دانلود و خرید کتاب با عشق، کورت کورت ونه گات ترجمه گلاره جمشیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با عشق، کورت اثر کورت ونه گات

کتاب با عشق، کورت

نویسنده:کورت ونه گات
انتشارات:نشر قطره
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب با عشق، کورت

کتاب با عشق، کورت نوشتهٔ کورت ونه گات و ترجمهٔ گلاره جمشیدی است. نشر قطره این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر مجموعه‌ای از نامه‌های عاشقانهٔ نویسنده در سال‌های ۱۹۴۱ تا ۱۹۴۵ میلادی است.

درباره کتاب با عشق، کورت

کتاب با عشق، کورت شامل نامه‌های عاشقانهٔ کورت ونه گات است که «ادیت»، دختر بزرگ ونه‌گات، در حال تمیزکردن اتاق زیرشیروانی مادرش به‌طور تصادفی آن‌ها را پیدا می‌کند. ادیت بیش از ۲۰۰ نامهٔ عاشقانه‌ای را می‌یابد که توسط کرت به «جین» نوشته شده بود. این نامه‌ها به سال‌های ابتدایی رابطهٔ آن‌ها برمی‌گردد. اولین نامه در سال ۱۹۴۱ نگاشته شده است. پس از آن که کورت و جین در ۱۹سالگی یکدیگر را ملاقات کردند، قول دادند که در دورهٔ کالج نیز در تماس باشند. آن‌ها به قولشان پایبند ماندند و این نامه‌ها پس از ترک‌تحصیل و ثبت‌نام جین در ارتش در سال ۱۹۴۳ هم ادامه می‌یابد. کورت در آن سال برای دفتر خدمات استراتژیک در واشنگتن‌دی‌سی کار می‌کند. زبان کورت ونه گات در بسیاری از این نامه‌ها شوخ‌طبعانه است و روحیه و افکار او را آشکار می‌کند. در بخش پایانی این کتاب نیز تعدادی از عکس‌های این زوج ضمیمه شده‌اند.

خواندن کتاب با عشق، کورت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران نامه‌های عاشقانه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کورت ونه گات

کورت ونه گوت جونیر یا کورت ونه گات در ۱۱ نوامبر ۱۹۲۲ به دنیا آمد و در ۱۱ آپریل ۲۰۰۷ درگذشت. او نویسنده‌ای آمریکایی بود که در ایندیاناپولیس به دنیا آمد و بزرگ شد. او به دانشگاه کورنل رفت، اما در ژانویهٔ ۱۹۴۳ از تحصیل انصراف داد به ارتش پیوست. ونه گات در نهاد فناوری کارنگی و دانشگاه تنسی به یادگیری مهندسی مکانیک پرداخت؛ او سپس برای نبرد در جنگ جهانی دوم به اروپا فرستاده شد و در عملیاتی به اسارت آلمانی‌ها درآمد. ونه گات از جنگ جان سالم به در برد و پس از برقراری صلح، با «جین ماری کاکس» ازدواج کرد و صاحب ۳ فرزند شد. این نویسنده اولین رمان خود را در سال ۱۹۵۲ به انتشار رساند. رمان کوتاه «تربیت اصولی» و رمان «گهواره گربه» از آثار مکتوب او است.

بخشی از کتاب با عشق، کورت

«اواسط آوریل ۱۹۴۴، «برنامهٔ آموزش تخصصی ارتش» منتفی شد، چون نیروها برای روز شروع عملیات فراخوانده شدند. کورت به رستهٔ پیاده‌نظام «شیر طلایی»، گردان ۴۲۳ انتقال یافت، و برای آموزش به‌عنوان مأمور شناسایی و اکتشاف اطلاعات نظامی به کمپ اتربری در ایندیانا اعزام و به کار نقشه‌خوانی و برپایی پست‌های دیده‌بانی پیشرفته مشغول شد. در ۱۴ می، هنگامی که کورت برای مرخصی از کمپ اتربری به خانه آمد، مادرش ادیث براثر مصرف بیش از حد داروی باربیتوریت در پنجاه و پنج سالگی درگذشت. او را زنی زیبا، قدبلند و خوش اندام توصیف می‌کردند، باوقار و بردبار اما بشاش و شوخ و خوش‌خنده. باربیتوریت دارویی بود که در سال‌های ۱۹۴۰ به‌عنوان داروی خواب‌آور و درمان اضطراب به‌راحتی تجویز می‌شد و متأسفانه بسیاری از بیماران ناخواسته به آن اعتیاد پیدا می‌کردند. در این سوگ، کورت به جین تکیه کرد و همین سبب شد آن‌ها بیش از پیش به یکدیگر نزدیک شوند. در ماه جون، جین از دانشگاه سوارتمور با بالاترین رتبه فارغ‌التحصیل شد و در فای بتا کاپا برگزیده شد. همچنین جایزه‌ای برای داشتن بهترین کتابخانهٔ شخصی در بین تمامی دانشجویان فارغ‌التحصیل دریافت کرد؛ او مجموعه‌ای کامل از ادبیات روس، کتاب‌های شعر و تمامی آثار شکسپیر را داشت. اواخر تابستان، جین به واشنگتن دی سی نقل‌مکان کرد تا شغلش را به‌عنوان تحلیلگر در دایرهٔ ضد جاسوسیِ ادارهٔ خدمات استراتژیک CIA) سابق) شروع کند. مخفیانه به‌عنوان دستیار تحقیق و به‌صورت تخصصی در زمینهٔ شرق دور کار می‌کرد و درعین‌حال در دانشگاه جورج واشنگتن در رشتهٔ زبان روسی تحصیل می‌کرد. در سپتامبر، کورت همراه با سایر افراد رستهٔ ۱۰۶ برای اعزام برون‌مرزی آماده می‌شد. ۱۵ هزار سرباز در حال اعزام به خط مقدم در بلژیک برای کمک به رستهٔ دوم بودند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۸۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

حجم

۷۸۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان