دانلود و خرید کتاب داستان های شکسپیر ویلیام شکسپیر ترجمه علی اصغر حکمت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب داستان های شکسپیر اثر ویلیام شکسپیر

کتاب داستان های شکسپیر

انتشارات:انتشارات جامی
امتیاز:
۲.۸از ۲۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب داستان های شکسپیر

شکسپیر مولود یکی از شاعرانه‌ترین شهرهای جهان یعنی «استراتفور» است. جنگل زیبای «آردن»، سواحل آرام «آون» که درختان سرسبز بید و تبریزی بر فراز آن سایه افکنده است، با باغ‌هایی که نهال پونه و ریحان و سنبل و ضمیرانی فضا را عطرآگین ساخته، مرغزارهای سبز و خرم و خانه‌هایی با تیرهای چوبی و انبوه شیروانی‌ها از یک طرف و قصر رویایی «نیاورت» محبوب ملکه الیزابت که جشن‌های باشکوهی در آن برگزار می‌شد و انسان را به یاد «جزیره جادو» می‌انداخت با هنرپیشگان کمدی سیار و نشاط و سرور دوران «الیزابتی» و زمزمه آواز و موسیقی، از طرفی دیگر محیط رندگی و رشد او را می‌ساختند.

پدر شکسپیر شهردار بود و کتابخانه کوچکی هم داشت که گاهگاهی «ویلیام» به آنجا می‌رفت؛ کمی فرانسه می‌دانست، ولی لاتین را خوب آموخته بود که بتواند دیوان اشعار شعرا را بخواند و نیز کمی یونانی می‌دانست. کسانی که در آن زمان می‌شناختندش او را به زیبایی و خوش اندامی ستوده‌اند. او را دوستی کامل و رفیقی شفیق و مهربان معرفی کرده‌اند: دوستی که دستی بخشنده و طبعی کریم و همتی بلند داشت. او از کودکی رنج حقارت و عقده درونی که روح‌های عاصی و شوریده در دل دارند، نداشت: در یک کلمه، او دنیا را پسندیده بود و این جهان را دوست می‌داشت و در آن می‌زیست.

در کتاب «داستان‌های شکسپیر» به ترجمه و تصحیح حسن شهباز و علی‌اصغر حکمت، مجموعه نمایشنامه‌های این نابغه ادبیات نمایشی جهان را می‌خوانید، از رویای نیمه‌شب تابستان گرفته تا تاجر ونیزی، اوتللو، لیرشاه، مکبث، رومئو و ژولیت...و هملت، شاهزاده دانمارک. همگی در این کتاب جمع شده‌اند تا شما را به دنیای پر از هیجان، عشق و حماسه او ببرند.

نظرات کاربران

کاربر ۱۵۶۳۸۶۰
۱۳۹۹/۰۱/۲۶

واقعا عالی بود من لذت بردم از خوندنش.

carmineli
۱۳۹۹/۰۷/۱۲

برای آشنایی اولیه با آثار شکسپیر شاید انتخاب بدی نباشه اما هرگز نمیتونه جایگزین متن کامل نمایشنامه های شکسپیر باشه..بنظر من لذت خوندن نمایشنامه های شکسپیر رو با خوندن این کتاب تجربه نخواهید کرد.

esrafil aslani
۱۴۰۱/۰۷/۱۶

شکسپیر در جوانی با زنی که هشت سال از او بزرگتر بود، ازدواج کرد؛ اگر بعدها با زنان دیگری هم نرد محبت باخت و دم از عشق زد، محققا در دورانی بود که به اوج شهرت و موفقیت رسیده بود،

- بیشتر
md
۱۳۹۸/۰۹/۱۰

شکسیپیر و شرکا هم بزارید.

MT
۱۳۹۹/۰۴/۱۶

بسیار زیبا شاهکاری از ویلیام شکسپیر ، داستان پردازی و صور خیال اعجاب انگیز .ترجمه خوب که نزدیکی خوبی در انتخاب واژگان با زبان اصلی کتاب داشت . پیشنهاد میکنم مطالعه کنید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۴)
مرگ بهتر از زیستن در جهانی است که هنرمندان بمیرند و بی‌هنران در عشق و سلطنت جای ایشان گیرند.
نیلوفر
یکی دو بار نزدیک بود لب به سخن بگشایم و با سادگی به او بگویم، همان آفتابی که بر قصر او می‌تابد از کلبه ما نیز چهره نهان نمی‌کند و بر همه یکسان می‌نگرد.
mahsa
«آنقدر اندوهناکم که به کوچک‌ترین آرزویی دل می‌بندم.»
نیلوفر
هرگاه دو تن با یکدیگر دم از دوستی زنند و یکی از آن دو گناهی مرتکب شود شرط دوستی آن است که آن دوست دیگر گناه رفیق را آشکار نسازد و وسیله افشای راز وی را فراهم ننماید.
Anonymous
روزگاری است که همه فضایل در گرداب چاپلوسی و تملق فرو افتاده
Anonymous
نمایشنامه‌هایی که وی بین سال‌های ۱۶۰۱ و ۱۶۰۸ نوشته است همگی مؤید آن است که نویسنده اسیر تأثرات سخت روحی بوده و تلخ‌ترین لحظات زندگی را می‌گذرانیده است. اینگونه غم و اندوه فراوانی از خلال سطور آن به چشم خواننده می‌خورد. در غیر این صورت لازم بود که بین دو پایه زندگی و آثار او راهی برای نفوذ و تأثیر یکی بر دیگری نباشد، بدین معنی که تألمات و ناملایمات زندگی شخصی و روحیه غمین و ملول او بر روی نمایشنامه‌ها و اشعاری که در این فاصله سروده است اثری به جا نگذاشته باشد، ولی می‌دانیم که نویسندگان بزرگ، آنچه را در قلب و خون خود احساس کرده‌اند، نقاشی نموده‌اند. آیا کسی می‌تواند قبول کند، درام‌نویسی که نمایشنامه‌هایی چون «شاه لیر» یا «تیمون آتن» نوشته است که قهرمانان آن در منتهای رنج روحی هستند، خود در رنج نبوده است؟
esrafil aslani
«آنقدر اندوهناکم که به کوچک‌ترین آرزویی دل می‌بندم.»
mahsa
آلام درونی خطاکاران و جراحات دل خیانت‌پیشگان چون از شفاخانه ایزدی دارویی نیاید و پزشک الهی مرهمی از فضیلت و تقوی بر آن نگذارد ناچار بیمار شقاوتمند از اهرمن و پیروان او مداوا می‌جوید.
نیلوفر
کسانی که به چنگال حسد گرفتارند کوچک‌ترین لغزشی را بزرگ شمرده و آن را دلیلی قاطع در حقّانیت خویش می‌دانند
Anonymous
هیچ کس دوست ندارد که مضحکه شود و هیچ کس هم نیست که نخواهد دیگران را مضحکه خود سازد.
mahsa

حجم

۲۹۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۲۹ صفحه

حجم

۲۹۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۲۹ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان