دانلود و خرید کتاب جی. کی. رولینگ کیست؟ پم پولاک ترجمه فرزین سوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جی. کی. رولینگ کیست؟ اثر پم پولاک

کتاب جی. کی. رولینگ کیست؟

معرفی کتاب جی. کی. رولینگ کیست؟

کتاب جی. کی. رولینگ کیست؟ نوشتۀ پم پولاک و مگ بلویسر با ترجمۀ فرزین سوری در نشر پیدایش به چاپ رسیده است. این کتاب در مجموعۀ کیست چیست کجاست قرار دارد. این مجموعه حاوی دانستنی‌های علمی، جغرافیایی و زندگی‌نامۀ مشاهیر و مناسب برای نوجوانان است. در این مجلد، خوانندگان با زندگی شخصی و حرفه‌ای نویسنده‌ای آشنا می‌شوند که ایده‌پرداز شخصیت هری پاتر است.

درباره کتاب جی. کی. رولینگ کیست؟

آیا به حال به این فکر کرده‌اید که عصر دایناسورها چه بود؟ اکتشاف فضا از کجا شروع شد؟ جی کی رولینگ و والت دیزنی و چرچیل که بودند؟ جنگل آمازون کجاست؟ زندان آلکاتراز چطور؟ مجموعۀ کیست چیست کجاست حاوی دانستنی‌هایی از این دست برای کسانی است که این پرسش‌ها به ذهنشان می‌رسد؛ اما حوصله ندارند سراغ کتاب‌های خشک و بداخلاق تاریخی و جغرافیایی و... بروند. اگر جزو این دسته هستید با مجموعۀ «کیست چیست کجاست» همراه شوید و با خواندن قصه‌های جالب به پاسخ پرسش‌هایتان برسید.

در این کتاب خواننده قرار است با زیروبم زندگی خالق مجموعه داستان هری پاتر آشنا شود. جی. کی. رولینگ با نام اصلی جوآن کیتلین رولینگ در  ۳۱ ژوئیه ۱۹۶۵ در انگستان به دنیا آمد. او مؤلف، تهیه‌کنندهٔ فیلم و فیلم‌نامه‌نویس انگلیسی است که عمدهٔ شهرتش را به‌خاطر نوشتن مجموعهٔ فانتزی هری پاتر کسب کرده‌ است. اولین بار، ایدۀ شخصیت هری پاتر در ۱۹۹۰ به ذهن او رسید. بنا به گفتۀ خودش وقتی در یک سفر طولانی با قطار بود این ایده به ذهنش رسید و همان‌جا این شخصیت را پردازش کرد. اولین چیزی که به ذهن رولینگ رسید، داستان یک پسربچه بود که خودش نمی‌دانست جادوگر است. زمانی که جلد اول از مجموعۀ هری پاتر به نام «هری پاتر و سنگ جادو» را با نام جوآن رولینگ نوشت، مدیر انتشارات او را ترغیب کرد تا نام دیگری برای خودش انتخاب کند؛ زیرا شخصیت اصلی داستان پسر بود و ناشر پیش‌بینی می‌کرد که خواننده‌هایش پسرهای نوجوانی باشند که با دیدن نام یک زن روی جلد کتاب از خیر خواندنش می‌گذرند. به این ترتیب جی کی رولینگ که مخفف جوآن کیتلین رولینگ بود، ساخته شد. مجموعۀ هری پاتر بیش از ۵۰۰ میلیون نسخه فروش داشته‌ و به یکی از پرفروش‌ترین مجموعه کتاب‌های تاریخ تبدیل شده است. بر اساس این مجموعه داستان، مجموعه‌ فیلمی به همین نام را شرکت برادران وارنر ساخت و خود رولینگ هم از تهیه‌کنندگان قسمت‌های پایانی این مجموعه بود. فروش زیاد این مجموعه و ترجمۀ آن به بیش از ۶۵ زبان دنیا ثروت زیادی برای رولینگ به ارمغان آورد تا جایی که در فهرست ثروتمندان جهان قرار گرفت و در ۲۰۱۴ نیز به‌عنوان چهارمین نویسندۀ تأثیرگذار زن در جهان معرفی شد.

کتاب جی. کی. رولینگ کیست؟ خواننده‌اش را به سفری در زندگی شخصی و حرفه‌ای این نویسنده می‌برد. او در این سفر با داستان زندگی جی. کی. رولینگ آشنا می‌شود، متوجه می‌شود که چگونه ایدۀ هری پاتر به ذهنش رسید و پاسخ‌های دیگری را که احتمالاً دربارۀ این نویسنده در ذهن دارد خواهد یافت.

فهرست مطالب کتاب جی. کی. رولینگ کیست؟ به شرح زیر است:

مقدمه: جی. کی. رولینگ کیست؟

فصل ۱: تخیلی!

فصل ۲: ماشین پرنده!

فصل ۳: جابه‌جایی‌های بسیار

فصل ۴: اولین نسخه‌ی داستان

فصل ۵: ردی‌ها

فصل ۶: تب پاتر

فصل ۷: چالش‌ها!

فصل ۸: جادوی واقعی

گاه شمار زندگی جی. کی. رولینگ

خواندن کتاب جی. کی. رولینگ کیست؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به نوجوانان دوستدار کتاب‌های دانشنامه‌ای و دانستنی و زندگی‌نامه به‌ویژه عاشقان هری پاتر پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۶۷,۵۰۰
تومان