دانلود کتاب صوتی خشم و هیاهو با صدای راضیه هاشمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خشم و هیاهو اثر ویلیام فاکنر

دانلود و خرید کتاب صوتی خشم و هیاهو

معرفی کتاب صوتی خشم و هیاهو

کتاب صوتی خشم و هیاهو مشهورترین اثر ویلیام فاکنر نویسندهٔ آمریکایی برندهٔ جایزه نوبل ادبیات است. نویسندهٔ کتاب خشم و هیاهو را یکی از بزرگ‌ترین نویسندگان آمریکایی قرن بیستم می‌دانند. این کتاب با ترجمهٔ صالح حسینی و صدای تایماز رضوانی و راضیه هاشمی در نشر آوانامه منتشر شده است. 

درباره کتاب صوتی خشم و هیاهو

ویلیام فاکنر در کتاب خشم و هیاهو داستان نابودی خانواده کامپسون را روایت کرده است. اتفاقات در سال ۱۸۹۵ و با مرگ مادربزرگ خانواده کامپسون شروع می‌شود. این کتاب از زبان ۴ نفر از اعضای‌ اصلی خانواده روایت می‌شود. اول فرزند کوچک خانواده که فاکنر او را قهرمان این داستان می‌داند با نام بنجامین کامپسون و نام مخفف بنجی. کونتین کامپسون بزرگترین فرزند خانواده‌ٔ کامپسون و جیسون کامپسون فرزند وسطی آقای‌کامپسون، خود ویلیام فاکنر هم به‌عنوان راوی چهارم در فصل ‌آخر کتاب با تمرکز روی شخصیتی به نام دلسی داستان را تعریف می‌کند. اتفاقات این کتاب در محدوده‌ٔ مکانی جفرسون، می‌سی‌سی‌پی و کالج هاروارد آمریکا پیش می‌آید. اتفاقات این‌ کتاب بین سال‌های ۱۸۹۸ تا ۱۹۲۸ میلادی اتفاق می‌افتد.

شنیدن کتاب صوتی خشم و هیاهو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خشم و هیاهو یکی از برترین آثار منتشرشده در یک قرن اخیر است. شنیدن این کتاب را به همهٔ علاقه‌مندان به داستان‌های خارجی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ویلیام فاکنر

ویلیام کاتبرت فاکنر در سال ۱۸۹۷ میلادی در نیو آلبانی، می‌سی‌سی‌پی به دنیا آمد. فاکنر به دلیل وزن کم و قد کوتاه در ارتش ایالات متحده پذیرفته نشد ولی به‌عنوان دانشجوی دانشگاه افسری در یگان پرواز سلطنتی در تورنتوی کانادا نام‌نویسی کرد و در ۲ دسامبر ۱۹۱۸ به‌عنوان افتخاری ستوان دومی نایل شد. فاکنر پس از آنکه از دانشگاه می‌سی‌سی‌پی انصراف داد، همراه دوستش با یک کشتی باربری به ایتالیا رفت و از آنجا با پای پیاده رهسپار آلمان و فرانسه شد.

فاکنر یکی از مهم‌ترین نویسندگان ادبیات آمریکا و به‌ویژه ادبیات جنوب آمریکاست. شهرت فاکنر به دلیل سبک تجربی او و توجه دقیقش به شیوهٔ بیان و آهنگ نوشتار است. اغلب داستان‌های او عاطفی، ظریف و پیچیده هستند. شخصیت‌های اصلی داستان‌های او را برده‌های آزادشده یا اعقاب برده‌ها، سفیدپوستان تهیدست و جنوبی‌های طبقه کارگر تشکیل می‌دهند. این نویسنده نام‌آشنا در سال ۱۹۴۹ موفق به دریافت جایزه نوبل ادبیات شد.

ازجمله مهم‌ترین آثار این نویسنده که به فارسی ترجمه شده‌اند، باید به گوربه‌گور، برخیز ای موسی، حریم، خشم و هیاهو، داستان‌های یوکناپاتافا، یک گل سرخ برای امیلی، تسخیرناپذیر، روشنایی ماه اوت، اسب‌های خالدار، حرامیان، گنج‌نامه، جنگل بزرگ، اسب‌ها و آدم‌ها، سرخپوست می‌رود و آن خورشید شامگاهی اشاره کرد.

فاکنر در ژوئیه ۱۹۶۲، ۳ هفته بعد از آنکه از اسب افتاد، بر اثر سکته قلبی در بیهالیا، می‌سی‌سی‌پی، درگذشت.

معرفی نویسنده
عکس ویلیام فاکنر
ویلیام فاکنر

ویلیام فاکنر با نام کامل ویلیام کاتبرت فاکنر، رمان‌نویس و داستان‌کوتاه‌نویس بزرگ آمریکایی بود که در سال ۱۹۵۰، جایزه‌ی نوبل ادبیات را دریافت کرد و بر نویسندگان بسیاری تاثیر گذاشت. او در ۲۵ سپتامبر ۱۸۷۹ در می‌سی‌سی‌پی ایالات متحده به دنیا آمد. ویلیام فاکنر به خوبی از پیشینه‌ی خشن و رنگارنگ خانوادگی خود، به ویژه پدربزرگش، سرهنگ ویلیام کلارک فالکنر آگاه بود. پدربزرگ ویلیام شجاعانه در جنگ داخلی جنگیده بود، یک راه‌آهن محلی ساخته بود و همچنین یک رمان عاشقانه‌ی محبوب به نام رز سفید منتشر کرده بود.

نظرات کاربران

فرانک
۱۴۰۱/۱۰/۰۶

اجرای فصل اول دلنشین👌

زمان

۱۱ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۶۵۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۶۵۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۹,۲۰۰
تومان