دانلود کتاب صوتی خواهران با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خواهران اثر لوییزا می الکات

دانلود و خرید کتاب صوتی خواهران

معرفی کتاب صوتی خواهران

کتاب صوتی خواهران، نوشته لوئیزا می ‌الکات (آلکوت)، داستان زیبای روابط بین چهار خواهر معروف ادبیات کلاسیک دنیا، یعنی زنان کوچک است. خواهران اثری زیبا در تجلیل پیوند خواهرانه است. 

خواهران را حسین کاظمی یزدی به فارسی ترجمه کرده است و نسخه صوتی آن را با صدای نسترن حسنی و شهره روحی در اختیار دارید.

درباره‌ی کتاب صوتی خواهران

آیا شما خواهر دارید؟ رابطه‌تان با خواهرتان چگونه است؟ در ادبیات کلاسیک دنیا، چهار خواهر هستند که پیوند قلبی عمیقشان آن‌ها را به معروف‌ترین خواهران ادبیات کلاسیک دنیا بدل کرده است؛ مگی، بت، جو و ایمی، خواهران معروف کتاب زنان کوچک. خواهران زندگی خوبی را داشتند. آن‌ها در کنار پدر و مادرشان به آرامی زندگی می‌کردند اما کمی بعد که پدر برای جنگ به جبهه رفت، زندگی آن‌ها هم زیر و رو شد. بنابراین تلاش کردند تا به زنانی قوی، مستقل و خودکفا تبدیل شوند. 

لوئیزا می‌الکات در کتاب خواهران، روایتگر خوشی‌ها و ناراحتی‌های مشترک آن‌هاست. کتاب خواهران تجلیلی تاثیرگذار، درخشان و شنیدنی از پیوند خاص خواهری است. پیوندی عمیق که با رشته‌های مهر و محبت دوخته شده است و زندگی را زیباتر می‌کند.

کتاب صوتی خواهران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

دوست‌داران ادبیات کلاسیک دنیا از شنیدن نسخه صوتی کتاب خواهران لذت می‌برند. اگر زنان کوچک را خوانده و دوست داشتید، بدون شک شنیدن کتاب صوتی خواهران، لذت را به شما هدیه می‌کند.

درباره‌ی لوئیزا می‌الکات

لوئیزا می‌الکات در سال ۱۸۳۲ در پنسیلوانیای امریکا به دنیا آمد. او دختر برونسون الکات فیلسوف و شاعر امریکایی بود که بیش‌ترین تحصیلات خود را در خانه آموخت و بعدها یعنی در دوران جنگ‌های داخلی به عنوان پرستار مشغول به خدمت شد. لوئیزا درست مانند قهرمان داستانش، جو، کار نوشتن را از اوایل جوانی شروع کرد ولی به دلیل هزینه‌های سنگین برنامه‌های آموزشی و کارهای خیرخواهانۀ پدرش ــ که از روی حسن‌نیت ــ برای او به ارث گذاشت، به‌ناچار مدتی نان‌آور خانه شد. الکات اولین کتابش را در شانزده‌سالگی نوشت. لوئیزا در سال ۱۸۸۸ درگذشت.

نظرات کاربران

عالی بود حتما بخونیدش
۱۳۹۹/۰۴/۱۲

عالی بود حتما بخونیدش دوستان

زمان

۲ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۱۱۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۱۱۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان