دانلود کتاب صوتی معجزات ذهن شما با صدای همایون ظفرپور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی معجزات ذهن شما اثر جوزف مورفی

دانلود و خرید کتاب صوتی معجزات ذهن شما

نویسنده:جوزف مورفی
انتشارات:رادیو مثبت
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی معجزات ذهن شما

کتاب صوتی معجزات ذهن شما نوشتهٔ جوزف مورفی و ترجمهٔ آرزو خلجی است. همایون ظفرپور گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی معجزات ذهن شما

کتاب صوتی معجزات ذهن شما گفته است که ضمیر ناخودآگاه انسان‌ها قدرت بسیاری دارد و می‌تواند روی زندگیشان تأثیر بگذارد. چطور چنین چیزی ممکن است؟ ضمیر ناخودآگاه بدون اینکه کوچک‌ترین بحثی با انسان داشته باشد، تمام پیشنهادهای او را می‌پذیرد و آرزوهایش را برآورده می‌کند؛ از طرف دیگر، تمام اتفاق‌هایی که برای انسان‌ها رخ می‌دهد، تحت‌تأثیر افکاری است که در ضمیر ناخودآگاه وجود دارد. حالا چطور باید از این قدرت بزرگ استفاده کنیم تا بتوانیم به خواسته‌ها و اهدافمان برسیم و زندگیمان را در مسیر درستی پیش ببریم؟ گفته شده است که کتاب صوتی حاضر نه‌تنها جواب این سؤال را می‌دهد، بلکه ترفندهایی عملی و کاربردی را هم در این زمینه به شما یاد می‌دهد. جوزف مورفی در این کتاب از نظریه‌اش که دربارهٔ قدرت نهفته و ذاتی ضمیر ناخودآگاه است صحبت کرده است. با گفتهٔ او این قدرت پنهانی می‌تواند زندگی انسان را تغییر دهد. نویسنده چند مرحلهٔ تخصصی طراحی کرده تا به‌کمک ابزار و نگرشی که به ضمیر ناخودآگاهتان قدرت نامحدودی می‌دهد، بتوانید ذهن آگاه خود را پرورش بدهید؛ به‌طور مثال ممکن است بخواهید به یکی از عادت‌های بدتان غلبه کنید یا در زندگی خانوادگیتان هماهنگی بیشتری ایجاد کنید یا بخواهید به اهدافی دست پیدا کنید که ناممکن به نظر می‌رسد؛ این کتاب دستورالعمل‌هایی را به شما یاد می‌دهد که با رعایت آن‌ها می‌توانید در مسیر درست قرار بگیرید. ضمیر ناخودآگاه درون شما و با شما است. باید یاد بگیرید که چطور از قدرت نهفته و پویایی آن استفاده کنید تا بتوانید به خواسته‌هایتان برسید و زندگیتان را در جهت درستی پیش ببرید.

شنیدن کتاب صوتی معجزات ذهن شما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی معجزات ذهن شما

«انسان با عقاید، باورها، آموزش‌ها و تأثیرات محیطی احاطه شده. اون به مرور زمان شرطی می‌شه که به همون روال همیشگی واکنش نشون بده. زندگی در یک فرآیند تمام‌نشدنی دنبال اینه که خودش رو به انسان عرضه کنه. گرایش به مکان درست، سکوت و آرامش ذهن، فراوانی و احساس امنیت در وجود همه‌ی انسان‌ها نهادینه شده. ذهن یک قانون داره که می‌گه چه چیزی و چه موقع فهمیده بشه و این انسان رو توانمند می‌کنه تا به خواسته‌های دلخواهش پی ببره. دلیل سردرگمی، انسداد و مشکلاتی که انسان با اون مواجه می‌شه، ناتوانی‌اش در فهم آرزوهای قلبی‌اش هست. باید قدرت ناخودآگاه رو به انسان یاد داد و بهش گفت که اگه پایان مطلوب رو تجسم کنه، اون رو به صورت ذهنی احساس کنه، و به ایده‌هاش معتقد بمونه، ضمیر ناخودآگاه تمام خواسته‌هاش رو محقق می‌کنه. ضمیر ناخودآگاه افرادی که تلاش می‌کنند اما به هدف نمی‌رسند، پیام‌های خودتخریبی و خودفراموشی ارسال می‌کنه. وقتی انسان باور کرد که قدرت نامحدودی در ضمیر ناخودآگاهش نهفته هست، در مسیر سلامتی، شادی و آرامش قرار می‌گیرد. البته این تکنیک جدید نیست و قدمی به‌اندازه‌ی خلقت انسان دارد. خردمندی گفته انسان چیزی جز اندیشه‌ها و احساساتش نیست.»

نظرات کاربران

کاربر 7608246
۱۴۰۲/۰۹/۰۷

ارامش دهنده بسیار مثبت

زمان

۲ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۲۲۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۲۲۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان