دانلود و خرید کتاب بانوی پستچی سارا بلیک ترجمه سحر جراحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بانوی پستچی اثر سارا بلیک

کتاب بانوی پستچی

معرفی کتاب بانوی پستچی

«بانوی پستچی» رمانی از نویسنده آمریکایی سارا بلیک (-۱۹۶۰) و دومین اثر داستانی بلند او است. نویسنده خود در مقدمه راجع به اثرش این‌گونه نوشته است: این داستانی از جنگ است که هرگز به آن نپرداختم. اواخر دهه‌ی ۴۰ نوشتنش را شروع کردم؛ زمانی که می‌توانستم به‌وضوح همه‌چیز را ببینم و بفهمم، و در تمام این سال‌ها، خود را مسئول نوشتن و شفاف‌ساختن آن می‌دانستم. آنچه در اینجا می‌آورم، همان چیزهایی است که در آن موقع می‌دانستم؛ به‌علاوه‌ی چیزهایی که نمی‌توانستم در آن موقع بدانم، ولی تصور می‌کنم حقیقت داشته باشند. بخشی از داستان: حالا دیگر مرگ کسی را شوکه نمی‌کرد. هر کسی عزیزی را از دست داده بود. هزاران جنازه در قلب لندن روی هم تلنبار شده بودند، ولی از آغاز سال، هیتلر اعصاب لندن را به بازی گرفته بود. در ژانویه، سه شب پشت سر هم، آنجا را بمباران کرده بود و بعد به مدت یک هفته هیچ خبری نبود و دوباره بمبارانی شدیدتر، و دوباره هیچ. دوباره یک روز در مارس و بعد دوباره برای مدتی خبری نبود - به اندازه‌ای که زنبق‌ها گل بدهند و علف‌های کنار رودخانه تیمز برویند. شهر برای یک ماه، تا آوریل، آرام و ساکت بود تا اینکه بمباران‌های چهارشنبه و شنبه اتفاق افتاد؛ اد مارو به‌شوخی گفته بود: «بمباران به قدری شدید است که باید هنگام خواب بهترین لباس‌هایتان را بپوشید، چون ممکن است صبح که بیدار می‌شوید خبری از کمد لباس‌تان نباشد.» و از آن پس، خاطره‌ی آن شب‌ها همیشه با مردم بود؛ سریع قدم برمی‌داشتند و حواس‌شان دائم به آسمان بود. آیا امشب دوباره می‌آیند؟ یا دیگر تمام شده؟ هیچ‌وقت نمی‌توانستند حدس بزنند. با لباس و آماده‌ی فرار به رخت‌خواب می‌رفتند. «عزیزم -» اِما سرش را بالا گرفت، ولی ورودی اداره‌ی پست همچنان خالی بود.

نظرات کاربران

𝓝𝓮𝓰𝓪𝓻
۱۳۹۸/۱۰/۱۶

داستان در زمان جنگ جهانی دوم میگذره قسمتی از اون در اروپا که درگیر جنگ بوده رو به خوبی توصیف کرده و قسمتی از داستان در یک شهر بندری در آمریکا میگذره که جو آرام تری نسبت به اروپا داره

- بیشتر
کاربر ۷۰۲۲
۱۳۹۶/۰۶/۱۶

هیچکس نیست به این طاقچه‌ای ها بگوید ببنید همسایه بغلی چگونه کتاب رایگان عرضه می کند شما اگر رایگان عرضه نمی کنید لااقل تخفیف خوب لطفاً

Nasim
۱۳۹۶/۰۷/۲۷

بسیار روان و جذاب و خواندنی.این کتاب برای کسانی که دوستدار دانستن چیزهای بیشتر در مورد جنگ جهانی هستن بسیار مفید است.

zeynab_m91
۱۳۹۷/۰۹/۰۱

اوایل کتاب یکم سردرگم میشه آدم ولی کم کم متوجه روند داستان میشه شد، و اینکه زیاد از حد به جزئیات میپردازه. در کل کتاب متوسطی بود🙄

samira
۱۳۹۸/۰۱/۰۸

خوبه ولی خیلی توصیف از طبیعت و محیط فیزیکی داره که بخشی از اون قابل قبوله ولی بعضی جاها دیگه زیاده روی کرده.در کل برای دونستن شرایط آنموقع و تفریح خوبه.ارزش ی بار خوندن رو داره.

azar
۱۴۰۱/۰۴/۱۰

کتاب خوبیه و من به موضوعات جنگ ها علاقمندم ولی یک نکته در باره ترجمه ی کتاب که زیاد روان نیست. به نظرم ترجمه بهتر و ساده‌تری می‌تونست داشته باشه .

Nafas.87
۱۴۰۰/۰۱/۰۳

عالی بود خیلی خوب بود برای یه بار هم که شده بخونید😷

nazanin
۱۳۹۷/۰۵/۲۱

کی این کتابوخونده؟ارزش خوندن داره؟

eee
۱۳۹۶/۱۰/۱۹

چجوری کتابو میشه خریداری کرد؟(گوشیه من ایفونه)

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۲)
«یه روز یه نفری رو که هر روز می‌دیدین، دیگه نمی‌بینین.»
𝓝𝓮𝓰𝓪𝓻
از آن دخترانی بود که مردان برایش می‌مردند. از آن دخترانی که با لبخندش می‌توانست کل آن اتاق را مسحور خود کند، البته ویل مطمئن بود که آن دختر حتی سعی هم نخواهد کرد. بلوند، قدبلند، زیبا،
𝓝𝓮𝓰𝓪𝓻
«جنگ بر تمام انسان‌ها واقع می‌شود، نفربه‌نفر. این واقعاً تمام چیزی است که برای گفتن دارم و برای من، این‌طور به‌نظر می‌رسد که برای همیشه در حال گفتن همین بوده‌ام.»
𝓝𝓮𝓰𝓪𝓻
بالاخره، جعبه به‌خوبی بسته‌بندی و مهر شد. آیریس پرسید: «برای کجا؟» هری گفت: «تو.»
zeynab_m91
چشمانش را که همان‌طور مستقیم به جلو و به‌دنبال کمک ثابت مانده بودند، دیده بود. او را که در گوش کوچک پسرکِ در حال مرگ زمزمه می‌کرد عزیزم... عزیزم... عزیزم، دیده بود. آیریس جلوی دهانش را گرفت. او همه‌ی این‌ها را به‌وضوح روی امواج صدای آن زن دیده بود.
𝓝𝓮𝓰𝓪𝓻
«دیگه نمی‌تونستن تحمل کنن، می‌شنوین؟ تحمل اینکه صبر کنن تا شب به صبح برسه - بمبارون تموم بشه – نداشتن، درحالی‌که دیوانه‌وار منتظر این بودن که «پایان» بیاد و اونا رو پیدا کنه و همون‌جا که شروع به راه رفتن کردن، بمیرن.»
zeynab_m91
ناگهان هری، کنار او گفت: «من می‌خوام ازدواج کنم.» آیریس خیلی خشک گفت: «آره خوب، باید بکنی.» هری بلند زد زیر خنده: «با تو.»
𝓝𝓮𝓰𝓪𝓻
یک دستش را روی سر ویل و دست دیگرش را روی قلب او گذاشت، تا اینکه ایستادن قلب او را زیر دستش احساس کرد.
𝓝𝓮𝓰𝓪𝓻
در تاریخ دهم مه، در ویرانگرترین شب حمله‌ها، صد بمب در دقیقه برای پنج ساعت تمام روی سر لندن بارید. در جای‌جای شهر و هم‌زمان با هم، ب
𝓝𝓮𝓰𝓪𝓻
فکر کرد که کاش می‌توانست زمان را میان دستانش کش بیاورد؛ مثل یک آب‌نبات مغزدار، آن‌قدر آن را بکشد تا به مغز خوشمزه‌اش برسد، درست پیش از ازهم‌گسیختن و بعد در همان نقطه زندگی کند. نقطه‌ای در وسط زمان، نه به جلو برود و نه به عقب بنگرد.
𝓝𝓮𝓰𝓪𝓻

حجم

۳۰۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

حجم

۳۰۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

قیمت:
۵۷,۵۰۰
۴۰,۲۵۰
۳۰%
تومان