دانلود و خرید کتاب هنر کارکردن جف گوینز ترجمه سارا گلچین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر کارکردن اثر جف گوینز

کتاب هنر کارکردن

نویسنده:جف گوینز
انتشارات:مهرگان خرد
امتیاز:
۳.۶از ۲۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هنر کارکردن

کتاب هنر کارکردن نوشته جف گوینز است که با ترجمه سارا گلچین منتشر شده است. گاهی شما نمی‌دانید برای چه کاری مناسب هستید و علاقه‌خود را نمی‌شناسید این کتاب به شما کمک می‌کند راه زندگیتان را پیدا کنید.

درباره کتاب هنر کارکردن 

این کتاب یک راه مطمئن برای این‌ است که بفهمید برای چه کاری ساخته شده‌اید. این کتاب در چندین مرحله اول به شما کمک می‌کند خودتان را بشناسید و بفهمید چه توانایی‌هایی دارید بعد از آن می‌توانید تشخیص دهید برای چه اری ساخته شده‌اید و اصل علاقه شما برای چیست. این کتاب کمک می‌کند نارضایتی از کاری که دوست ندارید کنار بگذارید و بفهمید برای چه کاری ساخته شده‌اید.

خواندن کتاب هنر کارکردن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند شغل مورد علاقه‌شان را پیدا کنند پیشنهاد می‌کنیم

نظرات کاربران

میمْ؛ مثلِ مَنْ
۱۳۹۹/۰۱/۱۴

موضوع اصلی کتاب در مورد رسالت زندگی و پیدا کردن اونه. اوایل کتاب میگه رسالت زندگی پیدا کردنی نیست و در مسیر زندگی باید کشف بشه و مسیر این کشف و نکات مربوط بهش رو میگه. مثل خیلی از کتاب های

- بیشتر
esrafil aslani
۱۴۰۱/۰۴/۲۷

"هر رسالتی فصلی از اتفاقات بی اهمیت را در دل خود دارد، دوره ای که هیچ چیز منطقی و درست به نظر نمی رسد. همان زمانی که فکر می کنید در بیابان بی آب و علف هستید، همان وقتی که

- بیشتر
Meisam Meisam
۱۳۹۹/۰۲/۰۶

کتابی بسیار عالی اما متاسفانه ترجمه بد

sahar
۱۴۰۰/۰۵/۱۸

کتاب بیشتر باورهایی که درباره رسالت زندگیمون باید داشته باشیم توضیح داده بود ... مثلا باورهای غلط مارو راجب کار کردن و رسالت توضیح داده بود ... انگار میگفت ویژگی های رسالت زندگی چیه ولی نگفت چجوری به این رسالت

- بیشتر
Negar Heidarzade
۱۴۰۰/۰۶/۲۸

کتاب مناسب کسایی هستش که هنوز نمیدونن میخوان چه شغلی داشته باشن، یا اینکه در شرف تغییر فیلد کاریشون هستن. اگر شمام جزوشون هستین احتمالا این کتاب براتون مناسبه و بهتون خوندشون پیشنهاد میکنم

حسین یزدی
۱۴۰۱/۰۶/۱۴

سلام و عرض ادب واقعا واقعا واقعا کتاب خوبی بود مطالب خوبی بود مباحث خوبی بود. وقتی کتاب را میخواندم به نظرم رسید که اینکتاب مخصوص کسانی است که میخواهند کار‌کنند و کار را فقط کار میپندارند به نظرم دیدگاه

- بیشتر
محمدمهدی
۱۴۰۱/۰۷/۰۳

من هنوز کتابو نخوندم ولی اجازه نظردادن دارم این باگ محسوب نمیشه؟؟

Reza B
۱۴۰۰/۱۲/۱۲

این کتاب به موضوعی در زندگی اشاره می‌کند که شاید کمتر کسی از این دریچه به موضوع نگاه کرده باشد .

smbb
۱۳۹۹/۰۱/۱۳

مارال جون عالیه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷۳)
تضمینی وجود ندارد که هیچ‌کدام از ما تا یکی دو ساعت دیگر زنده باشیم.
Forest ♂️
ما نمی‌توانیم روی مسیری که در زندگی به سمت آن کشیده می‌شویم، کنترل داشته باشیم اما می‌توانیم کنترل کنیم چطور به مسیری که در آن هستیم، واکنش نشان دهیم. هرچند برای این کار باید افکارمان دربارهٔ اینکه لایق چه بودیم (همان ای‌کاش و حسرت) را رها کنیم و آنچه هست را در آغوش بکشیم. چیزی که ما را به سمت آینده‌ای حتی بهتر از آنچه در تصورمان بود، پیش می‌برد.
sora 入
هر کسی دنبال دلیلی برای آمدنش به این دنیا است؛ دنبال چیزی که درونی‌ترین خواسته‌هایش را جامه عمل بپوشاند. من معتقدم «آن چیز» رسالت است.
Nerd
رسالت، طرحی از پیش برنامه‌ریزی‌شده نیست؛ چیزی است که وقتی طرح و برنامه به شدت غلط پیش می‌رود، باقی می‌ماند.
sora 入
به قول پارکر پالمر، نویسنده و فعال این حوزه؛ «فقط شما به زندگی نگویید چه می‌خواهید، به صدای زندگی هم گوش کنید که بدانید از شما چه می‌خواهد.»
sora 入
تعهد به ما می‌آموزد لذت‌های آنی را با پاداش‌های بلندمدت جایگزین کنیم و نشان می‌دهد هر تغییری زمان‌بر است. در مسیرِ یادگیری، انضباطِ ماندن در این مسیر، همان عاملی است که شخصیت ما را رشد می‌دهد. این پاداش صبر است؛ لذت دیدن چیزی که به‌دست نمی‌آمد مگر با گذر سال‌هایی که با ممارست صرف آن کردید. اما موضوع فقط تعهد نیست، استقامت هم مهم است. اگر رنج را تحمل نکنید، امکان ندارد علاقه و اشتیاق خود را پیدا کنید.
sora 入
وقتی به‌جای دنبال‌کردن یک رؤیا در انجامِ اجباری کاری گیر بیفتید، معلوم است که بهترین خودتان نخواهید بود، همهٔ ما این را می‌دانیم.
فاطمه
آنچه من فهمیده‌ام این است که پیدا کردن هدفتان از زندگی بیش از نقشه و برنامه‌ریزی، به مسیری که در زندگی طی می‌کنید، ربط دارد.
Mahsa Bi
آنچه زندگی را خارق‌العاده می‌کند، فرصت‌هایی که به دست می‌آوریم نیست، کاری است که با فرصت‌ها می‌توان انجام داد.
Mahsa Bi
همهٔ ما می‌خواهیم «دقیقاً بدانیم» چه کاری قرار است با زندگی‌مان انجام دهیم و هدف از زندگی کاملاً برایمان شفاف توضیح داده شود. اما رسالت چنین راه و رسمی ندارد. رسالت هرگز کاملاً شفاف نیست و تقریباً هیچ‌وقت مستقیم و روشن نمی‌توان به آن پی برد، به‌ویژه وقتی عزم سفر می‌کنید. اما وقتی گام‌های نخست را برداشتید، وقتی متعهد به انجام بعضی کارها شدید، کم‌کم چیزهایی که در این مسیر هست، برایتان روشن می‌شود.
sora 入

حجم

۱۸۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۵ صفحه

حجم

۱۸۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۵ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان