دانلود و خرید کتاب غلبه بر پشت گوش اندازی ویندی درایدن ترجمه شهره نورصالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب غلبه بر پشت گوش اندازی اثر شهره نورصالحی

کتاب غلبه بر پشت گوش اندازی

معرفی کتاب غلبه بر پشت گوش اندازی

در کتاب «غلبه بر پشت گوش اندازی» ویندی درایدن به شما یاد می‌دهد که کارهایتان را به موقع و طبق برنامه انجام دهید و به اصطلاح آنها را پشت گوش نیاندازید.

درایدن معتقد است برای پشت گوش نیانداخت کارها هیچ روش خاصی وجود ندارد مگر این که به توصیه‌های او در این کتاب گوش کنید.

او راهکارهایی مفید برای مقابله با انواع طفره‌روی از انجام کار به شما یشنهاد می‌کند که خودش تجربه کرده و نتیجه گرفته است.

ویندی درایدن در ۱۹۵۰ در لندن متولد شده است. دکتر درایدن استاد مشاوره در کالج گلداسمیت لندن است و بیش از بیست و پنج سال است که به روان درمانی و مشاوره اشتغال دارد. پروندهٔ او تألیف، یا ویرایش بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب را نشان می‌دهد، از جمله: ده گام به سوی کامیابی (زندگی مثبت) و آیین «نفس‌پذیری».

نظرات کاربران

unicorn
۱۳۹۸/۱۱/۱۷

موضوع مورد بحث کتاب بسیار موضوع مهم درخور توجه و جالبیه و نویسنده خیلی خوب تونسته از پس تجزیه و تحلیل مشکل و معرفی و کمک به تشخیصش بر بیاد اما از نظر من در ارائه راهکار و راه حل

- بیشتر
sayeh
۱۳۹۹/۰۲/۰۴

کمی زیاده گویی داشت و خارج از حوصله..و بعضی نکاتم کاربردی بود

zeynab
۱۳۹۹/۰۲/۰۴

کتاب کاربردی و خوب.اگر واقعا مشکل دارید و کار امروز رو به فردا می اندازید،حتما مطالعه کنید!

سمیه حسن زاده
۱۴۰۰/۱۱/۰۱

عالیه...سپاسگزارم...

Anahid
۱۴۰۰/۰۱/۱۱

ترجمه بد

Samira Keshavarz
۱۳۹۹/۰۲/۲۳

تا کنون کتابی ندیده بودم که نویسنده ش انقدر منم منم کنه. ترجمه بد نیست اما محتوا خیلی خسته کننده، کِش دار بی هدف و در نهایت ساده انگارانه. دنبال کتاب بهتری بگردید

kafeil
۱۳۹۹/۰۱/۰۹

کولاک مساله رو تحلیل کرده اگر مشاور یا روانشناس هستید پیشنهاد خیلی اکید دارم ( حتی در حل برخی مشکلات دیگه هم به دلیل نکته سنجی و تحلیل ها کمک می‌کنه)

reyhooon
۱۴۰۰/۰۷/۱۱

نتونستم زیاد باهاش ارتباط برقرار کنم. بیشتر شبیه کتابای درسی بود که فقط به مشکل به صورت تئوری نگاه کرده بود و شباهتی به کتابهای کاربردی و عملی نداشت.

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۹/۰۳

گاهی اوقات تعهداتی را نسبت به دیگران قبول می کنیم که در آن زمان به خصوص، کاملا آمادگی انجام آن تعهدات را داریم، اما بعدها از قبول آن تعهدات پشیمان می شویم، یا به نظرمان دشوار می آیند. در این

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۲)
به خودتان ثابت کنید که بهتر است با انجام تکلیف، تنها ریسک شکست را به جان بخرید، تا اینکه با انجام ندادن آن، شکست قطعی خود را تضمین کنید
شاهین
با این تفکر که قبل از شروع کار باید از موفقیت‌تان اطمینان کامل داشته باشید، مبارزه کنید.
شاهین
عادت کنید به جای اصرار ورزیدن بر لزوم «تضمین»، با «احتمال» کنار بیایید. کار سختی است، اما قابل تحمل است و ارزش دردسرش را دارد، زیرا به شما کمک می‌کند بر پشت‌گوش‌اندازی مزمن خود غلبه کنید.
ماهور
وقتی کاری را شروع می‌کنید، بیاموزید روی کاری که انجام می‌دهید، تمرکز کنید. نه روی اینکه چگونه آن‌کار را انجام می‌دهید. اولی به شما کمک می‌کند به انجام تکلیف مورد بحث ادامه دهید، حال آنکه دومی ترس شما از شکست را تقویت می‌کند و این احتمال را افزایش می‌دهد که بعد از شروع، خیلی زود از کار دست بکشید.
شاهین
به دفعات به خودتان تفهیم کنید که ارزش شما از روی عملکردتان تعیین نمی‌شود. بنابراین، اگر در انجام کاری که در دست دارید ضعیف عمل کردید یا شکست خوردید، به خودتان یادآوری کنید بدشانسی آوردید که این‌طور شد. اما معنای این بدشانسی این نیست که ـ تکرار کنید، این نیست که ـ شما آدم نالایق و شکست‌خورده‌ای هستید. معنایش این است که شما آدم جایزالخطایی هستید که هم می‌تواند موفق شود و هم شکست بخورد. در اینجا نیز عمل کردن مداوم به این قاعده، اهمیت زیادی دارد.
شاهین
دانشجو: یعنی لازم نیست قبل از شروع کار در وضعیت مناسب آن قرار بگیرم؟ ویندی: البته که نه. مشکل اصلی تو دقیقاً همین است. فکر می‌کنی قبل از مرور درس‌ها باید حال و روحیهٔ مناسب درس خواندن به تو دست بدهد. اگر این فکر درست بود، هیچ‌کس درس نمی‌خواند.
Arash
موفق شدن بهتر از شکست خوردن است. اما هیچ قانونی وجود ندارد که شما را از شکست خوردن مستثنا کند.
شاهین
افرادی که مشکل پشت‌گوش‌اندازی مزمن دارند، معمولاً با احساس گناهی درگیر هستند که آنها را به ستوه می‌آورد، مانع از غلبه بر پشت‌گوش‌اندازی می‌شود و آنها را با یک مشکل دوم، یعنی عذاب وجدان نیز روبه‌رو می‌کند.
ماهور
«فقط شما می‌توانید این‌کار را انجام بدهید، اما مجبور نیستید آن را به تنهایی انجام دهید.»
Amir
ما انسان‌ها در این زمینه‌ها پشت‌گوش‌اندازی می‌کنیم: * مراقبت و نگهداری از خود * رشد و پرورش نفس * محترم شمردن تعهداتمان به دیگران
ماهور

حجم

۲۳۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۲۳۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۹۳,۶۰۰
تومان