دانلود و خرید کتاب ذهن، بدن، سرطان سدگورو جاگی واسودو ترجمه یلدا یزدان پناه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ذهن، بدن، سرطان اثر سدگورو جاگی واسودو

کتاب ذهن، بدن، سرطان

معرفی کتاب ذهن، بدن، سرطان

ذهن، بدن، سرطان کتابی نوشته سدگورو جاگی واسودو ، یوگی و عارف مشهور اهل هند است. 

 درباره کتاب ذهن، بدن، سرطان

کتاب ذهن، بدن، سرطان یک کتاب پزشکی نیست. این اثر درواقع سه کتاب از جاگی واسودو عارف هندی درباره ذهن، بدن و سرطان است. 

 کتاب اول سرشار از شوخی‌های سرزنده واسودو درباره ذهن و بدن است. او در این کتاب یک سفر و سیاحت درونی به بدن انسان کرده و تمام کلیشه‌های نخ‌نما و تصورات رایج اشتباه درباره توانایی کنترل ذهن و فکر پاک را آشکار می‌کند. او به ورای اخلاقیات و نصایح غیرعملی می‌رود و ذهن را سیرکی می‌نامد که می‌تواند شما را در دورن خودتان به اعماق جهنم ببرد یا شما را بر فراز قله ها بنشاند. 

 کتاب دوم درباره بدن انسان است. سدگورو در این کتاب درباره فیزیولوژی (زیست شناختی) یوگایی و بسیاری از ابعاد ظریف دیگر بدن صحبت می‌کند. سدگورو  توضیح می‌دهد که چگونه یوگا، سرچشمه درد و ناخوشی‌های بدن را آشکار می‌کند و به دنبال روش‌هایی برای ساخت دوباره بدن است، دوباره‌سازی بدن به نحوی که کاملاً از شر بیماری رها شود. او همچنین آجرهای اولیه ساخت بدن را معرفی می‌کند.

این کتاب به معرفی ناب‌ترین و شگفت انگیزترین گجت روی زمین یعنی بدن انسان می‌پردازد.

کتاب سوم برگرفته شده از سخنرانی‌های گوناگون سدگورو و درباره سرطان است. در سراسر کتاب اشخاص مبتلا به سرطان که در روند بهبودشان از تمرینات ایشا یوگا بهره‌مند شده‌اند، تجارب شان را با ما در میان می‌گذارند. همچنین چندین جعبه اطلاعاتی در این کتاب وجود دارد که شامل مقاله های مربوط به آخرین تحقیقات علوم پزشکی است.

 خواندن کتاب ذهن، بدن، سرطان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه‌مندان به کتاب‌های مراقبه و خودسازی و کتاب‌هایی درباره رابطه بدن و ذهن از خواندن این اثر لذت خواهند برد.

نظرات کاربران

ALl
۱۳۹۹/۰۵/۰۸

سد گورو فوق العاده زیبا بدن ذهن و سرطان رو در این کتاب به چالش کشیده و بدون هیچ کم و کاستی میتونه برای همه مفید باشه.

پگاه فرهنگ مهر
۱۳۹۹/۰۶/۰۱

مادرم که به این مباحث علاقه دارن مطالعه کردن و گفتن عالی بوده.

sheen
۱۳۹۹/۰۶/۰۶

بهتره تو خوندن این کتاب شک نکنین:)

ناهید
۱۴۰۲/۱۰/۲۳

در باره اعتبار و سادگی کلام گورو شکی نیست،جوری ساده مسایل سخت رو مطرح میکنه که لذت میبرید،اما متاسفانه بقدری ترجمه پر ایراد و ضعیف که لذت خوندن رو از ادم میگیره،معادل های نابجا،ترجمه ضعیف،ارزش این کارو کم کرده،

کاربر 2473849
۱۴۰۱/۰۵/۱۸

توصیه میکنم

نغمه میلانی
۱۴۰۱/۰۷/۱۱

کتاب عالیه، برای روشن ساختن مفاهیم پایه ی یوگا و تندرستی عمیق،ساد گوروی عزیز با مثال ها و تشبیهات بی نظیرشون،ما رو هدایت میکنند😊🌹

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۱۶)
صبح که از خواب بیدار می شوید اولین کاری که باید انجام دهید، این است: لبخند بزنید. به چه کسی؟ به هیچ کس. زیرا همین که از خواب بیدار شده اید چیز کوچکی نیست. میلیون ها نفر دیشب به خواب رفتند و امروز صبح بیدار نشده اند، اما شما بیدار شده اید. این عالی نیست که شما بیدار شده اید؟
ALl
پرسش: هر زمان که شروع به انجام مراقبه می کنم، ذهنم شروع به بهانه آوردن می کند و در نهایت حواسم را پرت می کند. این طور به نظر می رسد که آرام بنشینم و مراقبه کنم. چطور با این مشکل مقابله کنم؟ سدگورو: ذهن شما مراقبه کردن را دوست ندارد. هر وقت می خواهید به مراقبه بنشینید، ذهن هر کاری را برای منصرف کردن شما از آن، انجام می دهد. ابتدا می گوید: "اوه، ما فردا مراقبه می کنیم." "فردا" به تعویق انداختن بزرگ ترین حیله ذهن است. ذهن شما نمی گوید "نمی خواهم مراقبه کنم." اگر ذهن بگوید "من نمی خواهم آن کار را انجام دهم" نفس تان خواهد گفت: "من انجام اش می دهم." طبیعت نفس شما اینگونه است. اگر من از شما بخواهم برایم کاری انجام دهید، یک راه ساده برای انجام شدن اش این است که به شما بگویم: "لطفا این کار را نکن. نه نباید این کار را بکنی. این کار را نکن." شما آن کار را انجام می دهید زیرا طبیعت نفس اینگونه است. از اینرو، ذهن هرگز نمی گوید: "من این کار را انجام نمی دهم." بلکه آن را به فردا موکول می کند. می گوید: "بگذار باشد برای فردا" و فردا هرگز نمی آید.
ALl
اگر بخواهید محتوای ذهن خود را نادیده بگیرید، اگر واقعاً بخواهید، یک کار که می توانید انجام دهید این است که بگویید: "من احمقم". اگر احمق باشید، هیچ گونه اهمیتی برای افکار خود قائل نمی شوید اما اگر فکر کنید که "من خیلی باهوشم" افکارتان را خیلی مهم تلقی خواهید کرد. خودتان امتحان کنید: "من فردی کاملاً احمق ام".
ALl
اگر به مدت پنج دقیقه نسبت به چیزی خشمگین و برآشفته شوید، شما به معنای واقعی کلمه، سیستم بدنی تان را مسموم کرده اید.
ALl
تمام هستی اینجاست (در درون شما).
کاربر ۱۵۲۲۰۲۰
اشتباه بزرگی که بسیاری از افراد مرتکب آن می شوند این است که به کرات و با فواصل زمانی کم غذا میخورند. جمع کثیری از پزشکان معتقدند شما باید تا حد ممکن تعداد وعده های غذایی تان را زیاد کنید، می گویند: "وعده های غذایی کوچکی داشته باشید (غذای سنگین نخورید)، هر دو ساعت یکبار غذا بخورید." تا زمانی که در معده غذا وجود دارد، پاکسازی در سطح سلولی انجام نمی شود. سلول ها برای مدت های طولانی ناپاکی ها را نگه می دارد زیرا هنگام هضم غذا همه چیز در بدن خاموش می شود، حتی مغز شما.
ALl
اگر من برای دو یا سه روز بدون خورد و خوراک یا خواب سر کنم، بی بدنی را تجربه خواهم کرد. اگر انرژی تان در مسیر معینی قرار گیرد، بدن حس نخواهد شد، فکر خوردن یا رفتن به توالت از سرتان بیرون می رود. وقتی زمان دارید و در فراق بال به سر می برید، شکم تان را پر و تخلیه می کنید. اگر فرصت نداشته باشید، تمام روز را بدون غذا سر می کنید، تنها به این دلیل ساده که انرژی های تان در حالتی از هیجان و تحرک قرار دارند، از این رو هرگز به چیز بیشتری نیاز ندارد.
ALl
آن چه مردم در صد سال پیش حتی خوابش را هم نمی دید، امروزه در زندگی شهروندان معمولی در دسترس است. با این حال، بشریت هنوز هم احساس سلامت و خوشی نمی کند زیرا ما فقط به بیرون پرداخته ایم اما هرگز مراقبت از درون دغدغه ما نبوده است.
حامد
غذا تنها مربوط به بدن است. بنابراین زمانی که صحبت از غذاست از بدن تان بپرسید با چه غذایی واقعا شاد و خرسند است. غذاهای مختلف را امتحان کنید و احساس بدنی تان را پس از خوردن آن ها مشاهده کنید. اگر در اثر خوردن یک غذا بدن تان چالاک، پرانرژی و سرحال شد، یعنی شاد و خرسند است. اگر پس از خوردن غذا در بدن تان احساس رخوت کردید و نیاز داشت با مصرف کافئین یا نیکوتین سرحال بیاید و بیدار بماند، هوشیار باشید که بدن تان خوشحال نیست. اگر به رژیم غذایی خود مقداری سبزیجات تازه (غذای گیاهی خام) اضافه کنید، موجب سلامتی بدن شده و انرژی بخش نیز می باشد. با ۲۵% غذای طبیعی (خام گیاه خواری) شروع کنید و آهسته آهسته ظرف چهار تا پنج روز، آن را به ۱۰۰% برسانید. یک یا دو روز را در آن حالت (مصرف سبزیجات تازه) بگذرانید و سپس ظرف پنج روز دوباره آن را به ۵۰% غذای طبیعی و ۵۰% غذای پخته کاهش دهید. این دستور غذایی، ترکیب ایده الی برای کسانی ست که می خواهند ۱۶ تا ۱۸ ساعت در طول شبانه روز فعالیت داشته باشند.
ALl
یک افسانهٔ زیبای مصری هست که می گوید، اگر می خواهید وارد بهشت شوید، قبل از ورود دو پرسش از شما می شود. تنها در صورتی که به این دو پرسش یک "بلهٔ بزرگ بگویید اجازه ورود به بهشت را پیدا می کنید. در غیر اینصورت بیرون می مانید. پرسش اول: "آیا به خوشی و سرور دست پیدا کرده اید؟" پرسش دوم: "آیا دست به خلق خوشی برای اطرافیان تان زده اید؟" اگر این دو را انجام نداده باشید، نمی توانید مجوز ورود به بهشت را بدست آورید
کاربر ۱۵۲۲۰۲۰

حجم

۳۰۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۳ صفحه

حجم

۳۰۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۳ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان