دانلود و خرید کتاب بیش از اندازه است پیتر والش ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیش از اندازه است اثر پیتر والش

کتاب بیش از اندازه است

نویسنده:پیتر والش
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بیش از اندازه است

کتاب بیش از اندازه است نوشته پیتر والش و ترجمه مهدی قراچه‌داغی، برنامه‌ای عملی برای زندگی سرشاتر است. زندگی سرشار از نظم، آرامش، موفقیت و هر چیزی که به آن نیاز داریم.

درباره کتاب بیش از اندازه است

همه ما در زندگی چیزهایی داریم که حس می‌کنیم بیش از اندازه‌ است. به‌طور مثال کار یا روابط دوستانه یا ارتباطتان با همکارانتان. گاهی حس می‌کنید توجه و پرداختن به این موضوعات بیش از اندازه است و زندگی شما را مختل کرده است. کتاب بیش از اندازه است با موضوعیت نظم و ترتیب به شما یاد می‌دهد برای هر چیز باید به اندازه‌اش زمان و انرژی گذاشت و نباید توان یک زندگی سالم را در مسیر زیاده‌روی هدر کرد.

کتاب بیش از اندازه است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام کسانی که به داشتن زندگی منظم، موفق و سرشار از آرامش اهمیت می‌دهند، می‌توانند از کتاب بیش از اندازه است به خوبی استفاده کنند. 

بخشی از کتاب بیش از اندازه است

نگاهی به اطراف خود بیندازید

آت آشغال‌ها دزدانه به خانه شما می‌آیند و آن را قبضه می‌کنند. در بعضی از مواقع انگار آنها را نمی‌بینیم. امّا این آت آشغال‌ها وجود دارند و شما همه روزه با آنها زندگی می‌کنید و با این حال در رویارویی با آنها ناتوان هستید. به ادامه مطلب توجه کنید. شاید برایتان صحنه‌های آشنایی باشد.

اینهمه فضای ساختمان به کجا رفت؟

در جنگ با آت آشغال‌ها فضای آپارتمان نخستین جبهه نبرد است. کار کردن پشت میز کارتان دشوار است زیرا پر از کاغذ و اوراق مختلف است. میز جلوی مبل در چه شرایطی قرار دارد؟ چه مدتی است که آن مجلات روی این میز قرار دارند؟ آیا روی میز آشپزخانه شما فضای مناسبی برای آشپزی و تهیه غذا باقی مانده است؟ یا نه روی آن را انواع آت آشغال‌ها پر کرده است؟ روی تلویزیون قرار نیست به شکل یک قفسه برای گذاشتن اشیاء در نظر گرفته شود. آیا روی تخت‌خواب شما پر از لباسهای مختلف است؟

آیا از هروسیله‌ای به منظوری که ساخته شده استفاده می‌شود؟

از کجا می‌فهمید که آت آشغال‌ها خانه شما را اشغال کرده‌اند؟ وقتی اتاق‌های شما دیگر عملکردشان را از دست داده‌اند، شلوغی خانه شما را پر کرده است، پیشخان آشپزخانه که باید برای تهیه غذا مورد استفاده قرار بگیرد تبدیل به قفسه برای انبار کردن انواع و اقسام چیزها شده، میز کار انباشته از کاغذها و مدارک و چیزهای دیگر می‌شود، تعداد ظرف و ظروف شما برای جای گرفتن در آشپزخانه خیلی زیاد است و به همین جهت این ظرف و ظروف از اتاق محل قرار گرفتن ماشین رختشویی سر درمی‌آورند.

انباشته شدن آت آشغال‌ها اغلب به تدریج صورت خارجی پیدا می‌کند. اینطور نیست که یک روز سرزده وارد زیرزمین خانه بشوید و تصمیم بگیرید می‌خواهید آنجا را پر از مبل و اثاثه به درد نخور بکنید. وقتی اشیاء و لوازم منزل را در مکانی که به آن تعلق ندارند انبار می‌کنید، کنترل آت آشغال‌ها را از دست می‌دهید. حالا این آت آشغال‌ها هستند که شما را کنترل می‌کنند.

هزینه شلوغی و جمع‌آوری آت آشغال چقدر است؟

کسی کامل و صددرصد بی‌عیب و نقص نیست. دوستم نیکو همیشه می‌گوید: «کیست که بخواهد مطلقآ مرتب و سازمان یافته باشد؟ کجای این تفریح دارد؟» نیازی به این نیست که یک زندگی خشک و بی‌عیب و نقص داشته باشیم و من قطعآ یکی از کسانی هستم که با این موضوع مخالفم. زندگی برای زندگی کردن است امّا بی‌تشکیلاتی شما ممکن است از حد و مرز ما عبور کند. اجازه بدهید به این فکر کنیم که این شلوغی و آشفتگی چه زیانی برای شما به همراه دارد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۱۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۴۱۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان