دانلود و خرید کتاب از پنجره مسافرخانه احمدرضا احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از پنجره مسافرخانه اثر احمدرضا احمدی

کتاب از پنجره مسافرخانه

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب از پنجره مسافرخانه

کتاب از پنجره مسافرخانه رمانی از احمدرضا احمدی است. داستانی زیبا که شما را از زمان و مکان جدا می‌کند و به دل شهری دوردست می‌برد. شهری که از موسیقی ساخته شده است.

داستان با دگرگونی حیات و زندگی شخصیت‌ها رخ می‌دهد. با کلماتی پرشور، نثری رویاگونه و در مکانی که از آن خبر نیست و زمانی که وجود ندارند. داستان زیبایی که شما را به دل موسیقی درونش می‌برد و همراه با شخصیت‌ها به تماشا می‌نشاند. از پنجره‌ای که دنیا، کار جهان، کارهای شخصیت‌ها و ... را نشان می‌دهد.

کتاب از پنجره مسافرخانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید داستانی متفاوت با تمام آنچه پیش از این خوانده‌اید را تجربه کنید، کتاب از پنجره مسافرخانه، یک انتخاب عالی برای شما است. 

درباره احمدرضا احمدی

احمدرضا احمدی، نویسنده، شاعر، نقاش و ویراستار ایرانی ۳۰ اردیبهشت ۱۳۱۹ در کرمان به دنیا آمد. او مدتی را در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به فعالیت پرداخت. احمدرضا احمدی بنیان‌گذار سبک موج نو در دهه ۱۳۴۰، در شعر معاصر ایران است. این سبک بعدتر به حرکتی مدرنیستی تبدیل شد که داستان، نمایشنامه، سینما، موسیقی و نقاشی را تحت تاثیر قرار داد. احمدی در سال ۱۳۴۳ به همراه نادر ابراهیمی، اسماعیل نوری علاء، مهرداد صمدی، محمدعلی سپانلو، بهرام بیضایی، اکبر رادی، جعفر کوش‌آبادی، مریم جزایری و جمیله دبیری گروه طرفه را با هدف دفاع از هنر موج نو تأسیس کرد. انتشار دو شماره از مجله طرفه و تعدادی کتاب در زمینه شعر و داستان از فعالیت‌های این گروه است.

احمدرضا احمدی به عنوان شاعر برگزیده جایزه‌ی بیژن جلالی در سال ۱۳۸۵ انتخاب شد. او همچنین در سال ۱۳۸۸ نامزد دریافت جایزه هانس کریستین اندرسن بود. 

نظرات کاربران

Mona
۱۳۹۹/۱۱/۲۱

به نظر من که کتاب های آقای احمدی فوق العاده هستند. بسیار خیال انگیز و شاعرانه. اینکه اسامی نقشی ندارند خیلی خوبه: نازنین من، صاحبخانه، روزنامه فروش..

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۹۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۵۹۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان