دانلود و خرید کتاب زیاد اما ناکافی مری ترامپ ترجمه نیلوفر باقرنیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زیاد اما ناکافی اثر مری ترامپ

کتاب زیاد اما ناکافی

معرفی کتاب زیاد اما ناکافی

کتاب زیاد اما ناکافی نوشته برادرزاده‌ی دونالد ترامپ مری ترامپ است. او در این کتاب توضیح می دهد چگونه خانواده‌اش خطرناک‌ترین مرد جهان را ساخته‌اند. او با افشاگری‌ درمورد کودکی ترامپ جنجال به پا می‌کند. او  به زندگی عموی خود که یکی از پرحاشیه‌ترین رئیس‌جمهورهای آمریکا است، می‌پردازد. این کتاب در همان روز اول توانست رکورد فروش یک میلیون نسخه را به نام خود ثبت کند.

درباره کتاب زیاد اما ناکافی

مری ترامپ که فرزند برادر بزرگ‌تر دونالد است، در این کتاب با تکیه بر روان‌شناسی، مشکلات خانواده‌ی مشهور و ثروتمند خود را برای‌ مخاطب توضیح می‌دهد و شخصیت عموی سیاستمدار و تاجرش را مورد در چندین لایه تحلیل می‌کند. مری روان‌شناسی باتجربه و سابقه‌ است، تحلیل‌های او کاملاً اصولی محسوب می‌شود و می‌توان به آن‌ها توجه کرد.

شخصیت تمامی انسان‌ها در کودکی شکل می‌گیرد؛ داستان دونالد ترامپ هم به گذشته‌های دور برمی‌گردد و کتاب زیاد اما ناکافی شما را با دو نسل از خانواده‌ی ترامپ آشنا می‌کند تا به عمق فاجعه و ریشه‌های مشکلات شخصیتی دونالد پی ببرید. در این کتاب مناسبات خانوادگی آن‌ها را با جزئیات می‌خوانید و با فِرِد ترامپ که پدر رئیس‌جمهور آمریکا است آشنا می‌شوید. مری یکی از دلایل اصلی مشکلات خانواده‌ی خود را این فرد می‌داند و شخصیت او را بسیار خشن و سختگیر قلمداد می‌کند. به گفته‌ی مری، پدربزرگش با همسر و فرزندان خود رفتاری بی‌رحمانه داشته است و اگر محبتی هم بود صرفاً به خاطر نسبت خونی شامل حال فرزندانش می‌شد.

خواندن کتاب زیاد اما ناکافی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به سیاست و روان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم

نظرات کاربران

امیرمحمد
۱۴۰۰/۰۳/۰۳

یه کتاب تاریخ مصرف‌دار با هدف تاثیرگذاری بر انتخابات! اگه کتاب پژوهشی باشه، بی‌طرفی مولف مهمه، اگه صرفا یه هجونامه‌ست نباید سر و شکل راستی و مستند بودن به خودش بگیره. در کل اگه از ترامپ متنفر هستید یا اعمال

- بیشتر
عاشق کتاب
۱۳۹۹/۱۱/۲۴

دانلود کردم که بخونم بهتره با این موجود بی همه چیز آشنا بشیم.کسی که سردارمون رو از مون گرفت.لعنت بهت

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۹۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۸۹۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان