دانلود کتاب صوتی در عمق صحنه با صدای مریم محبوب + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی در عمق صحنه اثر فریبا وفی

دانلود و خرید کتاب صوتی در عمق صحنه

نویسنده:فریبا وفی
گوینده:مریم محبوب
انتشارات:استودیو نوار
امتیاز:
۴.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی در عمق صحنه

کتاب صوتی در عمق صحنه اولین مجموعه‌داستان منتشر شده از نویسنده موفق  فریبا وفی است که در سال ۱۳۷۵ به چاپ رسید. این کتاب روایت انسان امروز در جامعه ی ایران است. این کتاب با صدای مریم محبوب منتشر شده است.

درباره کتاب در عمق صحنه

اتفاقات کتاب در عمق صحنه در خانواده روایت می‌شود. خانواده نمود اجتماع است، کوچک‌تر اما حقیقی‌تر بدون مصلح اجتماعی. مهم‌ترین ویژگی این اثر، پرداختن به اتفاقات به شدت واقعی است که همه ما در طول روز و روزمرگی با آن‌ها برخورد می‌کنیم. مسئله دیگری که در همه آثار فریبا وفی مشاهده می‌شود، حضور زنان در داستان‌ها و ویژگی‌های درونی و منحصربه‌فرد آن‌هاست.

کتاب صوتی در عمق صحنه مجموعه‌ای از ۱۴ داستان کوتاه اجتماعی است که بعضی از آن‌ها به لحاظ محتوا با هم در ارتباط‌ و به نوعی مکمل یک‌دیگر هستند. با این وجود، تمامی آثار، نثری مستقل و شنیدنی دارند.

شنیدن کتاب در عمق صحنه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی معاصر ایران پیشنهاد می‌کنیم.

درباره فریبا وفی

فریبا وفی در یکم بهمن ۱۳۴۱ در تبریز، شهری در شمال شرقی ایران متولد شد. او از نوجوانی به نویسندگی علاقه‌مند بود و برخی از نوشته‌هایش در همان سنین، در نشریات مختلف به چاپ رسید. اولین اثر جدی او با نام «راحت شدی پدر» در سال ۱۳۶۷ در مجله آدینه منتشر شد که او آن را «خودجوش‌ترین» اثر خود می‌داند.

نخستین کتاب او که مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه بود، با نام «در عمق صحنه» در پاییز سال ۱۳۷۵ منتشر شد و سه سال بعد، یعنی در سال ۱۳۷۸ کتاب دیگری از او به نام «حتی وقتی می‌خندیم» به چاپ رسید که شامل ۲۲ داستان کوتاه بود.

اولین رمان فریبا وفی «پرنده من» نام دارد که در سال ۱۳۸۱ منتشر شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت. این کتاب برنده جایزه بهترین رمان در همان سال، برگزیده سومین دوره جایزه هوشنگ گلشیری و برگزیده دومین دوره جایزه ادبی یلدا شد و از سوی بنیاد جایزه ادبی مهرگان و جایزه ادبی اصفهان مورد تقدیر قرار گرفت. هم‌چنین این کتاب به زبان‌های انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی، کردی سورانی و ترکی استانبولی ترجمه شده و تاکنون نیز به چاپ سی‌ام رسیده‌ است.

رمان دوم او با نام «ترلان» در سال ۱۳۸۲ به چاپ رسید و جایزه ادبی اصفهان را به‌دست آورد. این رمان در سال ۲۰۱۵ به زبان آلمانی ترجمه و در سال ۲۰۱۷ موفق به دریافت جایزه «LiBerature» شد.

در سال ۱۳۸۴ اثر دیگری از فریبا وفی وارد بازار کتاب شد. «رویای تبت» که به زبان‌های آلمانی و کردی سورانی ترجمه شد، توانست جوایز بسیاری از جمله جایزه بهترین رمان دوره ششم جایزه هوشنگ گلشیری و مهرگان ادب را دریافت کند.

«رازی در کوچه‌ها» عنوان کتاب دیگری از این نویسنده خوش‌ذوق است که در سال ۱۳۸۶ منتشر و به زبان‌های نروژی و فرانسوی ترجمه شد.

معرفی نویسنده
عکس فریبا وفی
فریبا وفی

فریبا وفی یکی از نویسندگان معاصر و مشهور زن ایران است که رمان‌هایش در خارج از مرزهای ایران هم خواننده و مخاطب پیدا کرد و به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ایتالیایی ترجمه شده‌اند. اغلب رمان‌ها و داستان‌ کوتاه‌های فریبا وفی به چاپ‌های بالا رسیده‌اند و جز آثار پرفروش ادبیات معاصر ایران هستند.

نظرات کاربران

mobina
۱۴۰۲/۰۸/۲۲

کتاب خیلی خوش‌خوان و خوب بود گوینده‌ی خانم رو خیلی دوست داشتم ولی گوینده آقا رو نه داستان‌ها، مخصوصا چند داستان اول غمگین هستند

maryam mafakheri
۱۴۰۲/۰۴/۱۰

گویندگان عالی و نویسنده، خانم فریبا وفی هم فوق العاده، اسم ایشان را گوگل کردم: فریبا وَفی[۱] (زادهٔ ۱ بهمن ۱۳۴۱ در تبریز) رمان‌نویس و نویسنده داستان کوتاه ایرانی است. رمان‌های پرندهٔ من و رؤیای تبت از آثار او، برندهٔ چند جایزهٔ ادبی معتبر در ایران شده‌اند. داستان‌هایی از فریبا وَفی به زبان‌های روسی، سوئدی، عربی، ترکی، ژاپنی، انگلیسی و

- بیشتر
سایه
۱۴۰۲/۰۲/۰۷

چند تا داستان دغدغه مند احساسی البته گوینده آقا هم داره قسمت نهمش

زمان

۲ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۱۱۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۱۱۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان