دانلود و خرید کتاب جی کی رولینگ چه کسی است؟ پام پولاک ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب جی کی رولینگ چه کسی است؟

کتاب جی کی رولینگ چه کسی است؟ نوشته پام پولاک و مگ بلویسر است. این کتاب که با ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی منتشر شده یکی از مجموعه کتاب‌های به سوی موفقیت است که سعی دارد با معرفی بزرگان در عرصه های گوناگون، آگاهی و دانش جوانان و نوجوانان را بیشتر کند.

 درباره کتاب جی کی رولینگ چه کسی است؟

کتاب جی کی رولینگ چه کسی است؟ به معرفی جی کی رولینگ، نویسنده مشهور و فانتزی نویس و خالق هری پاتر می‌پردازد و زندگی او را از کودکی تا اوج شهرت دنبال می‌کند.

جو، اسمی بود که از کودکی به او می‌گفتند، همیشه دوست داشت نویسنده شود؛ اما نویسنده بودن کار ساده‌ای نیست. اگر کسی داستان‌های او را نخرد چه؟ بنابراین پس از پایان تحصیلات در بیست سالگی، به عنوان معلم در لندن، انگلستان استخدام شد تا پول کافی برای پرداخت قبض‌هایش را داشته باشد.

او هر روز او چیزهایی را برای خود می‌نوشت و این کار را هر روز تکرار می‌کرد. او در اعماق وجود خود، علی‌رغم تمام مشکلات ایمان داشت که یک نویسنده است؛ بنابراین از هر فرصتی برای نوشتن داستان در کامپیوتر خود بهره می‌برد. او نام افراد و مکان‌های خیالی خود را در روی کاغذهایی یادداشت می‌کرد. داستان‌هایش هیچ پولی برایش به ارمغان نمی‌آوردند ولی او نمی‌توانست از نوشتن دست بردارد. نوشتن داستان همچنین باعث می‌شد جو چیزهای غم‌انگیز زندگی‌اش را فراموش کند؛ مثل اینکه مادرش خیلی مریض است....

 اگر دوست دارید درباره جی کی رولینگ بیشتر بدانید، داستان زندگی او در این کتاب را دنبال کنید.

خواندن کتاب جی کی رولینگ چه کسی است؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 جوانان و نوجوانان علاقه مند به زندگی‌نامه خوانی از خواندن این اثر لذت خواهند برد.

 بخشی از کتاب جی کی رولینگ چه کسی است؟

جو و دختر کوچکش جسیکا برای زندگی به ادینبورگ، اسکاتلند رفتند. خواهر جو، دی، قبلاً در آنجا با شوهرش زندگی می‌کرد. جو بیش از هر چیز می‌خواست کتابش را تمام کند. هر وقت جسیکا به خواب می‌رفت، جو یادداشت‌های خود را بیرون می‌کشید و می‌نوشت (معمولاً در کافی شاپ‌ها و کافه‌ها). او هر چه می‌توانست سریع می‌نوشت.

از آنجا که او هنوز شغلی نداشت، جو با کمک‌های یارانه‌های دولتی زندگی می‌کرد. این بدان معناست که دولت هر ماه برای اجاره و غذا برایش چکی می‌فرستاد. بعضی اوقات این پول فقط کفاف خرید غذا برای جسیکا را می‌داد و جو گرسنه می‌ماند. در حالی که جو برای تأمین مخارج زندگی خود تلاش می‌کرد، دولت در انگلیس کارزاری را آغاز کرد به نام بازگشت به اصول. در آن گفته شده بود که مادران مجردی مانند جو چیزی است که کشور باید از آن شرم کند. جو نذر کرد که اگر روزی پولدار شد، از پول خود برای کمک به زنهایی مثل خودش که باید از بچه‌ها مراقبت کنند، استفاده کند.

خوشبختانه جو دوستانی داشت که به او کمک می‌کردند. هنگامی که به مکانی برای نوشتن نیاز داشت، به رستوران نیکلسون می‌رفت، جایی که صاحبش، شوهر دی، اجازه می‌داد او ساعتها با جسیکا بنشیند. دوست قدیمی جو، شان، مقداری پول به او قرض داد تا یک آپارتمان اجاره کند. جو با تشویق دوستان و خانواده‌اش سرانجام کتاب هری پاتر و سنگ جادو را به پایان رساند. این فقط پیش‌نویس اولیه بود. او می‌دانست که قبل از انتشار به اندازه کافی خوب نیست و باید تغییرات زیادی در آن اعمال کند.

نظرات کاربران

المپیان؟:)
۱۴۰۰/۰۴/۱۱

سلام کتاب کتاب مفید و عالی ای بود به نظرم کتاب جامع و کامل بود و همچنین اینکه از دریچه ای دیگر به زندگی خانم رولینگ نگاه شده بود. و بیشتر سعی شده بود راز های موفقیت خانم رولینگ گفته شود تا

- بیشتر
Hosna
۱۴۰۰/۰۴/۰۳

خیلی جالب بود

Rahele Lotfi
۱۴۰۱/۰۸/۲۸

مفید ومختصر.جالب بود.

Ali Rahimi r
۱۴۰۳/۰۱/۰۳

ترجمه ضعیف و اطلاعات ناقصی دارد.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها هر دو انگلیسی صحبت می‌کنند؛ اما تفاوتهای زیادی در نحوه صحبت کردن آنها وجود دارد. برای بچه‌های آمریکایی، برخی تغییرات در کتاب‌های هری پاتر از جمله نوار اسکاچ برای Sellotape، پارک برای پارکینگ اتومبیل و کیسه‌های چیپس برای بسته‌های ترد ایجاد شده است. این نوع "آمریکایی‌سازی " در بسیاری از نسخه‌های کتابهای ایالات متحده که برای اولین بار در انگلستان منتشر شده است، نیز انجام می‌شود. در اکتبر ۱۹۹۸، جو در اولین بار، برای یک تور ده روزه کتاب به ایالات متحده سفر کرد. در ابتدا جو نگران بود که کودکان آمریکایی به اندازه کودکان انگلیسی زبان، کتاب‌های او را دوست نداشته باشند؛ اما او اشتباه می‌کرد. وی به یک روزنامه اسکاتلندی در این باره گفت: "وقتی من کتاب را برای عموم می‌خواندم، همه آنها همان عکس‌العمل کودکان انگلیسی را بروز می‌دادند. " جو تعجب کرد که بسیاری از کودکانی که او ملاقات کرده بود قبلاً هری پاتر و تالار اسرار را خوانده بودند.
esrafil aslani

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان