دانلود کتاب صوتی جنگل با صدای سلمان ظاهری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جنگل اثر هارلن کوبن

دانلود و خرید کتاب صوتی جنگل

نویسنده:هارلن کوبن
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۶از ۲۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی جنگل

کتاب صوتی جنگل نوشتهٔ هارلن کوبن و ترجمهٔ محدثه احمدی است. سلمان ظاهری و شهره روحی گویندگی این رمان صوتی، معمایی و آمریکایی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی جنگل

کتاب صوتی جنگل حاوی رمانی معمایی و دربارهٔ پیداشدن جسد مردی است که می‌تواند راز قتلی ۲۰ ساله را فاش کند. هارلن کوبن در داستان صوتی «جنگل» ما را با معمای عجیبی روبه‌رو می‌کند. شخصیت اصلی این داستان، دادستان نیوجرسی به نام «پل کوپلند» است. او سال‌های درازی را به سوگواری برای خواهرش مشغول بوده است. ۲۰ سال پیش، چهار نوجوان در کمپ تابستانی در جنگل ناپدید شدند که یکی از آن‌ها خواهر او بوده است. «پل» همسرش را هم از دست داده و باید دخترش را به‌تنهایی بزرگ کند. او می‌کوشد میان وظایف خانوادگی و شغلی‌اش تعادلی برقرار کند، اما وقتی جسد یک مرد در جنگل پیدا می‌شود، رازهایی که در گذر زمان مدفون شده بودند، سر از خاک برمی‌دارند و همزمان بیم‌ها و امیدهای بسیاری را به زندگی قهرمان این داستان می‌آورند. از وقتی احتمال آنکه جسد یافت‌شده متعلق به یکی از گم‌شدگان دو دهه پیش باشد مطرح می‌شود، دادستان امیدوار می‌شود که شاید هنوز امیدی به زنده‌بودن خواهرش و بازگشت او وجود داشته باشد. در این بین، چیزهایی بسیاری سر راه پل کوپلند قرار دارند؛ خاطرات نخستین معشوقش («لوسی») در آن سال، مادرش که خانواده را رها کرده و رفته بود، رازهایی که مادر و پدرش پنهان کرده بودند و بسیاری رازهای دیگر که فاش‌شدن هر یک هم به او امید می‌دهد که پرده از حقیقت ماجرا بردارد و هم او را از آنچه ممکن است پیش رو داشته باشد، می‌ترساند.

هارلن کوبن رمان جنگل را در سال ۲۰۰۷ میلادی نوشت؛ رمانی که به‌سرعت به یکی از پرفروش‌ترین آثار این نویسنده تبدیل شد. او به‌درخواست شبکهٔ نتفلیکس، فیلم‌نامه‌ای بر اساس این رمان نوشت که در سال ۲۰۲۰ و در قالب مینی‌سریالی شش‌قسمتی پخش شد. «جنگل» را یک تریلر جنایی دانسته‌اند که علاوه‌بر نثر قوی و جذابش، ابعاد دراماتیک نیز در آن به‌خوبی رخ می‌نماید. این داستان بر پایهٔ جنایت بنا شده است. بسیاری از نشریات معتبر از جمله «شیکاگو سان تایمز» این رمان را بهترین اثر هارلن کوبن و تعداد بسیاری از آنان مثل «لایبرری»، این رمان را یکی از بهترین‌های هارلن کوبن دانسته‌اند.

شنیدن کتاب صوتی جنگل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر آمریکا و قالب رمان معمایی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره هارلن کوبن

هارلن کوبن نویسنده‌ای آمریکایی است که در نیوجرسی متولد شده و با رمان‌های معمایی و جنایی‌اش شناخته می‌شود. او نویسندگی را اوایل دههٔ ۱۹۹۰ میلادی آغاز کرد و پس از نوشتن چندین رمان و مجموعه مشهور شد و جوایز بسیاری را به قفسهٔ افتخاراتش اضافه کرد. او با نوشتن دو رمان با نام‌های «به هیچ‌کس نگو» و «جنگل» به اوج شهرت رسید. این نویسنده علاوه‌بر دو رمان مشهورترش، نویسندهٔ آثاری همچون «یک‌بار فریبم بده»، «غریبه»، «شش سال»، «مخمصه»، «رها نکن»، «فرار کن»، «رفتن برای همیشه»، «رنگ عدالت»، «هم‌خون»، «فقط یک نگاه» و «آخرین شانس» است. هارلن کوبن از سال ۱۹۹۵ نوشتن رمان‌های دنباله‌داری را با شخصیت اصلی «مایرون بولیتار» آغاز کرده است. چندین رمان از این مجموعه منتشر شده است. کوبن دستی در فیلم‌نامه‌نویسی دارد و بسیاری از رمان‌های خود را تبدیل به فیلم‌نامه‌هایی برای چند سریال تلویزیونی کرده و چند فیلم‌نامهٔ اوریجینال هم نوشته است که «غریبه»، «امن»، «نزدیک بمان»، «جنگل»، «محکم نگه دار» و «پنج» معروف‌ترین آن‌ها است. هارلن کوبن از قِبَل رمان‌ها و فیلم‌نامه‌هایش جوایز بسیاری دریافت کرده که جوایز «ادگار»، «شِیمس» و «آنتونی» تنها برخی از افتخارات پرشمار او است.

بخشی از کتاب صوتی جنگل

«صبح روز بعد، زود به دفترم رفتم. نیم ساعت بعد، باید شامیک جانسون را برای شهادت می‌بردم. می‌خواستم یادداشت‌هایم را مرور کنم. وقتی ساعت 9 شد، به کارآگاه یورک زنگ زدم. گفتم:

- خانم پرز دروغ گفت.

به توضیحاتم گوش داد. وقتی تمام شد، یورک تکرار کرد:

- دروغ گفت. فکر نمی‌کنین شاید عمدی نبوده؟

گفتم: یعنی چی؟

- شاید فقط اشتباه کرده.

- درباره‌ی اینکه کدوم دست پسرش زخمیه اشتباه کرد؟

- آره. چرا که نه؟ اون از قبل فکر می‌کرد اون مرد پسرش نیست. طبیعیه.

باور نمی‌کردم. پرسیدم: به چیز جدیدی توی پرونده رسیدین؟

- ما فکر می‌کنیم سانتیاگو در نیوجرسی زندگی می‌کرده.

- آدرسش رو دارین؟

- نه. ولی دوست‌دخترش رو پیدا کردیم. یا حداقل فکر می‌کنم دوست‌دخترش باشه. به هر حال، با هم دوستن.»

نظرات کاربران

نــے‌آیش🐋
۱۴۰۲/۱۰/۲۴

زبانم از وصفِ گویندگیِ این کتاب به معنای حقیقیِ کلمه قاصره و فکر نمیکنم دیگه هیچ کتاب‌صوتی‌ای شبیه بهش رو پیدا کنم🫀✨️ شاهکاری ماندگار، اثری فوق‌العاده که از همون دقایقِ ابتدایی با هیجانِ غیرقابل‌‌تصوری شروع میشه که باعث میشه حرکت جریان

- بیشتر
kian_akbari
۱۴۰۲/۰۸/۰۸

گویندگی عالی ؛ داستان تا آخرین صفحه آدرنالین خالص دارد. موسیقی متن به جا. خسته نباشید به تمامی دست اندر کارانِ این اثر🌹

حسین توکلی
۱۴۰۲/۰۸/۰۳

داستان معمایی بسیار خوب و کاملیه . گیرایی و چسب خیلی خوبی برای تداوم شنیدش داره . ترجمه عالیه . گویندگی خیلی عالیه . یک پیشنهاد خیلی خوب برای سرگرم شدن در رانندگی و اوقات فراغت.

سرور
۱۴۰۲/۰۸/۱۵

خیلی کم‌ پیش میاد از کتابی خوشم میاد و بشدت سخت پسندم. این کتاب حقیقتا کتاب خوبی بود و بعد از مدتها از یه کتاب واقعا راضی بودم. داستان جذاب و پرکشش و قلم نویسنده و‌ مترجم قوی بود.

fariba
۱۴۰۲/۰۸/۱۳

برای افرادی که دنبال کتاب های معمایی و جنایی هستن کتاب خوب و جالبی میتونه باشه.

nil.see
۱۴۰۲/۰۷/۱۸

به دوست داران کتاب های معمایی و راز آلود توصیه میکنم

لرد ولدمورت
۱۴۰۲/۱۲/۲۶

کتاب، در کل ماجرای جالبی داشت ولی نکته ای که خیلی در هنگام گوش دادن اذیت میکرد و باعث میشد حوصله ام سر برود، استفاده ی زیاد و پشت سرهمِ نویسنده از فعل "گفت" بود! واقعا برای خواننده جذاب نیست.

- بیشتر
کاربر ۵۲۰۹۹۸۱
۱۴۰۲/۱۰/۰۵

کتاب روان مهیج و فوق العاده زیبای بود. راوی ها هم به زیبایی باز خوانی کردند

کاربر 6532849
۱۴۰۳/۰۱/۲۰

من کتاب جنای خیلی میخونم میشه گفت یکی از کتاب هایه که نمیشه کنارش گذاشت من که صوتیشو گوش دادم عالیه واقعا این کتاب منو مجبور میکنه همه کتاب های هارلن کوبن بخونم

parisa
۱۴۰۲/۱۲/۲۷

عالی بود،حتما ب لیستتون اضافه کنید این کتاب رو حتی اگه طرفدار ژانر جنایی نیستید.خسته شده بودم از رمان های جنایی آبکی

زمان

۱۳ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۹۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۹۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۸,۰۰۰
تومان