دانلود کتاب صوتی عصیان با صدای مجید آقاکریمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عصیان اثر یوزف یورت

دانلود و خرید کتاب صوتی عصیان

معرفی کتاب صوتی عصیان

کتاب صوتی عصیان نوشتهٔ یوزف یورت با ترجمهٔ سینا درویش‌عمران و کیوان غفاری و گویندگی مجید آقاکریمی در انتشارات ماه آوا چاپ شده است. در رمان عصیان بی‌رحمی جامعه انسانی به تصویر کشیده شده است. این نویسنده در طول عمرش کتاب‌ها و مقالات بسیار زیادی نوشت و بیشتر شهرت خود را مدیون آن دسته از آثارش است که به زندگی پس از جنگ در اروپا می‌پردازد. کتاب حاضر نیز جزء همین دسته است. این کتاب، داستان یک جانباز جنگ را روایت می کند که پس از از دست دادن یک پایش ، تبدیل به یک نوازنده ی خیابانی شده است. رمان عصیان ، تصویری بسیار وحشتناک از جامعهٔ پس از جنگ به تصویر می‌کشد و در مورد مفاهیمی مانند عدالت و جامعه بحث می‌کند.

مجله نیویورک تایمز در مورد رمان عصیان نوشته است:

"رمانی از یوزف روث یک رمان نویس تمثیلی اما در عین حال به صورت قاطعانه ای مدرن ، داستان سرخوردگی پس از جنگ ، حدود ایمان و سرنوشت شخصی که توسط کارهای کورکورانه و گاه و بیگاه یک ماشین کنترل می شود . ماشینی که توسط هیچ کس هدایت نمی شود و هیچ کس مسئول آن نیست. "

نیکلاس لزارد از مجلهٔ گاردین این کتاب را در سال ۲۰۰۰ مورد بازبینی قرار داد و در مورد آن این طور نوشت‌: "داستان روث دارای همان منطق بسیار اروپایی و سرراست قصه‌های پریان است که در عین حال که همه چیز را اجتناب‌ناپذیر می‌سازد، به کابوسی نیز مبدل می‌کند. اگر روث را به عنوان راس چهارم مربعی که راس‌های دیگرش کافکا، موزیل و تسوایگ هستند در نظر بگیرید، اشتباه نکرده‌اید."

درباره کتاب صوتی عصیان

هنگامی که آندریاس پوم از جنگ جهانی اول برمی‌گردد یک پایش را از دست داده است اما مدال کسب کرده است؛ اما برخلاف رنج‌های خود، پوم ایمان بی‌اراده خود را به خدا‌، دولت و اقتدار حفظ می‌کند. به‌صورت طعنه‌آمیزی، پوم پس از یک مشاجره و نزاع، به عنوان یک شورشی زندانی می‌شود و همه آنچه که او تا کنون به آن‌ها اعتقاد داشت اکنون به ورطهٔ آشوب کشیده می‌شود.

مفاهیم خدا و حکومت برای او بسیار در هم تنیده شده‌اند به طوری که او این سربازان شاکی از سوپِ آسایشگاه را «کافر» می‌داند. کسانی که به حکومت پشت‌ کرده‌اند و چشمان‌شان را بر حقیقت زندگی بسته‌اند. آدم‌های این آسایشگاه، کسانی‌اند که یک جنگ را پشت سر گذاشته‌اند و حالا خود را برای جنگی دیگر آماده می‌کنند. «جنگی علیه درد، علیه عضوهای مصنوعی، علیه عضوهای فلج شده، علیه کمرهای خمیده، علیه شب‌های بی‌خوابی و علیه باقی آدم‌ها که سالم بودند.»

کتاب صوتی عصیان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اینر کتاب به علاقه‌مندان به رمان‌های جهان با درونمایهٔ جنگ و آثار آن، پیشنهاد می‌شود.

نظرات کاربران

sara
۱۴۰۱/۰۴/۱۳

کتاب صوتی بسیار خوبی بود و گویندگی آقای آقاکریمی هم مثل همیشه عالییییی🌸

d.taherzade
۱۴۰۱/۰۷/۰۱

به نظرم اگر قرار باشد کسی در زندگی خود ده کتاب بخواند، این کتاب قطعا یکی از آن ده کتاب خواهد بود. اگر قرار باشد کتابی به کسی پیشنهاد کنید که می‌تواند تاثیر عمیقی بر آن فرد و شیوه تفکر او

- بیشتر
عاطفه
۱۴۰۳/۰۱/۱۹

عالی بود...هم صدا و بیان آقای آقا کریمی و هم ترجمه روان و گویا بود، مخصوصا فصل آخر کتاب خیلی تاًثیرگذار و دلنشین بود

yas
۱۴۰۲/۱۰/۲۹

کتاب خوبی بود. به نوشته های کافکا علاقه دارید؛ پیشنهاد میشه.

Roya
۱۴۰۲/۰۶/۲۱

یکی از بهترین کتابهایی که تو عمرم خوندم،عالی بود.

زمان

۴ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۲۶۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۲۶۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
۴۳,۶۸۰
۳۰%
تومان