دانلود و خرید کتاب پنجمین پیمان: راهنمای کاربردی تسلط بر خود میگل روییز ترجمه هنگامه آذرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پنجمین پیمان: راهنمای کاربردی تسلط بر خود اثر میگل روییز

کتاب پنجمین پیمان: راهنمای کاربردی تسلط بر خود

معرفی کتاب پنجمین پیمان: راهنمای کاربردی تسلط بر خود

«پنجمین پیمان» راهنمای کاربردی تسلط بر خود نوشته دُن میگل روییز و دُن خوزه روییز است. نویسندگان این کتاب که خود از بومیان مکزیک هستند کوشیده‌اند با استفاده از فرهنگ بومی تکتک، راهکارهایی برای بهبود زندگی روزمره پیشنهاد دهند.

در بریده‌ای از کتاب می‌خوانیم:

«اگر دیگر از آن پیام‌آوری که هستید، راضی نیستید، اگر می‌خواهید که پیام‌آور عشق و حقیقت باشید، پس شما را به شرکت در رؤیای جدید بشریت دعوت می‌کنم؛ رؤیایی که همۀ ما می‌توانیم در آن با هماهنگی، حقیقت و عشق زندگی کنیم.

در این رؤیا، نه تنها مقدم مردمی از همۀ آیین‌ها و فلسفه‌ها گرامی‌ست، بلکه آن‌ها بسیار هم محترم شمرده می‌شوند. هر یک از ما حق داریم به آنچه می‌خواهیم، باور داشته باشیم و از هر آیین و فلسفه‌ای که بخواهیم، پیروی کنیم. مهم نیست چه باوری داشته باشیم؛ به همه برای سهیم شدن در این رؤیا خوشامد می‌گوییم. انتظار ندارم همۀ داستان‌های مرا باور کنید، اما اگر این سخنان، درون شما طنین می‌اندازند، اگر می‌توانید حقیقت پشت این کلام را احساس کنید، پس بگذارید پیمان دیگری با هم ببندیم: «به من کمک کنید تا دنیا را تغییر دهیم.»

البته نخستین پرسش، این است: «چگونه می‌خواهید دنیا را تغییر دهید؟» پاسخ به این پرسش، آسان است: با تغییر دادن دنیای خودتان. وقتی برای تغییر دادن دنیا از شما درخواست کمک می‌کنم، منظورم سیارۀ زمین نیست. من به آن دنیای مجازی که در سرتان وجود دارد، اشاره می‌کنم. تغییر، از شما آغاز می‌شود. اگر نخست دنیای خود را تغییر ندهید، در تغییر دادن دنیا کمکی به من نخواهید کرد.»

سکون سخن می گوید
اکهارت تله
وجود مقدس شما
دبی فورد
ذهنی فراتر از باور
بریت بروگارد
هنر زندگی آسوده
شونمیو ماسونو
یگانگی با کل زندگی
اکهارت تله
یک سال زندگی آگاهانه
گی هندریکس
نمی توانی روز مرا خراب کنی
الن کلین
پادزهر
الیور برکمن
هرس ذهن
استیو اسکات
در ستایش پیاده‌روی
ارلینگ کاگه
نترس دختر غوغا به پا کن!
کارا الویل لیبا
عادت‌های خوب عادت‌های بد
وندی وود
من حرف نمی زنم، تو گوش نمی دهی!
پیتر و کیمبرلی پیترز
مانیفست قهرمان هر روزه
رابین شارما
کوه دوم
دیوید بروکس
سرمایه عاطفی
محمت سمیح سویلمز
کی میگه نمی تونی؟ می تونی!
دنیل چیدیاک
چگونه با همکاران خود کنار بیاییم
آلن دوباتن
چگونه یاد گرفتم دنیا را بفهمم
هنس روسلینگ
افکار بارز
بروس لی
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
رادیو راه (فصل اول، قسمت اول) عشق
مجتبی شکوری
معجزه (شکرگزاری)
مسیحا برزگر
هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها
مارک منسون
پسرک، موش کور، روباه و اسب
چارلی مکسی
عادت های اتمی
هادی بهمنی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
خرده‌ عادت ها
جیمز کلیر
پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
جیمز نوربری
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتاثر مرکب
دارن هاردی
کاش وقتی بیست‌ساله بودم می‌دانستم
تینا سیلیگ
آداب معاشرت
برایان تریسی
رادیو راه (فصل اول، قسمت دوم) جادوی راه
مجتبی شکوری
قورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
خالی‌ شدن از احساسات منفی
جوئل اوستین
چگونه کمال‌گرا نباشیم؟
استفان گایز
باشگاه مغز (۱)
حامد اختیاری
چهار میثاق
دون میگوئل روئیز
هنر دختر بودن
راضیه کیماسی

نظرات کاربران

حامد
۱۳۹۵/۰۸/۱۹

جز مفید‌ترین کتاب‌هایی‌ست که خوندم. باعث شد نسبت به خودم و دنیای اطرافم هوشیارتر و آگاه‌تر بشم. بهتر به داده‌های که به ذهنم وارد می‌شود گوش می‌دم و هر مطلبی رو نمی‌پذیرم مگه اینکه ابتدا درستی اون مطلب رو بررسی

- بیشتر
آرزو
۱۳۹۵/۰۸/۱۹

یه کسایی که کتاب چهارپیمان رو خوندن پیشنهاد میکنم که حتما این کتاب رو بخونن(بسیار عالیه)

مطالعه‌گران
۱۴۰۱/۰۴/۱۵

خلاصه‌ترین مفهوم کتاب چهار پیمان و پیمان پنجم: 🟡 ما به کسی‌که با کلام‌خود گناه نمی‌کند (در کلامش عاری از خطاست)، هیچ چیز را به خود نمی‌گیرد ( از درون هدایت می‌شود)، می‌پرسد قبل از اینکه قضاوت و تصور بی‌هوده کند،

- بیشتر
علی
۱۳۹۵/۰۸/۱۸

خیلی خوبه

آرش
۱۳۹۵/۰۸/۱۸

کتابی راه‌گشا توصیه می‌کنم مطالعه کنید.

