دانلود و خرید کتاب افزایش میزان وفاداری مشتری انتشارات هاروارد بیزینس ری‌ویو ترجمه رضا رامز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب افزایش میزان وفاداری مشتری اثر انتشارات هاروارد بیزینس ری‌ویو

کتاب افزایش میزان وفاداری مشتری

معرفی کتاب افزایش میزان وفاداری مشتری

افزایش میزان وفاداری مشتری یکی از کتاب‌های انتشارات هاروارد بیزینس ریویو با ترجمه رضا رامز است که راهکارهای تخصصی درباره وفادارکردن و سودآوری مشتری ارائه می‌دهد.

 درباره کتاب افزایش میزان وفاداری مشتری

در این کتاب راهکارهای مهمی ارائه شده است تا با کمک آنها بتوانید میزان وفاداری و رضایت مشتریان شرکت خود را افزایش دهید. 

 در این کتاب تمام چیزهایی که شما برای پیشرفت کردن در این کار به آنها نیاز دارید معرفی شده‌اند و خدماتی که باید به کار بگیرید تشریح شده‌اند. مدیریت یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش وفاداری مشتری است که در این کتاب درباره اثرات سوء مدیریت بر وفاداری مشتری به تفصیل سخن گفته شده است. مدیریت ارتباط با مشتری و نقش استفاده از علوم رفتاری در آن نیز از مباحث مهمی است که این کتاب به آنها می‌پردازد.

 خواندن کتاب افزایش میزان وفاداری مشتری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه شرکت‌ها، فروشندگان و صاحبان کسب‌وکار دوست دارند مشتریانی وفادار و راضی داشته باشند. راهکارهایی که کتاب افزایش میزان وفاداری مشتری آموزش می‌دهد می‌تواند برای مدیران و صاحبان کسب‌وکارها در رسیدن به این هدف موثر و کمک کننده باشد.

بخشی از کتاب افزایش میزان وفاداری مشتری

وفاداري واقعي تأثيرات شگرفي بر سودآوري دارد. در حالي که مشتريان معمولي همواره و هميشه سودآوري قابل قبولي براي شرکت‌ها به ارمغان نمي‌آورند،اما انتخاب و تصميم مشتريان وفادار مبني بر خريد يا استفاده از يک محصول يا خدمت خاص مي‌تواندهزينه‌هاي جلب و جذب مشتريان يک شرکت را کاهش دهد. در واقع، وفاداري منجر به افزايش ترازرشد بالا در شرکت‌ها مي‌گردد. همچنين،اگر سبد خريد مشتريان يک شرکت معيوب باشد، آن شرکت هرگزبه رشد دست نخواهديافت. در اين راستا، عنصر وفاداري باعث مي‌شود تا اين نقصان جبران گردد. مشتريان وفادارمي‌توانند سطح موجودي سبد مشتريان را ارتقا بخشند؛ بدين ترتيب، مشترياني که واقعا به شرکت و خدمات و محصولات آن وفادار باشند،به مراتب تلاش مي‌کنند تاخريدهاي بيشتري در خلال زمان داشته باشند.با اينحال، اين امر منوط به افزايش رشد درآمدهاي آنهايا اختصاص هزينه خريد بيشتر ازشرکتي است که احساس خوشايندي ا ز تعامل با آن دارند.

همچنين، مشتريان وفادار حتما در رابطه با شرکت مورد نظر و مطبوع خويش با دوستان،خانواده و همكاران همفكري و تعامل مي‌نمايند. درواقع،اين چنين پيشنهادها و توصيه‌ها به عنوان يكي از بهترين نشانه‌هاي وفاداري قلمداد مي‌گردند، زيرا ابراز اين چنين پيشنهادهايي نيازمند ازخودگذشتگي مشتريان مي‌باشد. هنگامي که يک مشتري به عنوان مرجع يک امرخاص تلقي ميگردد،آن هنگام ديگر نمي‌توان ادعا کرد که وي صرفا از خدمات يا محصولات يک شرکت خاص رضايت دارد و انتفاع اقتصادي قابل توجهي بابت اين پيشنهاد نصيبش مي‌شود .درواقع،آنها شهرت و خوشنامي خويش را در گرو اين پيشنهاد قرار مي‌دهند. از سوي ديگر، مشتريان تنها زماني تلاش ميکنند شهرت و خوشنامي خويش را به خطر بيندازند که از احساس وفاداري عميقي برخوردار باشند (به ياد داشته باشيدکه وفاداري در اينجا نيز ارتباط اندکي باتكرار خريد دارد. هنگامي که درآمدهاي يک شخص افزايش پيدا مي‌کند، وي ميتواند مدل اتومبيل هونداي خود را ارتقا دهد.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۴ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان