دانلود و خرید کتاب دعای دریا خالد حسینی ترجمه مهدی غبرایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دعای دریا اثر خالد حسینی

کتاب دعای دریا

نویسنده:خالد حسینی
انتشارات:نشر ثالث
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۱از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دعای دریا

کتاب دعای دریا تازه‌ترین اثر خالدحسینی، نویسنده افغانستانی رمان معروف «بادبادک‌باز» است. این کتاب با ترجمه بی‌نظیر مهدی غبرایی یکی از بهترین مترجمان زبان فارسی منتشر شده است.

درباره کتاب دعای دریا

حسینی داستان این کتاب را از پایان غم‌انگیز آلان کردی، پسرک پناهجوی سه ساله‌ای الهام گرفته است که در سپتامبر ۲۰۱۵ به همراه خانواده‌اش، در تلاش برای فرار از جنگ خانمان‌سوز سوری، در دریای مدیترانه غرق شد. زمانی که جسم بی‌جان آیلان کردی در ساحل ترکیه پیدا شد، تصاویر دلخراش آن واکنش‌های جهانی را برانگیخت و این کودک را به نمادی تراژیک از بحران سوریه تبدیل کرد. از زمان مرگ این کودک خردسال، حداقل ۸۵۰۰ نفر دیگر در دریای مدیترانه جان خود را از دست داده‌اند.

مهاجری سوری که با همسر و کودکش در حال فرار از جنگ و مصیبت به سوی اروپاست، خانواده‌اش را با قایق از سوریه خارج کرده است و در واگویه‌های خود مدام دعا می‌کند که آب‌های وسیع دریا، فرزندش را ایمن نگه دارد.

این کتاب مصور همزمان با نسخه انگلیسی آن به سه زبان فارسی، پشتو و ازبکی منتشر شده است. خالد حسینی عواید حاصل از فروش جهانی اثر را به آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد اهدا کرده است.

خواندن کتاب دعای دریا را یه چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات معاصر جهان پیشنهاد می‌کنیم

معرفی نویسنده
عکس خالد حسینی
خالد حسینی
افغان | تولد ۱۹۶۵

خالد حسینی نویسنده افغانستانی‌الاصل و پزشک ساکن آمریکاست. او متولد ۴ مارس ۱۹۶۵ در شهر کابل افغانستان است، رمان‌هایش به زبان انگلیسی در آمریکا منتشر و در بیش از ۶۰ کشور دنیا و به زبان‌های مختلفی از جمله فارسی ترجمه شده است.

نظرات کاربران

بنده خدا
۱۳۹۹/۱۰/۱۵

چه خبره این قیمت؟؟!! ۲۴تومن برای ۴۸ صفحه الکترونیکی؟! بهترین کار اینه که از ناشر هایی که گرون فروشی میکنند خرید نکنیم. در ضمن یه ترجمه دیگه از این کتاب توی طاقچه رایگان هست.

امیررضا
۱۴۰۲/۰۹/۲۸

کتاب رو دوست داشتم، بعد از خوندن بادبادک باز با اختلاف تبدیل به محبوب ترین نویسنده شد برام. حالا بعد از حدود چهار سال سراغ این کتاب اومدم. بعد از خوندن چند تا مرور به مرور یکی از دوستان برخوردم و اون

- بیشتر
فرزانه
۱۴۰۰/۰۱/۱۲

متن قشنگس بود اما اسم کتاب براش زیادی بود اخه چند سطر دلنوشته کتاب نیست

Tamim Nazari
۱۴۰۱/۱۱/۰۹

💔💔💔🖤🖤🖤

Mrziye A
۱۴۰۱/۰۹/۱۴

راضی نبودیم دیده بر مرداب سیاه بگشاییم اما دستی بود که چون تکه ای سنگ ما را در اعماق این جهان ظلمانی رها می کرد ای تاریخ، در ظلمت آب‌ها، هرچه دیدم سیاهی بود و تنهایی بود سیاهی در رگ‌هامان می‌دویدو، تنهایی در قلب

- بیشتر
Hich
۱۳۹۹/۰۹/۱۰

تصاویر کتاب جذبم کرد که در عین مبهم بودن جذاب بود. ابهامی که شاید اشاره ای است به سرنوشت پسرک

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان