دانلود کتاب صوتی زیر درخت سیب با صدای شکوفه مخدومی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زیر درخت سیب اثر آلیس  مونرو

دانلود و خرید کتاب صوتی زیر درخت سیب

نویسنده:آلیس مونرو
انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۲از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی زیر درخت سیب

کتاب صوتی «زیر درخت سیب» نوشتهٔ آلیس مونرو با ترجمهٔ مصطفی شایان و گویندگی شکوفه مخدومی در واوخوان منتشر شده است. آلیس مونرو برنده جایزه نوبل ادبیات است. آکادمی سوئد مونرو را «استاد داستان کوتاه معاصر» توصیف کرد. مونرو در این کتاب داستان‌های جذابی دارد و ردپای فمنیسم را می‌شود در تمام داستان‌ها دنبال کرد. نگاهی که مونرو به‌عنوان نویسنده زن موفق امروز دارد، می‌تواند در داستان‌هایش به خوانندگان منتقل شود و آن را به عنوان یک راه برای زنان بیابند.

درباره کتاب زیر درخت سیب

داستان‌‌های کتاب زیر درخت سیب، از پنج کتاب آخر نویسنده، آلیس مونرو، انتخاب شده و این انتخاب به گونه‌ای بوده است که روزنامه نگار و تحلیل گر گاردین آن را مهارت نویسنده کانادایی در برخورد با موضوع عنوان کرده است و این داستان‌ها را جزو بهترین داستان‌های او می‌دانند.

موضوع اصلی کتاب زیر درخت سیب، داستان های کانادایی است. آلیس مونرو به عنوان نویسنده جانب دار زنان تلقی می‌شود و داستانهایش نوعی بررسی بینا رشته‌ای در باب فمینیسم و ادبیات است. او از ادبیات به عنوان ابزاری برای نشان دادن شرایط نابه‌سامان زنان ساکن شهرهای کوچک آنتاریوی کانادا که خودش نیز در آنجا بزرگ شده است، استفاده می‌کند.

در یکی از داستانهای انتخاب شده به نظر می رسد آلیس مونرو خود را در شخصیت یکی از مادران جوان گذشته جا زده و شیطنت های خود در جوانی را نوشته است. وی از چنین اعترافی مانند یک انفجار اتمی یاد می کند که جزئی از زندگی محرمانه اش را لو می دهد.

کتاب صوتی زیر درخت سیب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی امروز پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب صوتی زیر درخت سیب

مـن پانـزده سـاله بـودم و ایـن اولیـن بـار بـود کـه از خانـه دور می‌شـدم . پـدرو مـادرم بـه هـر نحـوی شـده بـود مـرا یک سـال به دبیرسـتان فرسـتادند، امـا مـن بـه مدرسـه علاقـه‌ای نداشـتم، از غریبه‌هـا خجالـت می‌کشـیدم و درس و مطالعـه هم برایم دشـوار بـود. آن روزهـا درس جذابیتـی نداشـت و معلم‌ها هم مثـل اکنون توضیـح نمی‌دادنـد. در پایـان سـال، زمانـی کـه معدل‌هـا را اعلام کردنـد، معدلـم هفت و نیـم شـد. پدرم گفـت کـه دیگر فایـده‌ای نـدارد درس بخوانـم و مـن هـم هرگـز بـه خاطـر ایـن کار از او ناراحت نشدم. تنها چیزی که من می‌خواستم این بود که هر طور شده درسم را ادامه دهم و دورهٔ تربیت معلم را به پایان برسانم. ماجرا دقیقا از همان روزی شـروع شـد کـه کارنامه‌هـا را داده بودنـد و مـن معـدل افتضاحـی کسـب کـرده بـودم. آن روز آقـای پیبلس به منـزل ما آمده بـود که هنـگام زاییدن یکـی از گاوهایمان که سـرانجام دوقولو زایید، به ما کمک کند و شـب هم برای شام در منـزل مـا ماند. آن شـب دکتـر پیبلس گفت کـه به نظـر او، من دختـری زرنگ و باهوشـم و همسـرش به دنبـال دختـری می‌گردد که در کارهای خانه به او کمک کند. او گفت همسـرش از دسـت فرزندانـش کـه مـدام از خانـه بیـرون می‌زننـد و بـه داخـل روسـتا می‌روند، کلافه شده است.

معرفی نویسنده
عکس آلیس  مونرو
آلیس مونرو

آلیس مونرو با نام اصلی آلیس آن لایدلاو (متولد ۱۰ ژوئیه ۱۹۳۱، وینگهام، انتاریو، کانادا)، داستان‌نویس کانادایی است که با روایت‌های بسیار زیبای خود شهرت بین‌المللی پیدا کرده. آکادمی سوئد وقتی جایزه‌ی نوبل ادبیات را در سال ۲۰۱۳ به او اعطا کرد، او را «استاد داستان کوتاه معاصر» لقب داد. آثار مونرو به دلیل تصویرسازی دقیق و سبک روایی‌اش که در عین حال غنایی است مورد توجه قرار گرفت. آثار او عمق و پیچیدگی‌های زندگی عاطفی افراد را آشکار می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۲۴۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۲۴۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۳,۰۰۰
تومان