دانلود و خرید کتاب صداها هرولد پینتر ترجمه علی امینی‌نجفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صداها اثر هرولد پینتر

کتاب صداها

نویسنده:هرولد پینتر
انتشارات:چتر فیروزه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صداها

کتاب صداها و سه نمایشنامه دیگر اثر هرولد پینتر، مجموعه نمایشنامه‌های او است که با موضوع اعتراض به سرکوب و اختناق رژیم‌های دیکتاتوری نوشته شده است. این اثر را با ترجمه علی امینی نجفی می‌خوانید.

درباره کتاب صدا ها و سه نمایشنامه دیگر

هرولد پینتر، نمایشنامه‌های کتاب صداها و سه نمایشنامه دیگر را در اعتراض به سرکوب و اختناق موجود در جهان نوشته است. او با نوشتن این اثر به رژیم‌ها و حکومت‌های دیکتاتوری سراسر دنیا که عموما ادعای آزادی حقوق بشر دارند، انتقاد کرده است. بخشی از این نمایشنامه‌ها بر اساس وقایع واقعی که در جهان اتفاق افتاده است نوشته شده‌اند و برخی دیگر با فضای استعاری و نمادین خود، به این جریانات در سراسر دنیا اعتراض دارند.

کتاب صدا ها و سه نمایشنامه دیگر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مطالعه نمایشنامه و تئاتر از خواندن این اثر لذت می‌برند.

درباره‌ی هرولد پینتر

هرولد پینتر ۱۰ اکتبر ۱۹۳۰ در لندن به دنیا آمد. او نویسنده، نمایش‌نامه‌نویس، بازیگر، کارگردان و فعال سیاسی انگلیسی بود که در سال ۲۰۰۵ میلادی برنده جایزه نوبل ادبیات شد. علاوه بر این جوایز بسیار دیگری نیز برای آثارش از آن خود کرده است: نشان برجسته‌ی بریتانیا، پاداش شکسپیر، پاداش اروپا برای فرهنگ و هنر و جایزه وبلفرد از آن دسته‌اند. نخستین آثار او را در دستهٔ تئاتر پوچی قلمداد کرده‌اند. هرولد پینتر یکی از نویسندگانی بود که به شدت مخالف جنگ است. هرولد پینتر در ۲۴ دسامبر ۲۰۰۸ در سن ۷۸ سالگی چشم از دنیا فروبست.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان