دانلود و خرید کتاب جی. کی. رولینگ کیست؟ پم پولاک ترجمه شادی قملاقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جی. کی. رولینگ کیست؟ اثر پم پولاک

کتاب جی. کی. رولینگ کیست؟

معرفی کتاب جی. کی. رولینگ کیست؟

کتاب جی. کی. رولینگ کیست؟ نوشتهٔ پم پولاک و مگ بلویسو با ترجمهٔ شادی قملاقی در نشر شانی چاپ شده است. این کتاب به زندگی‌نامهٔ جی. کی. ر.لینگ، خالق شخصیت هری پاتر، می‌پردازد.

درباره کتاب جی. کی. رولینگ کیست؟

جی کی رولینگ، با نام کامل جوآن کاتلین رولینگ، یکی از مشهورترین نویسنده‌های انگلیسی‌زبان جهان است که اکثراً او را به‌عنوان نویسنده‌ٔ مجموعه کتاب‌های پرطرفدار هری پاتر می‌شناسند. رمان‌های رولینگ در سراسر جهان بیش از ۴۰۰ میلیون نسخه فروش رفته‌اند، جوایز متعددی را از آن خود کرده‌اند و بر فیلم‌ها، سریال‌ها و نمایش‌های بسیاری اثرگذار بوده‌اند.

جی کی رولینگ و آثارش تاکنون برنده‌ٔ جوایز بسیاری شده‌اند. کتاب‌های مجموعه‌ٔ هری پاتر از سال ۱۹۹۷ تا به امروز برنده‌ٔ جوایز و عناوین متعددی از جمله بهترین کتاب سال کودکان، بهترین کتاب سال، دسته‌بندی‌های مختلف جایزه‌ٔ کتاب بریتانیا، جایزه‌ٔ برام استوکر برای بهترین اثر برای خوانندگان جوان و جایزه‌ٔ آندره نورتون شده‌اند. خود رولینگ نیز تاکنون توانسته جوایز زیادی را از جمله بهترین نویسنده‌ٔ سال، جایزه‌ٔ دستاورد برجسته از جایزه‌ٔ کتاب بریتانیا و همچنین جایزه‌ٔ بفتا برای مشارکت برجسته‌ٔ بریتانیا در سینما را از آن خود کند. رولینگ در سال ۲۰۱۰ توسط نشریات برتر، به‌عنوان تأثیرگذارترین زن بریتانیا شناخته شد.

کتاب جی. کی. رولینگ کیست؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به هری پاتر پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب جی. کی. رولینگ کیست؟

«میدونی ماگل چیه ؟ میدونی چطور به سکوی نه‌ و‌ سه‌چهارم برسی؟ لوبیای طعم‌دار برتی باتس خوردی؟ ماگل، سکوی نه و سه چهارم و لوبیاهای طعم‌دار برتی باتس همگی توسط یک نفر خلق شده‌اند: جی. کی. رولینگ

جو که از کودکی او را به این اسم صدا می کردند، همیشه می خواست نویسنده شود ولی نویسنده‌شدن آسان نبود. اگر کسی نمی خواست داستان‌هایش را بخرد چه می‌شد؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۵ صفحه

حجم

۷۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۵ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان