دانلود و خرید کتاب فریاد زهرا اوتادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فریاد اثر زهرا اوتادی

کتاب فریاد

نویسنده:زهرا اوتادی
انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:
۴.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فریاد

کتاب فریاد، رمانی زیبا و خواندنی از زهرا اوتادی است. فریاد داستان زندگی دخترکی به نام سولماز است که در خانواده‌ای به شدت مردسالار زندگی می‌کند و تنهای حامی‌اش را هم از دست می‌دهد.

درباره‌ی کتاب فریاد

فریاد نام زندگی تمام زنان و دخترانی است که مورد بی‌مهری خانواده و همسرانشان قرار گرفته‌اند. فریاد از زندگی سولماز می‌گوید. سولماز کوچک و نگران که در فکر مادرش است. مادرش دختری زیبا با چشمانی آبی به دنیا آورده است اما سولماز که بارها از پدرش شنیده بود، دختر نمی‌خواهد نگران است که آینده‌ی آن‌ها چه می‌شود. سولماز به مادرش فکر می‌کند که در اتاقی دیگر از درد به خودش می‌پیچد و به پدرش فکر می‌کند که در فکر طلاق دادن مادرش است. اگر مادر و پدر از هم جدا شوند، سولماز هم باید همراه مادرش برود...

کتاب فریاد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از خواندن رمان‌های فارسی لذت می‌برید، کتاب فریاد یک گزینه‌ی عالی برای شما است.

بخشی از کتاب فریاد

هر کس چیزی می‌گفت. یکی می‌گفت: «وضعیت مادر و بچّه خطرناکه.» و دیگری می‌گفت: «ممکنه مادر بمیره و بچّه سالم به دنیا بیاد.» شنیدن این حرف‌ها نگرانی سولماز را بیشتر می‌کرد، وای اگر مادر می‌مرد و او را تنها می‌گذاشت؛ نه دلش نمی‌خواست در اینباره فکر کند. با وجود اینکه پنج سال بیشتر نداشت به‌خوبی می‌دانست جز مادرش حامی دیگری ندارد و پدر نسبت به او بی‌تفاوت است.

کنار حیاط نشست و مشغول خاک‌بازی شد تما اما م فکر و ذهنش پیش مادرش بود؛ فقط مادر بود که از صمیم قلب او را به آغوش می‌گرفت و با موهایش بازی می‌کرد. پدر هیچگاه سخن محبت‌آمیزی به او نگفته بود تازه این اواخر که هنوز برای کار به تهران نرفته بود دائما لابه‌لای حرف‌هایش به مادر می‌گفت: «شانس بیاری که این‌یکی دختر نباشه چون اگه دختر دیگه‌ای به دنیا بیاری خودت و دخترات باید از خونه برید.»

در این افکار غوطه‌ور بود که یکهو خاله معصومه از اتاق بیرون آمد و با شادی فریاد زد: «تمام شد بچّه به دنیا آمد هر  دوشون سالمن.» محمود برادر سولماز که از صحرا برمی‌گشت در حال ورود به حیاط بود که حرف‌های خاله را شنید. هراسان و نگران پرسید: «خاله جون مادر برامون خواهر آورده یا برادر؟» که ناگهان سگرمه‌های خاله در هم رفت و با ناراحتی گفت: «یه خواهر خوشگل براتون به دنیا آورده»

نظرات کاربران

کاربر ۱۸۴۶۱۳۵بانو
۱۴۰۲/۰۸/۱۰

سولماز دختری که روح بزرگی داره و با ناملایمات زیادی مواجه میشه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۰۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۱۰۰۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۶,۸۰۰
۳,۴۰۰
۵۰%
تومان