دانلود و خرید کتاب فروش آسان تام هاپکینز ترجمه مهدی قراچه داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فروش آسان اثر تام هاپکینز

کتاب فروش آسان

معرفی کتاب فروش آسان

کتاب فروش آسان؛ به زبان ساده نوشتهٔ تام هاپکینز و بن کنچ و ترجمهٔ مهدی قراچه داغی و ویراستهٔ پریوش طلایی است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است. «احاطه بر چرخهٔ فروش با هفت قدم» که در این کتاب ارائه شده است.

درباره کتاب فروش آسان

کتاب فروش آسان دربارهٔ فروش کالا و خدمات به مؤسسات تجاری و نیز مشتریان و مصرف‌کنندگان است؛ اما از حد این دانش فراتر می‌رود. این کتاب در اصل دربارهٔ مهارت‌های مردمی است. هرچه نباشد، دانستن اینکه با دیگران چگونه کنار بیاییم، امری حیاتی است، به‌ویژه اگر قرار باشد آن‌ها را متقاعد کنیم که ایده‌ها و نظرات شما را بپذیرند و با مفاهیم کالاها یا خدمات شما آشنا یا پذیرای آن‌ها شوند. با این مقدمه باید گفت که فروش یک مهارت زندگی است که شما در بسیاری از موقعیت‌ها از آن استفاده می‌کنید، چه در خانه و چه در محیط کار. زندگی بازی برای فروش است و خوشا به احوال شما اگر دیگران را هم این‌گونه ببینید. برای موفق‌شدن در کار فروش باید بتوانید همکاری کنید، مهارت‌های شنیداری خوب داشته باشید و عادت کنید نیازهای دیگران را مقدم بر نیازهای خود در نظر بگیرید. با مهارت‌هایی که در این کتاب می‌آموزید، به شادی و رضایت بیشتر در همه ابعاد زندگی می‌رسید و فقط رضایت از فروشی که می‌کنید کافی نیست.

کتاب فروش آسان می‌تواند به شما کمک کند تا به شادی و رضایت خاطر بیشتری از زندگی خود برسید و برای خود احترام بیشتر، پول بیشتر و شناخت بیشتر از شغلتان تدارک ببینید. به شما کمک می‌کند با افراد خانواده و دوستان به تفاهم بیشتر برسید، بهتر مذاکره کنید و البته بر میزان فروش خود بیفزایید. از همه این‌ها که بگذریم این کتاب یک کتاب ابزار است، بنابراین مجبور نیستید این کتاب را از صفحه اول تا صفحه آخر بخوانید. به جای آن می‌توانید مستقیم به هر فصل و مبحث که خواستید مراجعه کنید و هر زمان که در کار فروش خود با مشکل روبه‌رو شدید، به مباحثی که در این مورد به شما کمک می‌کنند، مراجعه کنید.

کتاب فروش آسان از شش بخش و هر بخش هم از چند فصل تشکیل می‌شود. در بخش‌هایی که می‌خوانید به شما توضیح می‌دهیم که از هر بخش از شما چه انتظاری داریم. شما می‌توانید هر بخش را که دوست دارید، بخوانید.

بخش ۱: اصولی محکم برای فروش

در این بخش می‌خوانید که فروش اصولاً چیست، درباره چیست و درباره چه چیزهایی نیست. توضیح می‌دهیم که مهارت‌های فروش چه‌کاری برای شما می‌توانند بکنند. بعد هفت اقدامی را شرح می‌دهیم که می‌تواند فروش شما را بیشتر کند. درضمن به شما می‌گوییم که نگرش شما در قبال فروش چه اهمیتی دارد.

بخش ۲: انجام دادن تکالیف قبل از فروش

مانند هر موضوع مهم در زندگی، تدارک و آماده شدن کلید موفقیت در دنیای فروش است. در این بخش دربارهٔ آماده‌سازی بحث می‌کنیم. دانستن این مطالب شما را از متوسط مردم جدا و به شما کمک می‌کند در زندگی جواب‌های آری بیشتری بشنوید. به شما آموزش می‌دهیم درباره نیازهای فرهنگی خود اطلاعات بیشتری به دست آورید، مشتریانتان را بشناسید و اینکه چگونه از این درک و فهم برای رسیدن به موفقیت استفاده کنید. درضمن توضیح می‌دهیم که چگونه فناوری به شما کمک می‌کند تا به تجارت خود کمک کنید.

بخش ۳: تجزیه‌وتحلیل فروش

در این بخش درباره هریک از هفت اقدام برای فروش در فصل مربوط خود سخن می‌گوییم و اطلاعاتی مفید را به شما منتقل می‌کنیم. مسئله این است که چگونه مشتریان بالقوه‌ای را می‌یابید که می‌توانید به آن‌ها کمک کنید؛ روی چه کسانی می‌توانید تأثیر بگذارید؛ چگونه می‌توانید احتمال فروش را افزایش دهید، چگونه می‌توانید کالاها یا خدمات خود را ارائه دهید و چه می‌توانید انجام دهید تا کسانی که به آن‌ها فروش می‌کنید مشتریان جدیدی را به شما معرفی کنند و درنتیجه به موقعیتی برسید که برنامه فروش را از نو تکرار کنید.

بخش ۴: توسعه تجارت خود

در این فصل شما خود را از بقیه فروشندگان مجزا می‌کنید. فروشندگان متوسط کالای خود را ارائه می‌کنند، چند تن را برای خرید پیدا نمی‌کنند، چند تن حاضر به خرید نمی‌شوند و چند تن بدون اعتنا به فروشنده راه خود را می‌گیرند و می‌روند. در این بخش با شما نکاتی را در میان می‌گذاریم که به کمک آن‌ها می‌توانید با مشتریان بالقوه خود تماس برقرار کنید و بر میزان فروش خود بیفزایید.

فروشندگان بزرگ تولید تجارت می‌کنند و بر روابط خود با دیگران می‌افزایند و برای آن‌ها رضایت خاطر بیشتری می‌آورند.

بخش ۵: نمی‌توانید همیشه پیروز شوید: حفظ امید در فروش

رد شدن و نپذیرفتن بخشی از زندگی است، ازاین‌رو باید انتظار آن را داشته باشید، آن را بپذیرید و به مرحله بعد وارد شوید. توجه داشته باشید اگر کسی محصول یا خدمات شما را رد بکند، منظور این نیست که شما را رد کرده است؛ اما وقتی در دنیای فروش هستید، عزت نفس شما می‌تواند خدشه‌دار شود. به شما آموزش می‌دهیم چگونه مانند یک قهرمان فکر کنید ـ نه یک فروشنده متوسط ـ و چگونه می‌توانید بدون از دست دادن ایمان و باور خود به فروش برسید. این را هم باور کنید که با هر جواب «نه» یک قدم به جواب «آری» نزدیک‌تر می‌شوید.

بخش ۶: بخش ده‌تایی‌ها

فصل‌های کوتاه این بخش توضیح می‌دهند که لحظاتی در زندگی شما پیدا می‌شوند که می‌توانید بخوانید. توجه داشته باشید کسی خواهان کالای شما نیست مگر آنکه خودتان درباره کالایتان هیجان داشته باشید.

خواندن کتاب فروش آسان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ کسانی که می‌خواهند در زمینهٔ فروشندگی موفق باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فروش آسان

«اگر می‌خواهید کاری در زمینه فروش داشته باشید، باید به کامپیوتر علاقه‌مند شوید. حتی اگر کاری به‌سادگی تهیه کیک خانوادگی می‌کنید هم باید به کاراترین شکل ممکن برای به حداکثر رساندن فروش خود بتوانید از کامپیوتر استفاده کنید. باید به اطلاعات مفید موجود در اینترنت توجه کنید و شاید بتوانید مشتریان خود را به کمک اینترنت به دست آورید. استفاده نکردن از اینترنت و بر این باور بودن که می‌توانید بدون آن نیز کسب اطلاعات و فروش کنید، درواقع فریب دادن خود است. داشتن اطلاعات جدید از طرز کار کامپیوتر به شما امکان می‌دهد به کسانی فروش کنید که آن‌ها هم به اصول استفاده از کامپیوتر وارد هستند. از تماس ایمیلی با مشتریان احتمالی استقبال کنید. می‌توانید در کامپیوترتان اسامی مشتریان خود را نگه دارید و اطلاعات لازم را درباره آن‌ها ثبت کنید. برای استفاده از اینترنت و کامپیوتر با افراد خاص مشورت کنید تا هرچه کارآمدتر از نرم‌افزارهای موجود استفاده کنید.

وقتی از ایمیل به‌درستی استفاده می‌کنید، یکی از بهترین راه‌های مخابره پیام را استفاده کرده‌اید؛ اما باید به قوانین حاکم بر استفاده از ایمیل هم اشراف داشته باشید. فرستادن ایمیل‌های اطلاع‌رسانی در پی ایمیل‌های قبلی اشکالی ندارد؛ اما اگر برنامه‌تان این است که از ایمیل برای افزایش فروش خود استفاده کنید، باید پیشاپیش از کسی که می‌خواهید برای او ایمیل بفرستید، اجازه بگیرید.»

نظرات کاربران

کاربر 7438617
۱۴۰۲/۰۹/۲۸

نکات وعلامت های داخل کتاب مانند کد گذاری شده بود وبه آسانی مطلب را واضح می‌رساند ممنون که این کتاب رو در طاقچه در دسترس گذاشته شده

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۲۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۴۲۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
تومان