دانلود کتاب صوتی هنر برقراری ارتباط با صدای مهین خالصی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر برقراری ارتباط اثر تیچ نات هان

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر برقراری ارتباط

معرفی کتاب صوتی هنر برقراری ارتباط

تیچ نات ‌هان در کتاب صوتی هنر برقراری ارتباط به شما راهکارهایی عالی ارائه می‌کند که برای بهبود کیفیت ارتباط و گفتگوهایتان با یکدیگر موثر است. نسخه صوتی کتاب هنر برقراری ارتباط را با ترجمه مهین خالصی و صدای سپیده مالمیر می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی هنر برقراری ارتباط

برقراری ارتباط با دوستان و همنوعان یکی از نیازهای اساسی هر انسانی است. ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که برای انجام کارهای مختلفمان در طول روز و در زندگی باید بتوانیم با دیگران ارتباط برقرار کنیم و مسلم است که هرچقدر در این امر بهتر عمل کنیم، می‌توانیم زندگی بهتری نیز برای خودمان بسازیم. تیچ نات هان در کتاب صوتی هنر برقراری ارتباط به ما راهکارهایی را ارائه می‌کند که کمکمان کند تا در برقراری ارتباط با دیگران، بهتر عمل کنیم. او بر اساس سال‌ها تجربه و کار با زوج‌های مختلف، دست به گردآوری راهکارهایی زد که همگی در راستای بهبود کیفیت ارتباط ارائه شده‌اند. 

تیچ نات هان با بیان و معرفی اصول مختلف لازم برای برقراری ارتباط، به ما کمک می‌کند تا بهترین و سالم ترین گفتگوها را آغاز کنیم و در نهایت در این مسیر به جلو پیش رویم. 

کتاب صوتی هنر برقراری ارتباط را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی هنر برقراری ارتباط اثری شنیدنی و کاربردی برای تمام کسانی است که دوست دارند کیفیت ارتباطاتشان را با دیگران بالا ببرند. 

معرفی نویسنده
تیچ نات هان

«ذهن‌آگاهی» واژه‌ای که شاید بارها و بارها شنیده باشید ولی نمی‌دانید به چه معنایی است و اصلا به چه کارتان می‌آید. نقد را ول نکنید و نسیه را بچسبید! این جمله تمام مفهوم ذهن‌آگاهی را برای شما تداعی می‌کند. زندگی در حال و نه حسرت گذشته و نه استرس آینده. این‌ها تمام مفهومی است که ذهن‌آگاهی و تمرینات آن برای شما می‌سازد. اصلا این واژه از کجا آمده و اولین بار چه کسی به این فکر افتاد که از این راه به انسان‌ها کمک کند. برای پاسخ به این سوالات ابتدا باید بگوییم تیک نات هان یا تیچ نات هان که بود؟

نظرات کاربران

|هیـچِ‌مطلقـ|
۱۴۰۰/۱۲/۰۴

تقریبا نصف کتابوخوندم وبرداشتی که تااینجاازکتاب داشتم اینه که مواظب باشید چه غذایی به ذهن وروحتون میدید[ هر چیزی که مصرف می‌کنیم یا ما را بهبود می‌بخشد یا مسموم می‌کند] درموردتمرکز حواس صحبت میکنه که چطور خودمونوازقضاوت دورکنیم ودرلحظه حال باشیم

- بیشتر
کاربر ۳۳۵۷۳۷۹
۱۴۰۰/۱۰/۱۵

چقدرخوبه عایل صوتی دارد کاش تموم کتابهاتون فایل صوتی داشت.

ehsun
۱۳۹۹/۱۱/۱۸

کتاب کاربردی و ارزش شنیدن رو داره حتما امتحانش کنید ، اون یه ستاره هم بخاطر این ندادم که کتاب زیر پنج ساعته و بهتر بود قیمتش کمتر باشه وگرنه محتواش خوبه

نرگس
۱۳۹۹/۰۷/۱۱

عالی، گوینده بسیار دلنشین صحبت می‌کند

هادی
۱۴۰۲/۱۰/۲۵

بیشتر شبیه جادوگری بود تا مطالب علمی

محمد پیران
۱۴۰۲/۰۹/۲۶

یکی از بهترین کتاب ها با بهترین گویندگی ، که ممکن است زندگی شما را بطور کامل متحول کند . همراه با عشق بی نهایت برای وجود همه انسان ها .

کاربر 6099216
۱۴۰۲/۱۲/۱۱

نفس بکشید و با خودتون ارتباط بگیرید ... بیشتر درمورد مدیتیشن بود

زمان

۴ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۶۳۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۶۳۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۲۰۰
تومان