عظیمی کتاب نقدی بر نظام سرمایه‌داری هستش. نگاهی روانشناختی داره (همونطور که از آلن دوباتن توقع میره). خیلی مهمه

- بیشتر
Kurdistan Azizneshan
۱۴۰۱/۰۱/۲۹

نظرات این نویسنده واسه من جالب مفید است

کاربر ۴۱۱۲۵۳۷
۱۴۰۱/۰۱/۰۸

هم صداش خوب بود هم خود کتاب مفید و سازنده بود خلاصه بودنش هم خیلی برای من خوب بود و جذابیت گوش دادن بهش کم نمیشد

زمان

۱ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۸۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۸۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۵۰۰
تومان