دانلود و خرید کتاب خیلی زیاد، اما همیشه ناکافی مری ترامپ ترجمه مهدی خجسته
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خیلی زیاد، اما همیشه ناکافی اثر مری ترامپ

کتاب خیلی زیاد، اما همیشه ناکافی

نویسنده:مری ترامپ
انتشارات:انتشارات نگاه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۳از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خیلی زیاد، اما همیشه ناکافی

کتاب خیلی زیاد، اما همیشه ناکافی اثر مری ترامپ، برادرزاده‌ی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا است. او در این کتاب به معرفی عمویش، ترامپ مرد خطرناک جهان پرداخته است.

کتاب خیلی زیاد، اما همیشه ناکافی را با ترجمه‌ی مهدی خجسته بخوانید و با رازهای ناشنیده‌ی این مرد و زندگی خانوادگی او آشنا شوید.

درباره‌ی کتاب خیلی زیاد، اما همیشه ناکافی

مری ترمپ در کتاب خیلی زیاد، اما همیشه ناکافی دست به افشای اطلاعاتی از زندگی خانوادگی عمویش، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا زده است که شما را شگفت‌زده خواهد کرد. او برای نوشتن این کتاب به حافظه‌اش رجوع کرده است. مری ترامپ جو خانوادگی نامناسبی را که در خانواده‌ی آن‌ها وجود داشته و باعث به وجود آمدن رابطه‌ای بیمارگونه بین والدین و فرزندان شده است، تشریح می‌کند و توضیح می‌دهد که چطور در نهایت همه‌ی اینها سبب شده تا دونالد ترامپ، تبدیل به مرد خطرناکی شود. 

کتاب خیلی زیاد، اما همیشه ناکافی رازهایی را از زندگی خانوادگی ترامپ افشا می‌کند که تابه‌حال و پیش از آن، جایی نشنیده‌اید. 

کتاب خیلی زیاد، اما همیشه ناکافی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب خیلی زیاد، اما همیشه ناکافی برای تمام کسانی که دوست دارند درباره‌ی زندگی و رفتارهای دونالد ترامپ بیشتر بدانند، اثری عالی است.

بخشی از کتاب خیلی زیاد، اما همیشه ناکافی

ما فکر می‌کردیم نژادپرستی آشکار سخنرانی‌های دونالد، همه چیز را به‌هم خواهد ریخت، اما وقتی که جری فالول جونیور و دیگر اوانجلیکال‌های سفیدپوست از او حمایت کردند، حرفمان را پس گرفتیم. مرین که از چندین دههٔ قبل کاتولیکی متعصب بود خشمگین شد و گفت:

«چه مرگشان شده؟ تنها باری که دونالد به کلیسا رفته وقتی بود که دوربین‌ها آنجا بودند. شگفت آور است. او به هیچ اصولی پایبند نیست. هیچ!»

دونالد در طول کارزار انتخاباتی هیچ حرف درست و حسابی نزد، به‌جز بی‌احترامی به هیلاری کلینتون وزیر امور خارجهٔ آمریکا، شایسته‌ترین کاندیدای ریاست‌جمهوری در تاریخ کشور، که او را «زنی کثیف» نامید و سرگئی هووالسکی، خبرنگار نیویورک تایمز را تمسخر کرد. من یاد تمامی مراسم خانوادگی می‌افتم که در طول آنها دونالد دربارهٔ تمام زنانی که از نظر او چاق و زشت بودند یا مردهایی که معمولاً موفق‌تر یا قدرتمندتر بودند، بازنده می‌نامید، درحالی‌که پدربزرگم و مرین، الیزابت و رابرت همه می‌خندیدند و او را تأیید می‌کردند. این مدل مسخره‌کردن مردم پشت میز شام خانوادهٔ ترامپ امری رایج بود. چیزی که مرا شگفت‌زده می‌کرد این بود که او همیشه از این موضوع قسر در می‌رفت. وقتی برای ریاست‌جمهوری داوطلب شد، رفتارهایی که فکر می‌کردم باعث ردصلاحیت او شوند، باعث قدرتمندتر شدن او شد. هنوز هم نگران نبودم، مطمئن بودم که او هرگز انتخاب نخواهد شد، اما اینکه او بخواهد خودش را در این زمینه امتحان کند ترسناک بود.

در اواخر تابستان ۲۰۱۶، فکر کردم دست به افشای مطالبی بزنم که می‌دانستم دونالد را حتماً رد صلاحیت می‌کنند. او از ماجرای کنوانسیون ملی جمهوریخواهان و درخواستش برای «متمم دوم قانون اساسی» برای توقف هیلاری کلینتون تا حدودی سالم بیرون آمده بود. حتی حملهٔ او به خضر و غزاله خان، والدین همایون، کاپیتان ارتش آمریکا که در عراق کشته شده بود، هم مهم به نظر نمی‌رسید. پس از انتشار نوار بازدید هالیوود، باز هم اکثر جمهوریخواهان طرفدار دونالد بودند.

دونالد در مسابقات رقیب سرسختی بود و همیشه تلاش می‌کرد برندهٔ رقابت‌ها باشد، حتی اگر در ازای آن کارهای ناشایست، غیرمسئولانه، و تحقیرآمیزی انجام دهد. فکر می‌کردم امکان ندارد این اتفاق دوباره تکرار شود، اما تکرار شد.

نظرات کاربران

hamex
۱۳۹۹/۰۶/۲۲

ترجمه سرسری و جملات نامفهوم! کاش مترجم محترم کمی با تأمل بیشتر کتاب را ترجمه می‌کرد. تنها قربانیِ این مسابقات ترجمه، خریداران کتاب نیستند، بلکه خود صنعت ترجمه، از این بابت بسیار زیان خواهد دید.

Mahdi
۱۳۹۹/۰۶/۱۵

کسانی که ترامپ را سر کار آوردند، حال از او فاصله گرفته و مثل زباله دور انداختند.

fiffzi
۱۳۹۹/۱۱/۱۰

ترجمه‌ی فاجعه. فارسی نامفهوم. بدون حتا یک‌بار روخوانی قبل از چاپ. کلکسیون اشتباهات.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۲۰۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۸۲,۰۰۰
تومان