دانلود و خرید کتاب دستنوشته های آکرا پائولو کوئیلو ترجمه دل‌آرا قهرمان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دستنوشته های آکرا اثر پائولو کوئیلو

کتاب دستنوشته های آکرا

معرفی کتاب دستنوشته های آکرا

«دستنوشته‌های آکرا» نام کتابی از نویسنده شهیر برزیلی پائولو کوئیلو (-۱۹۴۷) است. این کتاب به گفته خود نویسنده رونویسی سندی است که از «آکرا» شهری خارج از سرزمین مصر یافت شده و مربوط به سال ۱۳۷۰ میلادی است. سندی که به گفته سرپرست موزه قاهره در سال ۱۹۷۴، ۱۵۵ نسخه از آن در جهان پخش شده‌بود. کاشف این سند سر والتر ویلکینسون با اجازه دولت مصر، آن را به انگلستان آورد. کوئیلو که با پسر ویلکینسون دوستی دارد، در سال ۲۰۱۱ یک کپی از سند را از وی گرفته و آن را ترجمه و رونویسی می‌کند. این دستنوشته‌ها در فضایی میان واقعیت و داستان سیرمی‌کنند و به روایت حکیمی یونانی مشهور به کوپتا می‌پردازند که با مردم بیت‌المقدس پیش از وقوع جنگ‌های صلیبی در قرن ۱۱دیدار می‌کند. کووئلیو در مصاحبه‌ای در خصوص این کتاب خود گفته‌است: تشخیص بین واقعیت و داستان نه تنها برای نویسندگان بلکه برای همگان مشکل است. ما در دوره‌ای از اطلاعات زندگی می‌کنیم که معتقدیم آنها واقعیت هستند حتی زمانی که آنها نمی‌توانند واقعیت باشند. بخشی از کتاب: مسلمانان اکنون در مسجدالاقصی گرد آمده‌اند درحالی‌که یهودیان در محراب داود سربازان را جمع کرده‌اند و مسیحیان قرار است که از بخش جنوبی شهر دفاع کنند. بیرون از اینجا می‌توانیم برجهای محاصره شهر را ببینیم، آنها را با چوبهای به دست آمده از شکستن کشتی‌های دشمن ساخته‌اند. با توجه به حرکات دشمن، می‌توانیم حدس بزنیم که آنها فردا صبح حمله خواهند کرد و خون ما را به نام پاپ یا «آزادسازی» شهر یا «اراده خداوند»، به زمین خواهند ریخت. امروز غروب در همان میدانی که هزار سال پیش، حاکم رومی پونتیوس پیلاطُس عیسی مسیح را به عوام تسلیم کرد، گروهی از مردان و زنان از هر سنی جمع شدند تا یونانی را ببینند، همه ما او را قبطی می‌نامیم. قبطی مرد عجیبی است. زمانی که نوجوان بوده از شهر محل تولدش، آتن، بیرون می‌آید و به دنبال پول و ماجراجویی می‌رود. بالاخره زمانی که داشته از گرسنگی می‌مرده، به دروازه‌های شهر ما می‌رسد. مردم او را با مهربانی می‌پذیرند و او تصمیم می‌گیرد از ادامه گشت و گذار دست بردارد و در اینجا بماند.
معرفی نویسنده
عکس پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در ۲۴ آگوست سال ۱۹۴۷ در شهر ریودوژانیرو متولد شد. او در خانواده‌ای رشد کرد که عقاید مذهبی مسیحی کاتولیک مادر و پدرش آنچنان سفت و سخت بود که پائولو حتی با نفس کشیدن در هوای خانه هم می‌توانست فشار این عقاید را بر خود احساس کند.

نظرات کاربران

📚میرزارضا📖
۱۳۹۷/۰۶/۲۳

حتما توصیه میکنم به خوندن این کتاب عمیق و آموزنده

Ariandokht Gerami
۱۳۹۷/۱۲/۱۵

بسیار بسیار لذت بردم و اگر تاحدودی تجربه زندگیتون کمه سراغ این کتاب نرید چون متوجه نمیشید ربطی هم به سن و سالتون نداره !

جیمی جیم
۱۳۹۸/۰۵/۲۱

آخه چرا تو باید فراماسونر باشی کوئیلو😭😪

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

حجم

۸۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان