دانلود و خرید کتاب اندرس قاتل و معنای هرآنچه هست یوناس یوناسون ترجمه میلاد شالیکاریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اندرس قاتل و معنای هرآنچه هست اثر یوناس یوناسون

کتاب اندرس قاتل و معنای هرآنچه هست

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اندرس قاتل و معنای هرآنچه هست

یوناس یوناسون، نویسنده کتاب پرفروش «پیرمرد صدساله‌ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد» در کتاب «اندرس قاتل و معنای هرآنچه هست» یک داستان طنز دیگر تعریف می‌کند. ماجرای دو آدم زیرک پول دوست که می‌خواهند یک قاتل را برای خودشان تبدیل به کارخانه پولسازی کنند اما در این راه امکان دارد سر خودشان به باد رود.

ماجرا از هتل درب و داغانی در استکهلم آغاز می‌شود. پنج هزار کرون در این هتل گم شده است. بغرنج‌تر این که، پول مال یک آدم‌کش است که در اتاق شماره ۷ اقامت دارد. پر پرسون مسئول پذیرش هتل، کاری به ماجرا ندارد و ترجیح می‌دهد سرش به کار خودش گرم باشد اما کشیش بیکار شده‌ی ساکن اتاق شماره ۸، دیوار به دیوار اندرس قاتل، جور دیگری فکر می‌کند؛ چون حالا با با پاکتی حاوی پنج هزار کرون پول و یک ایده محشر در اتاقش نشسته است.

«پر پرسون خشکش زده بود. اولش، کشیش می‌خواست بدون اینکه اندرس‌قاتل بفهمد با پول داخل پاکتش یک حالی به خود بدهد. بعد، از اینکه بابت دقیقاً همان چیز بهش تهمت زده بود، او را تقریباً از شدت شرمندگی سرخ کرده بود. حالا داشت باب قرضی توافقی را با قاتل باز می‌کرد. آیا هیچ غریزهٔ بقا نداشت؟ نمی‌فهمید که هر دویشان را در خطری جانی قرار می‌دهد؟ لعنت به این زن! باید دهنش را می‌بست، قبل از اینکه قاتل از روش دائمی‌تری برای بستن دهنش استفاده می‌کرد.

ولی، اول از همه، باید سعی می‌کرد گندی را که کشیش به بار آورده، راست‌وریست کند.»

یوناس یوناسون سوئدی، داستان نویسی را دیر آغاز کرد اما خیلی زود به شهرت رسید. طنزهای مدرن و نامتعارف او مقبول مخاطبان افتاد و حالا او را صاحب سبکی نو در ادبیات طنز می‌دانند. کتاب‌های او خشکی و تیرگی قهرامانان رمان‌های اسکاندیناوی را ندارند و خیلی زود به دل می‌نشینند.

نظرات کاربران

malihe687
۱۳۹۸/۱۲/۲۰

کتابای یوناسون رو به طاقچه بی نهایت اضافه کنید

کلوچه کتابخوان
۱۳۹۸/۰۸/۲۸

طاقچه این رو باید رایگان کنی، یه کتابی که واقعا ارزش خوندن داشته باشه!! نسخه چاپی ۵۰ تومن؟! واقعا حسودیم میشه به اونایی که الان میتونن نسخه چاپی کتاب‌ها رو‌ خریداری کنن!

nnnn
۱۳۹۸/۰۸/۲۹

SB98DDD8VEPJVQ کد تخفیف پنجاه درصدی:-D

nasim
۱۴۰۱/۱۰/۱۰

۶* کلیت کتاب جالب بود ولی یه قسمتاییش حوصله‌بر شد واسم،

reza370
۱۳۹۸/۱۱/۰۴

بد نیست. به نظرم ترجمه‌ی خوبی نداره. جذابیتش به اتدازه‌ی سایر کتاب‌های این نویسنده نیست. تعداد مترجم‌ها به شدت زیاد شده و کیفیت کار بیشترشون جالب نیست. این موضوع انتخاب کتاب از طاقچه رو مشکل کرده.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۳۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۳۳۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۱۶,۵۰۰
تومان