مهدی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹

مفاهیم کتاب قابل توجه می باشد با این حال استدلالها گاهی جنبه نفی حقیقت را دارند و شرک آمیز یا کفر آمیز است. علت این موضوع مواجه با آیین مسیحیت تحریف شده می باشد به همین جهت نفی خداوند و

- بیشتر
Majid
۱۳۹۵/۰۸/۲۵

پیشنهاد می‌کنم این کتاب رو چند بار بخونید.

m a
۱۴۰۲/۱۱/۲۰

نکات ارزشمندی داشت که البته در اسلام بسیار به آنها پرداخته شده.

کاربر 4893176
۱۴۰۲/۰۱/۲۶

این کتاب بینظیره…ممنون از طاقچه✨🙏🏻✨🌹

Majid
۱۳۹۵/۰۹/۰۹

پیشنهاد می‌کنم این کتاب رو چند بار بخونید.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۱)
اکنون یک انتخاب دارید: می‌توانید بهشت بیافرینید یا جهنم بسازید. به یاد داشته باشید که هر دوی این‌ها وضعیت‌هایی ذهنی هستند که درون شما وجود دارند.
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
۱- کلام خود را پاک کنید با درستی صحبت کنید و فقط آنچه را منظورتان است، بگویید. از کلامی که علیه شماست یا غیبت کردن در بارۀ دیگران اجتناب کنید. نیروی کلام خود را در جهت حقیقت و عشق به کار ببرید.
کاربر ۲۵۵۳۵۷۵
تنها راه شناختن خدا، خداگونه بودن است.
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷
۵- شکاک باشید، اما گوش دادن را بیاموزید خودتان یا هیچ کس دیگری را باور نکنید. نیروی شک را به کار بگیرید تا در بارۀ هر چه می‌شنوید، بپرسید: «آیا این موضوع واقعاً حقیقت دارد؟» سپس به نیتِ ورای واژه‌ها گوش بسپارید و آنگاه پیام واقعی را درک خواهید کرد.
کاربر ۲۵۵۳۵۷۵
۲- هیچ چیزی را به خود نگیرید کردار و رفتار دیگران به خاطر شما نیست. آنچه می‌گویند و انجام می‌دهند، بازتابی از رؤیا و واقعیت خود آن‌هاست. هنگامی که در برابر دیدگاه و رفتار دیگران مصون شوید، دیگر قربانی رنج‌های بی‌هوده نخواهید بود.
کاربر ۲۵۵۳۵۷۵
۴- همیشه نهایت کوشش خود را بکنید نهایت سعی شما از لحظه‌ای به لحظه‌ای دیگر و همین طور هنگامی که بیمار یا سلامت هستید، در حال تغییر است. در هر شرایطی، فقط نهایت کوشش خود را بکنید. با این کار از خودداوری و بدرفتاری با خود و احساس پشیمانی اجتناب خواهید کرد.
کاربر ۲۵۵۳۵۷۵
هر موجود زنده‌ای توسط نیرویی محافظت می‌شود که ما، آن را روح می‌نامیم. روح، نیرویی‌ست که کل هستی را کنار هم قرار می‌دهد و به عنوان تمامیت آن موجود شناخته می‌شود. روح، موجب سختی ماده می‌گردد، یعنی موجب تفکیک موجودات از همدیگر می‌شود. روح به هر چیزی شکل می‌دهد و بدون این نیرو، هیچ تفاوتی میان شما با یک گل، ماهی یا پرنده وجود ندارد. روح شما هنگام لقاح زاده شده است و همۀ عناصر خودش را تشخیص می‌دهد که هر مولکول، یاخته و هر عضوی از وجودتان را در بر می‌گیرد. روحتان هر چه را متعلق به جهان شماست، تشخیص می‌دهد و هر چه را به آن تعلق نداشته باشد، پس می‌زند.
مهیار
۳- فرضیه‌بافی نکنید شهامت پرسیدن و ابراز خواستۀ واقعی‌تان را بیابید. برای اجتناب از سوء تفاهم، اندوه و داستان نمایشی، تا حد ممکن در برقراری ارتباط با دیگران شفاف باشید.
کاربر ۲۵۵۳۵۷۵
تلتک‌ها (Toltecs): قومی باستانی که سرخ‌پوستانی خردمند بودند. آن‌ها در سال‌های ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ میلادی در آمریکای مرکزی سکونت داشتند و پس از مدتی، به دلیل برخی عقاید خرافی پیروان خود دچار انحراف و منقرض شدند.
0r2b80
شما مسؤولیت آنچه را می‌فهمید و عملکرد خود را در برابر آنچه در سرتان می‌شنوید، بر عهده دارید، زیرا شما کسی هستید که به هر واژه که می‌شنوید، معنا می‌بخشد.
کاربر ۵۶۶۶۱۰۷

حجم

۱۸۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱۸۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان