دانلود کتاب صوتی آداب دنیا با صدای محمد عمرانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آداب دنیا اثر یعقوب یاد علی

دانلود و خرید کتاب صوتی آداب دنیا

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آداب دنیا

کتاب صوتی آداب دنیا دومین رمان نویسنده معاصر ایرانی، یعقوب یادعلی است. یادعلی را بیشتر به خاطر اولین رمانش، آداب بیقراری می‌شناسند که هم جایزه پنجمین دوره رمان هوشنگ گلشیری را نصیبش کرد و هم برایش دردسرساز شد. به او گفتند در اثرش نشر اکاذیب و توهین قومیتی کرده و بازداشت و محاکمه‌اش کردند. 

ماجرای آداب بیقراری تا سال ۱۳۹۱ او را درگیر خودش کرد تا بلاخره از او رفع اتهام شد و به کتابش اجازه چاپ مجدد دادند.

درباره کتاب صوتی آداب دنیا

 رمان آداب دنیا داستان یک پلیس سرخورده و توبیخ شده است که درگیر پرورنده عجیب ناپدید شدن یک مرد می‌شود. او برای پیگیری این پرونده مجبور است به ویلایی نزدیک اصفهان برود و با ساکنان آنجا ملاقتی داشته باشد. قهرمان داستان در ویلا با افرادی معمولی و آرام روبه رو می‌شود؛ اما به ظاهر آرام. هرکدام از آنها رازی دارند و اتاقی هم در ویلا هست که نباید درش باز شود. در میان این فضاهای معماگونه، اتفاق عجیب دیگری هم می‌افتد و آن ورود عشق قدیمی قهرمان داستان به ماجرا است.

 یادعلی آداب دنیا را با حوادث ریز و درشت غیر قابل پیش‌بینی جلو می‌برد، یک رمان چند وجهی و رازآلود که مثل کلاف به هم پیچیده است اما لحظه‌ای نمی‌گذارد که فکر خواننده از داستان منحرف یا دچار پرش شود. 

شنیدن کتاب صوتی آداب دنیا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به رمان‌های روز ایرانی با موضوعات معمایی علاقه دارید، شنیدن رمان آداب دنیا حتما برایتان جذاب خواهدبود.

درباره یعقوب یادعلی

یعقوب یادعلی متولد ۱۳۴۹ است و اولین اثر ادبی‌اش را به صورت مجموعه داستان، با نام «حالت‌ها در حیاط» در سال ۱۳۷۷ منتشر کرد. دومین مجموعه داستانش، «احتمال پرسه و شوخی»، سه سال بعد منتشر شد. و آداب دنیا دومین رمان او بعد از آداب بیقراری است.

بخشی از کتاب آداب دنیا

چه‌طور می‌توانست این‌ها را فراموش کند. چه‌طور می‌توانست فراموش کند کسی که حالا کنارش ایستاده همهٔ زندگی‌اش را به لجن کشید. به همان ناگهانی بی‌خواب شدن نصفه‌شبی، منگ نصفه‌نیمهٔ قرص‌ها، برگشت گفت «واقعاً کار تو نبود؟». رامین آرام گفت «گند آن ماجرا به زندگی من هم زده شد.». «به کجای زندگی‌ات گند زد؟ چند نفر دیگر را بدبخت کردی. یکی‌اش آن پیرزن بیچاره که دق کرد.». «کار من نبود.». «واقعاً؟» دلش می‌خواست به جای پوزخند زدن، با مشت بکوبد توی صورتش.»


نظرات کاربران

کاربر 6100192
۱۴۰۲/۰۱/۱۷

داستان کتاب کشش داره و گوینده هم خوب روایت میکنه

زمان

۹ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۴۹۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۴۹۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۳,۰۰۰
تومان