دانلود و خرید کتاب حالا جلوی مرا نگیر کالین کامن ترجمه سیده مبینا شاهری لنگرودی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حالا جلوی مرا نگیر اثر کالین کامن

کتاب حالا جلوی مرا نگیر

نویسنده:کالین کامن
انتشارات:نشر مصدق
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب حالا جلوی مرا نگیر

حالا جلوی مرا نگیر (اگر راهی وجود ندارد راهی بساز!) به قلم کالین کالمن نوشته شده است. سیده مبینا شاهری لنگرودی این اثر را به فارسی ترجمه کرده و نشر مصدق، آن را روانه بازار کرده است.


خلاصه حالا جلوی مرا نگیر

قهرمان داستان کالمن دختری است که پاپی نام دارد. او در داستان حالا جلوی مرا نگیر با مشکلات مختلف زندگی مواجه می‌شود اما قدمی عقب نمی‌گذارد. پاپی با توانی شکست‌ناپذیر در مسیر موفقیت گام بر می‌دارد. حال که او در آستانه موفقیت است و تنها یک قدم مانده تا نتیجه تلاش‌های خود را ببیند، ناگهان کاخ آرزوهایش فرو می‌ریزد. با داستان پر ماجرای حالا جلوی مرا نگیر همراه شوید تا پایان فوق‌العاده آن، مسحورتان کند.

خواندن کتاب حالا جلوی مرا نگیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

حالا جلوی مرا نگیر داستانی برای بزرگسالان است. مطالعه این کتاب به شمایی که درگیر مشکلات زندگی هستید کمک می‌کند نا امیدی را کنار بگذارید و با همتی دوچندان در مسیر موفقیت گام بردارید.

جملاتی از حالا جلوی مرا نگیر

از گوشه چشم نگاهی به فاصله دور میندازم و مطمئن می‌شم که لباس مادرم برای هرکسی که توی ردیف دستیاران ویژه باشه، میگرن و حمله ایجاد می‌کنه! فرانک بیچاره رو کنار مادرم می‌بینم و متوجه می‌شم کاملا سرحال به‌نظر نمی‌رسه! یه عالمه دستمال کاغذی‌های سفید به صورتش چسبیده، انگار یه خانواده از پروانه‌های کوچولو روی گونه‌های خال‌خالیش نشستن. سعی می‌کنم به‌آرومی دست تکون بدم، اما این باعث میشه مادرم حتی از روی صندلیش بالاتر بپره و دستش رو مثل مسئول مراقبت پرواز، بالای سرش حرکت بده! خیلی با احتیاط برای تأیید کارش انگشت شَستم رو بالا می‌برمو اون در جوابش، دو بار انگشت شَستش رو بالا می‌بره، انگار که واقعآ سرشار از غروره و این درحالیه که هنوز حتی هیچی درباره اجرای سخنرانی خداحافظی نمی‌دونه؛ یا درباره نود و شش درصد؛ یا کارکردن توی آسایشگاه آیوی که شومینه اصل هم داره. وقتی اینو بشنوه، منفجر می‌شه، با بالاترین درجه دچار سوختگی بیولوژیکی می‌شه؛ و این سالن قدیمی به صحنه‌ای از کشتارگاه گورخرتبدیل میشه، با تیکه‌هایی از ساتن سیاه و سفید، با حاشیه‌ای به رنگ صورتی پررنگ که روی دیوارهای قاب‌بندی‌شده میپاشه!

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از حالا جلوی مرا نگیر، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید

نظرات کاربران

کاربر ۱۴۶۶۷۷۱
۱۴۰۰/۱۲/۰۵

انگار داستان زندگی هر کدام از ماست

Saeed Azami
۱۴۰۱/۰۳/۲۰

کمی تا قسمتی اسپویلر دارد کتاب برای انگیزه دادن به خواننده‌هاست که سعی و تلاش کنن تا موفق بشن ممکنه مطالعه این کتاب حس خوبی به شما بده، به من که تا حدی این حس رو داد داستان در مورد زنی هست

- بیشتر
Aa
۱۳۹۹/۱۱/۰۲

خوندنش رو توصیه میکنم. کتاب جالبیه. شخصیت هریت، گرگوری و دکتر وینترز (بخصوص توی بخش آخر کتاب) نشون داد که متاسفانه سواد و تخصص الزاما شعور نمیاره، افرادی هستند که تحصیلات پایینی دارند (مثل فرانک، تام و لین) اما پر از

- بیشتر
مهسا
۱۳۹۹/۰۲/۲۹

عالی عالی عالی بسیار امیدبخش و کاملا منطبق بر واقعیت زندگی آدمها

mojde
۱۴۰۱/۱۰/۱۵

کتاب‌ خوبی بود ترس رو کنار بذار و حرکت کن تو میتونی

آیدا
۱۴۰۰/۰۹/۱۵

یکی از بهترین رمانهای انگیزشی که خوندم. داستان از روز فارغ التحصیلی پاپی شروع میشه، اون داره توی رشته روانشناسی دکترا میگیره و عاشق اینکه توی دانشگاه بنبریج بمونه و همونجا به زندگی و شغلش ادامه بده. اما زندگی پر از

- بیشتر
یا محمد مصطفی
۱۳۹۹/۱۲/۲۲

تا آخر ادامه ندادم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
خب، تو باید تصمیم بگیری چه نتیجه‌ای از کاری که انجام میدی به‌دست میاری. بعد از اون نتیجه استفاده کنی، بهش بال و پر بدی و قدردانش باشی. همه عشق و توجهت رو بهش بدی. و بقیه چیزها رو بذاری توی یه پوشه و روش بنویسی: «خرده‌ریزهای مزخرف!».
mojde
چطوری تونستی همه اون چیزها رو پشت‌سر بذاری و به راه خودت ادامه بدی؟» «خب، تو باید تصمیم بگیری چه نتیجه‌ای از کاری که انجام میدی به‌دست میاری. بعد از اون نتیجه استفاده کنی، بهش بال و پر بدی و قدردانش باشی. همه عشق و توجهت رو بهش بدی. و بقیه چیزها رو بذاری توی یه پوشه و روش بنویسی: «خرده‌ریزهای مزخرف!». و تو یه جایی بایگانیش کنی که دیگه اذیتت نکنه. ساده‌ست، اما آسون نیست اگه درکم کنی!»
Aa
اگه رشد نمی‌کنی، پس داری می‌پوسی. طبیعت همینه، با تموم درنده‌خویی تمام‌عیارش.
سوگند دولو

حجم

۳۶۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۸۳ صفحه

حجم

۳۶۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۸۳ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان