دانلود کتاب صوتی سرزمین عجایب بی‌رحم و ته‌ دنیا با صدای فرهاد اتقیایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سرزمین عجایب بی‌رحم و ته‌ دنیا اثر هاروکی موراکامی

دانلود و خرید کتاب صوتی سرزمین عجایب بی‌رحم و ته‌ دنیا

معرفی کتاب صوتی سرزمین عجایب بی‌رحم و ته‌ دنیا

«سرزمین عجایب بی‌رحم و ته‌ دنیا» دو داستان در یک داستان از هاروکی موراکامی عجیب و غریب است. داستانی با دو روایت موازی که باید با هوشیاری کامل آن را بخوانید وگرنه در هزارتوهایش گم خواهید شد. فصل‌های فرد کتاب داستان سرزمین عجایب بی‌رحم و فصل‌های زوج کتاب «ته دنیا» را روایت می‌کنند. راوی سرزمین عجایب بیرحم، جوانی است که تربیت شده تا از ضمیر ناخودآگاهش برای رمزنگاری استفاده کند، او برای یک سازمان شبه‌ دولتی کار می‌کند و دانشمند مرموزی که کاشف «کاهش صدا» است او را به ماموریتی می‌گمارد، در حالی که گروهی دیگر، که برای کارخانه‌ای کار می‌کنند، در پی ‌یافتن رمزهای ساخته و پرداخته جوان و ربودن اطلاعات سازمان هستند. در «ته دنیا» چه خبر است؟. غریبه‌ای به شهری که گفته می‌شود ته دنیا است می‌رود. شهری با دیوارهای بلند و محصور شده. از راه که می‌رسد سایه‌اش را با کاردی از او جدا می‌کنند و در محل مخصوص سایه‌ها می‌گذارند. ساکنان شهر مجاز به داشتن سایه نیستند و در ادامه داستان واقعیت وحشتناک‌تری فاش می‌شود، آنها مجاز نیستند حتی ذهن هم داشته‌ باشند. این اثر موراکامی را هنگام خواب نخوانید و نشنوید چون مجبور خواهید شد هرچه خوانده اید و شنیده اید را دوباره تکرار کنید و ناگفته نماند که اگر یکی دو فصلی از کتاب را تاب بیاورید و گیج نشوید، در لذت خواندن و شنیدنش غرق خواهید شد.
معرفی نویسنده
عکس هاروکی موراکامی
هاروکی موراکامی

هاروکی موراکامی در ۱۲ ژانویه سال ۱۹۴۹ میلادی در توکیوی ژاپن چشم به جهان گشود. پدر و مادر او، هر دو معلم بودند و در مدارس مختلف، ادبیات ژاپنی تدریس می‌کردند. پدرِ هاروکی از سربازان جنگ دوم امپراتوری ژاپن و چین بود و در طی این درگیری‌ها به‌شدت دچار جراحت شده بود. موراکامی بعدها در مقاله‌ای به نام از «پدرم که حرف می‌زنم از چه حرف می‌زنم» بیان کرد که آسیب‌های وارده بر پدرش در زندگی او تأثیر به‌سزایی داشته است.

نظرات کاربران

ehsan
۱۳۹۷/۰۸/۲۳

چون ممکنه طولانی بشه اول بگم که پیشنهاد می‌کنم مقدمه رو اصلا گوش ندین. مترجم زحمت کشیدن بدون هیچ دلیلی ویکیپدیای کتاب رو ترجمه کردن و نصف داستان رو اونجا لو دادن. دوستان هم برخلاف رویه معمول کتابهای صوتی اون

- بیشتر
پریسا سپیدار
۱۴۰۰/۱۰/۲۸

نمیشه غیر صوتیشو بذارین خودمون بخونیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ +اونققققققققدر منتظر موندم تا آخرش نسخه چاپی رو خریدم😎

f_a
۱۳۹۷/۱۱/۲۵

فوق العاده جذاب و البته شنیدنی ...

مانتره
۱۴۰۱/۱۲/۲۳

لطفا نسخه چاپی و بزارید از مترجمان دیگر باتشکر

زمان

۱۵ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۴۲۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۵ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۴۲۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹۶,۵۰۰
تومان